۶۲۳۵۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عباس زاده و حضور طولانی پشت دیوار برانکو

محمد عباس زاده که پس از آقای گلی توانست باز هم به لیگ برتر راه پیدا کند این روزها تبدیل به مهاجم اصلی علی دایی و تیمش شده است.

ورزش سه: محمد عباس زاده تاکنون دو بار موفق شده به عنوان آقای گلی لیگ دسته اول برسد و جالب اینکه پس از هر آقای گلی توانست به لیگ برتر راه پیدا کند. او یک بار به جمع پرسپولیسی ها پیوست و برای دومین بار نیز با تیم سایپا در لیگ برتر حضور یافت.
عباس زاده که پس از درخشش در تیم نساجی قائمشهر در دوره علی دایی به پرسپولیس پیوست توانست خیلی زود در تیم نایب قهرمان بدرخشد و پس از پایان بازی های فصل به عنوان پدیده لیگ دست پیدا کند. اما گویی این افتخار پایان راه عباس زاده با دایی بود. او که در تیم فصل بعد نیز حضور داشت پس از جدایی دایی کمتر به بازی فراخوانده می شد و پس از جدایی درخشان و حضور برانکو نیز می توان گفت به نوعی کار خود را در پرسپولیس تمام شده می دید.
پس از حضور برانکو و مدت زمانی که از حضور او در پرسپولیس می گذشت گویی که عباس زاده در تفکرات او جایی نداشت وی را کنار گذاشت و به سراغ مهاجمان دیگر رفت. البته عباس زاده نیز پس از پایان بازی های لیگ چهاردهم با توجه به اینکه چند بار به تغییر تیم پرداخت در نهایت نتوانست در هیچ کدام از آنها موفق ظاهر شود تا در نهایت باز هم راهی لیگ یک و قائمشهر شود تا این بار هم با توپ پر راهی لیگ برتر شود.
با توجه به اینکه عباس زاده بارها اظهار تمایل کرده تا باز هم پیراهن پرسپولیس را به تن کند، برانکو هیچگاه به این درخواست تن در نداد و حتی زمانی که وی با ۲۴ گل عنوان آقای گلی را از آن خود کند سعی کرد کمترین توجه را به این بازیکن داشته باشد چرا که محمد عباس زاده را در پازل تاکتیکی خود نمی دید. همین اتفاق تاکنون باعث شده عباس زاده پشت دیوار برانکو بماند و راهی به پرسپولیس پیدا نکند. او در بازی های لیگ فعلی نیز موفق شده گل های حساسی برای دایی و تیمش به ثمر برساند.
نکته جالب در رابطه با عباس زاده اینکه وی دقیقا در سالی به پرسپولیس پیوست که مهدی طارمی نیز راهی این تیم شد و به نوعی کار خود را در کنار هم با پرسپولیس آغاز کردند. آغازی که خیلی زود برای عباس زاده به پایان رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج