۶۲۳۶۲۲
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

دستگیری ۲ مظنون اسیدپاشی روی زن مسن

زن و مردی که متهم هستند روی مادرشوهر زن میان‌سال اسید پاشیده‌‌اند، در حالی بازداشت شدند که هر دو آنها ین جرم را انکار می‌کنند و می‌گویند هیچ رابطه‌ای با هم ندارند.

روزنامه شرق: زن و مردی که متهم هستند روی مادرشوهر زن میان‌سال اسید پاشیده‌‌اند، در حالی بازداشت شدند که هر دو آنها ین جرم را انکار می‌کنند و می‌گویند هیچ رابطه‌ای با هم ندارند.
اسیدپاشی روی زنی ٧٠ساله مرداد امسال و هنگامی که این زن از مطب پزشک خارج شده بود رخ داد. زن مجروح بعد از انجام مداواهای اولیه به مأموران گفت: «یک نفر از پشت‌سر به من نزدیک شد و فردی دیگر هم سوار بر موتور به طرفم آمد. آنها روی من اسید پاشیدند و فرار کردند».
مأموران در جریان تحقیقات خود ابتدا به مستأجر زن مسن شک کردند و به تحقیق از او پرداختند، اما به این نتیجه رسیدند که مستأجر اگرچه با صاحبخانه اختلافاتی داشت در این جرم نقشی نداشته و پیرزن قبلا با پیامک‌هایی تهدید شده بود. مأموران در جریان بررسی‌های تخصصی به این نتیجه رسیدند که سیم‌کارتی که پیامک‌ها از آن ارسال شده در اختیار عروس پیرزن است، به‌همین‌دلیل او را بازداشت کردند اما این زن به اسیدپاشی اعتراف نکرد و حاضر نشد هیچ جرمی را بپذیرد.
در این میان پلیس با توجه به شواهد موجود احتمال داد زن متهم با مردی که در محل سکونت او مغازه سبزی‌فروشی دارد، در ارتباط باشد. به‌همین‌دلیل مرد مغازه‌دار بازداشت شد اما او نیز شرکت در اسیدپاشی و همچنین رابطه با زن میان‌سال را انکار کرد تا اینکه معلوم شد او با یکی از خط‌های تلفن همراه خود با این زن در تماس بود.

مرد مغازه‌دار دراین‌باره گفت: «من این زن را خوب نمی‌شناسم و حتی نمی‌دانستم متأهل است. فکر می‌کردم زنی بی‌پناه است که به کمک نیاز دارد. برای همین هر وقت کاری داشتم از او می‌خواستم انجام بدهد تا به این طریق پولی به وی برسانم و کمکی کرده باشم». بنا بر این گزارش، تحقیقات از دو متهم همچنان ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی گلپا

      توروخدا آقای قاضی با مجرمان این پرونده مقابل با مثل کنید همان مقداری که صورت وبدن این خانم بااسید سوخته همان اندازه از صورت وبدن مجرمان رابااسید بسوزانید حتی اگر این خانم رضایت داد ولی شما بخاطر بازدارندگی درجامعه شما حکم مقابل با مثل کنید

    • فریده

      با این دیگه چه خبری بود ...اصلا حتی ارتباط این دوتا چه ربطی بع اسید پاشی داشته ...خبرمبهم ودرهم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج