۶۲۳۴۶۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

منوچهری: به گلزنی مقابل استقلال امیدوارم

مهاجم نفت تهران با اعتراض به شرایط فعلی تیمش خواستار رسیدگی به وضعیت بازیکنان شد.

ورزش سه: بازیکنان نفت تهران در آستانه دیدار با استقلال در اعتراض به شرایط تیم شان طی حرکتی هماهنگ از حضور در تمرین و اردوی قبل از بازی امتناع کردند. به همین بهانه گفتگویی با امین منوچهری مهاجم نفت تهران داشتیم و در مورد شرایط بحرانی این تیم و خطر حذف از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با او همکلام شدیم که ماحصل آن را می خوانید:

ظاهرا امروز تمرین نکرده اید؟

بله، همه ما به شرایط فعلی باشگاه اعتراض داریم و قصد داشتیم با این حرکت صدای مان را به گوش مسئولان برسانیم تا بلاتکلیفی مان بیش از این به درازا نکشد. این تنها کاری بود که از دست مان بر می آمد و ترجیح دادیم با این کار نمادین تلنگری به مدیران باشگاه بزنیم.

پاسخی هم دریافت کردید؟

نه به هیچ عنوان! ما هیچ پیامی از باشگاه نداشتیم و هیچ کسی حتی در این باره از ما سوال نمی پرسد. انگار شرایط نفت برای هیچ کسی مهم نیست.

حالا فردا مقابل استقلال بازی می کنید؟

بله، ما به احترام همه فوتبالدوستان و پیشکسوتان فوتبال در برابر استقلال به میدان می رویم و اینکه نخواهیم بازی نکنیم، اصلا شدنی نیست. کار امروز ما تنها اعتراضی بود به شرایط فعلی مان وگرنه در شخصیت هیچ کدام از بچه های ما نیست که بخواهند رفتارهای غیرحرفه ای از خودشان بروز دهند.

به نظر تیم شما را باید از آسیا حذف شده بدانیم؟

متاسفانه شرایط خیلی بدی است. شاید بتوان در فوتبال ایران سازمان لیگ و بازیکنان را سرکار گذاشت ولی AFC با کسی شوخی ندارد و قوانین خودش را مو به مو رعایت می کند. برای این تیم زحمت کشیده شده است تا سهمیه آسیا به دست بیاید. اصلا ملاک اصلی خیلی از بازیکنان برای عقد قرارداد با نفت تهران در این فصل آسیایی بودن تیم بود. خیلی از ماها حاضر شدیم با پول بسیار کم برای نفت بازی کنیم ولی شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا و دیده شدن را داشته باشیم.

نتیجه دیدار با استقلال را چطور پیش بینی می کنید؟

همه ما برای این دیدار انگیزه داریم و می خواهیم از حیثیت و اعتبار خودمان دفاع کنیم. ما مقابل استقلال تیم دست و پا بسته ای نیستیم و می توانیم از استقلال امتیاز بگیریم. واقعا امیدوارم استقلال هرچه زوتر از این شرایط رهایی پیدا کند ولی بعد از دیدار با ما. ما تیم یک دستی داریم و عملکرد خوبی هم تا اینجای کار داشتیم. تیم تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است و همیشه یکدل بوده ایم. این را می توانید در طول ۱۰ بازی اخیر ببینید.

هنوز هم استقلالی هستی؟

نمی توانم بگویم نه! خب من از کودکی استقلالی بودم و الان هم به این تیم علاقه دارم. درست است که تنها ۶ ماه برای این تیم بازی کردم ولی همیشه به دنبال این بودم که در تیم محبوبم ستاره شوم.

چرا این فصل برای نفت گل نزدی؟

خب من در تمامی این بازی ها به عنوان مهاجم سایه به میدان می روم و بیشتر در خدمت تیم هستم. ما تا الان ۸ گل زده ایم که ۶ گل آن را آل کثیر زده است. البته وقتی تیم گل می زند همه تیم موفق عمل کرده اند ولی شرح وظایف من طوری است که باید پشت سر عیسی بازی کنم. امیدوارم شرایط طوری پیش برود که بتوانیم آل کثیر را به عنوان آقای گلی لیگ برسانیم. البته شخصا به گلزنی مقابل استقلال خیلی امیدوارم و برای باز کردن دروازه آنها انگیزه دارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج