۶۲۳۵۸۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کاخ سفید:

کیفرخواست «منفورت» ارتباطی به «ترامپ» ندارد!

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که کیفرخواستهای صادره علیه رئیس سابق ستاد انتخاباتی «دونالد ترامپ» و شریک تجاری اش، هیچ ارتباطی با شخص رئیس جمهور و یا ستاد انتخاباتی وی ندارد.

خبرگزاری مهر: به نقل از رویترز، سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که کیفرخواستهای صادر شده در روز دوشنبه علیه دو تن از دستیاران سابق ستاد انتخاباتی «دونالد ترامپ» ارتباطی با شخص رئیس جمهور و یا تیم انتخاباتی او ندارد و اینکه هیچگونه گواه و مدرکی دال بر تبانی میان ستاد انتخاباتی ترامپ و مقامات روسیه در این کیفرخواست ارائه نشده است.

«سارا سندرز» در یک نشست خبری اعلام کرد: «کیفرخواستهای امروز [علیه پل منفورت و ریک گیتس] هیچ ارتباطی با شخص رئیس جمهور، ستاد انتخاباتی ترامپ یا فعالیتهای انتخاباتی وی ندارد».

وی در ادامه افزود: «ما از همان روز اول گفتیم که هیچ مدرک و گواهی دال بر تبانی میان روسیه- ترامپ وجود ندارد و کیفرخواست صادره نیز این موضوع را نشان داد».

لازم به ذکراست که نیویورک تایمز ساعاتی قبل از صدور قرار تعقیب برای «پل مَنَفورت» (Paul Manafort) رئیس سابق ستاد انتخاباتی ترامپ و «ریک گِیتس» (Rick Gates) شریک تجاری وی خبر داده بود.

«پل مَنَفورت» که برای مدتی ریاست ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی آمریکا را بر عهده داشت و سپس از سمتش استعفا داده بود، ساعاتی پیش همراه با وکیل خود در دفتر پلیس «اف‌بی‌آی» در واشنگتن دی سی حاضر شد.

بنابر گزارش رویترز، در کیفرخواست صادره علیه پل منفورت و ریک گیتس، نامی از ترامپ و ستاد انتخاباتی وی برده نشده است. بسیاری از اتهامات منفورت (از جمله اتهام پولشویی) به اقدامات وی در اوکراین مرتبط است.

این نخستین اتهام رسمی در پرونده دخالت ادعائی روسیه در انتخابات آمریکا به حساب می آید که از سوی «رابرت مولر» دادستان ویژه این کشور در حال پیگیری است.

این در حالی است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ساعاتی پیش با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر به بازداشت پل مَنَفورت رئیس سابق ستاد انتخاباتی اش توسط «اِف بی آی» واکنش نشان داد.

رئیس جمهور آمریکا در این باره نوشت: این موضوع (بازداشت مَنَفورت) مربوط به سال‌های قبل است. وی ادامه داد: چرا هیلاری حقه‌باز و دموکرات‌ها محور تمرکز نیستند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج