۶۲۳۵۱۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

چرا رئال تیم ترسناک فصل گذشته نیست؟

ترکیب تیم هیچ تغییری نکرده است. یازده‌نفر اصلی همان یازده‌نفر سال گذشته هستند.

فرهنگستان فوتبال: ترکیب تیم هیچ تغییری نکرده است. یازده‌نفر اصلی همان یازده‌نفر سال گذشته هستند. تعویض‌های شاخص هم همان تعویضی‌های سال گذشته هستند؛ آسنسیو و باسکس همچنان دو گزینه اول زیدان برای ورود به میدان به عنوان یار ذخیره هستند. اما چه اتفاقی برای رئال افتاده که همین اول فصل لالیگا را به حریف سنتی تقدیم کرد؟ هر چند از نظر منطقی جبران اختلاف هشت امتیازی با وجود دو بازی رو در رو اصلا کار سختی نیست، اما شواهد به ما اینطور نشان می‌دهد که رئال در مسیر پیشرفت قرار ندارد.

انگار زیدان چوب اعتمادش را می‌خورد. او تابستان به کریم بنزما اعتماد کرد و موراتا و ماریانو را فروخت. به چهار هافبک توانا و ذخیره‌هایشان اعتماد کرد و خامس را به بایرن قرض داد. به واران اعتماد کرد و او بیشتر بازی‌ها را به‌دلیل مصدومیت از دست داده است. به کارواخال برای دفاع راست اعتماد کرد و او حالا دچار مصدومیتی شده که معلوم نیست کی به میادین بازگردد. به مارسلویی اعتماد کرد که سایه‌ای از مارسلوی فصل قبل هم نیست و بعد از مصدومیتی که برایش پیش آمد با ترس زیادی بازی می‌کند.

می‌خواستم دلایل نتایج بد رئال را برشمارم، که روزنامه «آس» زودتر زحمتش را کشید و من ترجمه آن‌را برایتان نقل می‌کنم.

مارسلو: فصل را بی‌نظیر شروع کرد اما در مقابل بتیس مصدوم شد و از آن زمان افت کرد. عملکرد مارسلو در فاز دفاعی قابل قبول بود اما برخلاف گذشته در فاز هجومی به تیم کمک نکرد. او دیروز ۱۶ بار توپ را لو داد.

واران: در مقابل خیرونا ۴۵ دقیقه خوب داشت. اما برای دومین‌بار در این فصل مصدوم شد تا اتکا به او به عنوان یک دفاع قابل اعتماد همچنان سؤال باشد. بدین‌ترتیب زیزو مجبور شد او را تعویض کند و یکی از تعویض‌های تیم نیز سوخت

کروس و مودریچ: کروس و مودریچ در امور دفاعی کاسمیرو را تنها گذاشتند. این دو بازیکن دیروز کاملا مهار شده بودند.

کروس: در فاز هجومی نسبت به فصل گذشته افت کرده است. سال گذشته در همین مقطع ۵ پاس گل داده بود و امسال فقط ۱ پاس گل

رونالدو: شاید غیر قابل باور باشد اما تا پایان ماه اکتبر رونالدو فقط یک گل در لیگ زده است

بنزما : بنزما بازهم در امر گلزنی ناکام بود. آمار گویا است: شماره ۹ ثابت رئال مادرید در این فصل فقط ۲ گل زده است، هر ۳۵۶ دقیقه ۱ گل. هرچند که زیدان می‌گفت او پاس گل می‌دهد، اما آمارش از این حیث نیز جالب نیست و فقط ۲ پاس گل داده است.

گرت بیل: همچنان در تیم محو است و نمی‌تواند درخشش فصل اولش را تکرار کند. طی ۲ ماه ۷ بازی را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

زیدان: مسلما زیدان با بزرگترین بحرانش در رئال مادرید دست و پنجه نرم می‌کند. تعویض‌ها مثل سال گذشته جواب نمی‌دهد و تیم عملکرد خوبی ندارد.

نیمکت و پرز: برخلاف فصل گذشته تعویض‌ها جواب نمی‌دهد. لوکاس و آسنسیو دیروز عملکرد غیر قابل قبولی داشتند. از سویی رئال بازهم مشکل گلزنی داشت تا این سؤال پیش بیاید؛ چرا پرز اقدام به فروش موراتا و ماریانو کرد و جانشینی برای بنزما نخرید و خامس فروخته شد؟

و البته به همه نکاتی که آس اشاره کرد می‌توان این را هم اضافه کرد که این بازیکنان افتخارات زیادی را برده‌اند و کمی خستگی می‌تواند روحیه آنها را حسابی پایین بیاورد. اگر فقط یک تیم بتواند اختلاف هشت امتیازی با بارسا را جبران کند، آن تیم همان تیمی خواهد بود که توانسته از تخت پادشاهی‌اش در اروپا دفاع کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج