۶۲۳۵۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

حاشیه‌های چهارمین روز از نمایشگاه مطبوعات

نمایشگاه مطبوعات در چهارمین روز برگزاری، نسبت به گذشته، لحظات شلوغ‌ و پرحاشیه‌تری را پشت سر گذاشت. بیست و سومین گردهمایی رسانه‌ها در روز دوشنبه به واسطه حضور پرشورتر مردم و چهره‌های سیاسی، به اصطلاح کمی جان گرفت و البته در این میان اعتراض اهالی رسانه به سیاسیونی که تنها برای عکس گرفتن در غرفه‌ها حاضر می شدند، از نکات بارز روز چهارم بود.

خبرگزاری ایسنا: نمایشگاه مطبوعات در چهارمین روز برگزاری، نسبت به گذشته، لحظات شلوغ‌ و پرحاشیه‌تری را پشت سر گذاشت. بیست و سومین گردهمایی رسانه‌ها در روز دوشنبه به واسطه حضور پرشورتر مردم و چهره‌های سیاسی، به اصطلاح کمی جان گرفت و البته در این میان اعتراض اهالی رسانه به سیاسیونی که تنها برای عکس گرفتن در غرفه‌ها حاضر می شدند، از نکات بارز روز چهارم بود.

صبح امروز بهروز کمالوندی (سخنگوی سازمان انرژی اتمی) در نمایشگاه مطبوعات حاضر شد و پس بازدید از تعدادی از غرفه‌های نمایشگاه، در نشست خبری با اهالی رسانه شرکت کرد.

تقریبا همزمان با نشست وی، نشست خبری حریرچی (سخنگوی وزارت بهداشت) در یکی دیگر از تالارهای گفت‌وگوی نمایشگاه در حال برگزاری بود.

عباسعلی کدخدایی (سخنگوی شورای نگهبان) و محسن هاشمی (رییس شورای شهر تهران) از دیگر چهره‌های سیاسی بودند که عصر امروز با رسانه‌ها نشست خبری داشتند.

در این روز دوربین‌های شبکه خبر برای پوشش نشست کمالوندی به نمایشگاه آورده شده بودند و بخش‌هایی از این نشست که با تاخیر هم برگزار شد، به صورت زنده روی آنتن رفت.

از جمله نکات قابل توجه چهارمین روز، حضور خبرنگاران و میکروفن‌های برخی رسانه‌های غایب در نمایشگاه، در نشست‌های خبری و برخی مناظره‌ها بود.

در این روز، حضور برخی از چهره‌های سیاسی که در غرفه‌های رسانه‌های مختلف حاضر می‌شدند و بدون مصاحبه‌ از رسانه‌ها می‌خواستند که صرفا تصویر آنها را ثبت و منتشر کنند، با اعتراض برخی از غرفه‌داران و خبرنگاران همراه شد.

بعد از ظهر امروز نمایشگاه مطبوعات شاهد حضور اعتراضی تعدادی از سهام‌داران پدیده‌ بود که برای مدتی فضای نمایشگاه را تحت تاثیر قرار دادند. این معترضین با به دست داشتن پلاکاردها و سر دادن شعارهای اعتراضی در بخش‌های مختلف سالن شبستان حضور یافتند.

حضور معترضین پدیده با سر و صداها و حواشی زیادی همراه شد، اما این افراد با برخورد جدی از سوی حراست نمایشگاه مواجه نشدند و صرفا تعدادی از اعضای حراست نمایشگاه، معترضین را همراهی و تلاش کردند تا فضا کمی آرام‌تر و کنترل شود.

از دیگر نکات جالب توجه چهارمین روز نمایشگاه مطبوعات، حضور تعداد زیادی از سیلورمن‌ها بود که بار دیگر بازار سلفی را برای بازدیدکنندگان داغ نگه داشته بود. در این میان حضور دو روبات غول پیکر نیز توجه بسیاری از بازدیدکنندگان نمایشگاه مطبوعات را جلب کرد و فضای رسانه‌ای و سیاسی حاضر در نمایشگاه را برای مدتی تحت شعاع قرار داد.

همچنین برگزاری کارگاه آموزش اوریگامی کودکان در غرفه نبات، حضور دانش‌آموزان پسر دبیرستانی، برگزاری قرعه‌کشی تیتر روزنامه شهروند، برگزاری مسابقه پانتومیم مردمی در یکی از غرفه‌ها از دیگر اتفاقاتی بود که باعث متفاوت شدن حال و هوای امروز نمایشگاه شد.

از دیگر نکاتی که در گردهمایی رسانه‌ای امسال می‌توان به آن اشاره کرد نبود سطل‌های زباله مخصوص کاغذ است که اعتراض‌هایی از سوی خبرنگاران را به دنبال داشته است. این اعتراض‌ها در این باره است که گردهمایی بزرگ مطبوعات کاغذی که با توزیع تعداد زیادی از نسخه‌های مطبوعات و نشریات همراه است، آسیب زیادی به دورریزهای کاغذی وارد خواهد کرد.

نوشتن دل‌نوشته‌ برای امام رضا (ع) و شهدای حرم و همچنین نوشتن نامه به رئیس جمهور از جمله ایده‌های جدید برخی از غرفه‌های نمایشگاه مطبوعات امسال است.

در آخرین ساعات از برگزاری نمایشگاه مطبوعات همچنین جشن تولد ۷۷ سالگی آیدین آغداشلو در غرفه هنر آنلاین برگزار شد و این هنرمند درست در روز تولدش، کیک تولد خود را در نمایشگاه مطبوعات برید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      رسانه کاغذی یا مطبوعات متاسفانه بدلایل عديده مورد استقبال مردم نیست خبرنگار وروزنامه نگار باید از آزادی قلم وبیان برخوردار باشد رسانه ها اگر واقعیات های موجود را رسانه ای کنند ومسئولان متوجه نقاط قوت وضعف شوندمیتوان امیدوار بود که از مشگلات کاسته شود رسانه ها باید فراجناحی عمل کنند وبهتر است هیچ رسانه حداقل کاغذی از بودجه وامکانات دولتی استفاده نکند تا راحت تر بتواند به نقد بپردازد واز طرف دیگر رسانه نباید با آبرو وحیثبت افراد بازی کند ودرنهایت نباید چهره نظام را بد جلوه دهد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج