۶۲۳۴۲۲
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

فروپاشی خانه پوشالی کوین اسپیسی

کوین اسپیسی، ستاره هالیوود، در پی مطرح شدن ادعاهایی درباره تلاش برای برقراری رابطه جنسی با یک بازیگر نوجوان در حدود سی سال پیش، عذرخواهی کرده است.

کافه سینما: کوین اسپیسی، ستاره هالیوود، در پی مطرح شدن ادعاهایی درباره تلاش برای برقراری رابطه جنسی با یک بازیگر نوجوان در حدود سی سال پیش، عذرخواهی کرده است.

آنتونی رپ، که در آن زمان ۱۴ ساله بوده، می‌گوید کوین اسپیسی او را به یک مهمانی دعوت کرده و زمانی که به گفته او آن اتفاق افتاده احتمالا مست بوده است.

آقای اسپیسی که در آن زمان ۲۶ ساله بوده گفت: "من واقعا این برخورد را به یاد نمی‌آورم... اما اگر در آن زمان این طور که توصیف شده رفتار کرده‌ام، صادقانه از او عذرخواهی می‌کنم."

آقای اسپیسی برنده اسکار و بازیگر سریال خانه پوشالی ( House of Cards) همچنین بعد از سال‌ها رد کردن شایعات درباره گرایش جنسی‌اش، فاش کرد که او اکنون "به عنوان یک همجنسگرا" زندگی می‌کند.

تاثیر واینستین

آنتونی رپ می‌گوید این ماجرا را که به گفته او ۳۲ سال پیش رخ داده، به دلیل آشکار شدن موارد آزار جنسی هاروی واینستین فاش کرده است.

هاروی واینستین، تهیه‌کننده مشهور هالیوود از سوی بیش از ۵۰ زن به موارد مختلف آزار و اذیت و تجاوز جنسی متهم شده است. آقای واینستین که از شرکت خود اخراج شده و تحقیقات پلیس درباره او در جریان است، اتهام برقراری رابطه جنسی بدون رضایت را رد کرده است.

آنتونی رپ اکنون ۴۶ سال دارد
فروپاشی خانه پوشالی کوین اسپیسی

طرح اتهامات علیه آقای واینستین باعث بالا گرفتن بحث درباره آزار جنسی در هالیوود شد و باعث شد افراد بیشتری تجربیات خود را از آزار جنسی علنی کنند. در این میان اتهامات مختلفی به افراد زده شده که بسیاری از آنها اثبات نشده است.

آنتونی رپ بازیگر ۴۶ ساله در مصاحبه با سایت خبری بازفید ماجرای خود را تعریف کرد و گفت که او بعد از یک مهمانی در خانه کوین اسپیسی روی لبه تخت نشسته بوده که صاحب‌خانه وارد اتاق شده است.

"او مرا مثل دامادی که عروس را بلند می‌کند از روی تخت بلند کرد. اول خیلی خودم را جمع و جور نکردم چون داشتم فکر می‌کردم 'دارد چکار می‌کند؟ ' و بعد او خودش را انداخت روی من... می‌خواست مرا اغوا کند و من فهمیدم که قصد نزدیک شدن جنسی دارد."

کوین اسپیسی در واکنش به این ادعا گفت از این که "همه این سال‌ها (رپ) احساساتی را که توصیف کرده، با خود داشته و تحمل کرده" متاسف است.

آقای اسپیسی در بخش دیگری از بیانیه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده درباره گرایش جنسی خود هم توضیح داده است.

او گفته که این ماجرا باعث شده که او ترغیب شود درباره مسائل دیگری از زندگی‌اش هم توضیح دهد. او گفته از چیزهایی که درباره او گفته می‌شود آگاه است و تصریح کرده که در طول زندگی خود هم با زنان و هم با مردان در رابطه بوده است و در حال حاضر انتخاب کرده که به عنوان یک مرد همجنسگرا زندگی کند.

تصویر توییتر اسپیسی پس از این اتفاق:
فروپاشی خانه پوشالی کوین اسپیسی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چندش، نتیجه اعتبار بخشیدن به همجنسگرایی تو یه کشور میشه این

    • خلاقی

      مهم اینکه در کار بازیگری از بهترین هاست
      در مورد مشکلاتش دادگاه و قانون قضاوت ميکنن

    • لیلی

      مهم نیست چه گرایش جنسی داره . هنوزم فوق العاده و دوست داشتنیه . سر کوین اسپیسی کبیر

    • ج گ

      حمایت احمقانه

    • بدون نام

      کل فصل های فیلم گند به برنامه همه میزد و بقیه رو قربانی خودش میکرد الان هم کل چندتا فصل و تمام بیننده های جهان رو پیاده کرد . چندتا عین این بیچاره نابود و قربانی کرده دقیقا سیاستهای فیلمش حتی خیلی بدتر و پست تر.
      الانم که رسما همجنس گرا بودنش اعلام کرد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج