۶۲۳۴۶۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

طومار ۴۴ صفحه‌ای برای محرومیت PSG از اروپا!

مدیران لالیگا تمام تلاش خود را برای محروم کردن پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان به علت حمایت های دولت قطر انجام می دهند.

ورزش سه: مدیران لالیگا تمام تلاش خود را برای محروم کردن پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان به علت حمایت های دولت قطر انجام می دهند.
لالیگا نمی خواهد پاریس سن ژرمن در لیگ قهرمانان سال جاری شرکت کند و اخباری شنیده شده که خاویر تباس در ماه آگست شکایت خود را به یوفا نیز ارائه کرده است که نشان می دهد که تیم پاری سن ژرمن از سوی دولت قطر تامین می شود.
بعد از انتقال ۲۲۲ میلیون یورویی نیمار به پاریس در اسپانیا در تابستان امسال که لقب گران ترین انتقال تمام ادوار فوتبال را از آن خود کرد، در اسپانیا دل خوشی از باشگاه متمول فرانسوی وجود ندارد و نشریه اکیپ امروز گزارشی در مورد شکایت لالیگا به یوفا در خصوص تخلفات باشگاه پاری سن ژرمن منتشر کرده است.
در این گزارش خاویر تباس رئیس لالیگا ادعا کرده که ۲ تیم پاری سن ژرمن و منچسترسیتی طی ۵ سال گذشته بیش از دیگر تیم ها هزینه کرده اند و درآمد واقعی آنها نمی تواند این سرمایه گذاری را توجیه کند پس آنها اسپانسرهای قوی در اختیار دارند که باعث شده در مقادیری بزرگتر از رئال مادرید، بارسلونا، بایرن مونیخ و منچستر یونایتد سرمایه گذاری کنند و این مبالغ از سوی دولت قطر تامین می شود.
در این گزارش ۴۴ صفحه ای لالیگا ادعا کرده است که پاری سن ژرمن بیش از هر باشگاه دیگری در سال های اخیر سرمایه گذاری کرده است ( ۳۴۴ میلیون یورو در سال ۲۰۱۴) که در مقایسه با ۲۳۷ میلیون یورو منچستر یونایتد، ۲۲۴ میلیون یورو رئال مادرید و ۱۸۵ میلیون یورو بارسلونا بسیار بیشتر است.
جالب اینجاست که در مورد حق پخش تلویزیونی، پاری سن ژرمن به مراتب کمتر از رئال مادرید (۴۷ میلیون یورو در مقایسه با ۱۲۱ میلیون یورو) درآمد کسب کرده است و لالیگا معتقد است حمایت ۷۳ درصد اسپانسرهای قطری باعث ایجاد این تفاوت شده است.
لالیگا قصد دارد اقدامات بیشتری علیه این باشگاه فرانسوی انجام داده و احتمالا پرونده را به اتحادیه اروپا نیز منتقل کند.
تباس در این خصوص گفت: "ما تا پایان سال صبر خواهیم کرد تا ببینیم که یوفا چه کاری انجام می دهد. اگر اتفاقی رخ نداد، ما به اتحادیه اروپا شکایت خواهیم کرد زیرا این رویه نباید ادامه یابد. اگر متوجه شویم که آنها تقلبی مرتکب شده اند، پی اس جی نباید در لیگ قهرمانان شرکت کند."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج