۶۲۳۴۵۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت:

یک سال زحمت کشیدیم تا نفت آسیایی شود

یک سال زحمت کشیدیم و عرق ریختیم تا نفت سهمیه آسیایی بگیرد، اما خیلی راحت می‌خواهند این سهمیه را از ما بگیرند.

خبرگزاری فارس: میلاد فراهانی، دروازه بان نفت تهران در خصوص احتمال کنار گذاشتن تیم فوتبال نفت تهران از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل مشکلات مالی گفت: ما یک سال برای نفت زحمت کشیدیم تا این تیم آسیایی شود و قصد داشتیم با درخشش در این بازی‌ها شرایط خوبی از نظر فوتبالی برای خودمان رقم بزنیم، اما متأسفانه می‌شنویم که به‌راحتی برخی‌ها به دنبال این هستند تا نفت از لیگ قهرمانان اسیا کنار برود.

وی ادامه داد: مگر می‌شود تیمی که یک سال زحمت کشیده و قهرمان یک تورنمنت معتبر شده را به‌راحتی از مسابقات آسیایی کنار بگذارند؟ هر فوتبالیستی آرزو دارد در رقابت‌های معتبر بین‌المللی بازی کند و تجربه این بازی‌ها را داشته باشد، اما آقایان مسئول حداقل زحمت نکشیدند تا پیگیر مشکلات شوند و الآن با حذف تیم نفت از آسیا خیلی راحت به آینده فوتبالی ما بازی می‌شود. بزرگ‌ترین بازیکنان قاره آسیا در این رقابت‌ها بازی کرده‌اند و ما هم در سرما و گرما تلاش کردیم و زحمت کشیدیم تا بتوانیم یک قهرمانی برای باشگاه نفت به ارمغان بیاوریم، اما الآن خیلی راحت می‌خواهند حاصل دسترنج و زحمت یک مجموعه را به باد بدهند و جلوی آسیایی شدن نفت را بگیرند.

دروازه‌بان تیم نفت خاطرنشان کرد: آقایان عنوان کردند که به دلیل مشکلات بدهی و مالی می‌خواهند جلوی آسیایی شدن نفت را بگیرند، اما سؤال من این است که مگر سایر باشگاه‌ها نظیر پرسپولیس و استقلال بدهی ندارند؟ قطعاً بدهی آنها بیشتر از ماست و من از مسئولان تقاضا می‌کنم کمک کنند تا تیم نفت بتواند در آسیا شرکت کند. ما نمی‌دانیم مالک باشگاه کیست. مسئولان لطف کنند مالکیت باشگاه را مشخص کنند تا ما هم بدانیم بالاخره باید با چه کسی حرف بزنیم. الآن ما بازیکنان هم بلاتکلیف هستیم. امیدوارم تلاش یک مجموعه نادیده گرفته نشود؛ چراکه ما به‌عنوان یک تیم تلاش کردیم تا آسیایی شویم و الآن که این فرصت به‌دست آمده امیدوارم اجازه ندهند این سهمیه از باشگاه نفت گرفته شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج