۶۲۳۶۴۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

زیدان و رونالدو روی ریل ناکامی

اوضاع برای رئال‌مادرید در لالیگا در هفته‌های اخیر بد بود، اما با شکست این تیم مقابل خیرونا بدتر هم شد.

شهروند: اوضاع برای رئال‌مادرید در لالیگا در هفته‌های اخیر بد بود، اما با شکست این تیم مقابل خیرونا بدتر هم شد. مدافع عنوان قهرمانی لالیگا تا پایان هفته دهم این رقابت‌ها در شرایطی با ٢٠ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد که بارسلونا، رقیب سنتی این تیم با ٢٨ امتیاز صدرنشین است و بهترین شروع تاریخ لالیگا را با ٩ پیروزی و یک مساوی ثبت کرده است. این فاصله امتیازی و عملکرد نه‌چندان خوب تیم زیدان باعث شده فشارهای زیادی به او وارد شود.

رئال نمی‌تواند قهرمان شود!

رئال در این ۱۰ هفته‌ دو تساوی برابر والنسیا و لوانته کسب کرده و مقابل رئال بتیس و خیرونا شکست خورده است. به همین دلیل چنین فاصله‌ای با بارسا پیدا کرده است. تاریخ نشان می‌دهد رئال فاصله ٨ امتیازی در این شرایط را هرگز نتوانسته جبران کند و قهرمان لالیگا شود. با این‌حال، تنها ٢ ماه از این رقابت‌ها گذشته است و جبران این فاصله در فوتبال غیرممکن نیست. این تیم در لیگ قهرمانان اروپا هم با وجود این‌که در ٢ فصل اخیر قهرمان شده شروع قدرتمندانه‌ای نداشته است. به همین ترتیب باشگاه رئال نیز هر نفر از بازیکنان تیم را ١٥٠‌هزار یورو جریمه نقدی کرد.

زیدان نگران نیست

زیدن‌الدین‌زیدان نسبت به آینده تیم خود امیدوار است و با اعتماد به نفس کامل از فرارسیدن روزهای خوب رئال صحبت می‌کند. او در کنفرانس خبری بعد از شکست مقابل خیرونا گفت: «در هر صورت این نتیجه‌ به دست آمده و مقابل خیرونا هم ٣ امتیاز از دست دادیم و حالا فاصله با بارسلونا به ٨ رسیده است، اما معتقدم چیز خاصی نیست. روزهای خوب ما هم می‌رسد و تیم‌های بالای ما امتیاز از دست خواهند داد. لالیگا برای ما بی‌ارزش نیست. این حس را ندارم که لالیگا را دست کم گرفته‌ایم. به کار و تلاش ادامه خواهیم داد و نگران هیچ چیز نیستم.»

خطر از دست رفتن توپ طلا

افت عجیب رئال و رونالدو شاید درنهایت باعث از دست رفتن توپ طلا برای رونالدو شود. رونالدو هفته گذشته در لندن عنوان مرد ‌سال فوتبال از نگاه فیفا را کسب کرد؛ جایزه‌ای که معیارش عملکرد یک بازیکن در طول فصل است و رونالدو از این حیث برتر از همه بود. اواخر دسامبر اما فرانس‌فوتبال توپ طلا را به بهترین بازیکن‌ سال اهدا خواهد کرد؛ جایزه‌ای که براساس عملکرد بازیکن در یک‌سال میلادی است و این‌جا به نظر می‌رسد که شانس رونالدو برای بردن توپ طلا دیگر مثل دو ماه قبل‌ بالا نیست. با وجود این، همه منتظر روشن شدن ماشین گلزنی این فوق ستاره فوتبال جهان هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج