۶۲۳۶۷۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

گروهك هنر و تجربه ميراث شوم كجروي در سينما!‌

انباشته‌شدن انبار سازمان موسوم به سينمايي از انواع فيلمك‌ها وفيلم‌نماها كه از منظر ساختار هنري و سينمايي اشكالاتي اساسي داشتند و از لحاظ مضمون و محتوا هم دچار مشكل بودند و همچنين توليداتي كه سازندگان آنها به دليل ضعف دانش و تجربه، سينما را با آزمايشگاه اشتباه گرفته...

روزنامه جوان: انباشته‌شدن انبار سازمان موسوم به سينمايي از انواع فيلمك‌ها وفيلم‌نماها كه از منظر ساختار هنري و سينمايي اشكالاتي اساسي داشتند و از لحاظ مضمون و محتوا هم دچار مشكل بودند و همچنين توليداتي كه سازندگان آنها به دليل ضعف دانش و تجربه، سينما را با آزمايشگاه اشتباه گرفته و با خام‌انديشي و بازي‌هاي كودكانه با فرم به اصطلاح فيلم ساخته بودند، مسئولان ناكارآمد وقت سينما را كه در اداره و راهبري سينما و ايجاد سازوكارهاي مناسب براي توليد و اكران فيلم در سينما ناتوان بودند، بر آن داشت تا پيرو سنت رايج! با حذف صورت مسئله، به تقليد و كپي‌‌برداري از سينماي جهان بپردازند و فارغ از هرگونه تحليل و موقعيت‌شناسي سينما و سينماگر ايراني، يك گروه با عنوان هنر وتجربه داير كنند تا اضافات انبار سازمان مورد اشاره را با ترفند هنر و تجربه خالي و با اكران محدود آنها، خود و توليد‌كنندگان آن فيلم‌نماها را از ادامه دردسر خلاص كنند.

داير‌كنندگان دكان گروهك هنروتجربه اين پديده را كه در صورت كارشناسي و حمايت و هدايت درست مي‌توانست به سينما و نسل جوان و سينماگران حرفه‌اي و آماتور در جهت توليد آثار خوب هنري و سينمايي خدمت كند، به سوي بي‌راهه سوق دادند و با الگو قراردادن سينماي مثلاً روشنفكرانه غربي و امريكايي، سينماگران جوان كشور را از مسير درست فيلمسازي و فرهنگ و سليقه مخاطب ايراني دور و به ساختن چيزهايي به نام فيلم براي خوشايند خارجي‌ها سرگرم كردند.
اين روند غلط امروزه تا بدانجا گسترش يافته‌است كه اين گروهك كوتوله و ناقص‌الخلقه، كودكانه در مقابل سينماي ايران ايستاده و كري مي‌خواند و سبب تمسخر خود نزد اهالي و مخاطبان سينما شده است. جماعتي از كارمندان، مجيز‌گويان و چاپلوسان اين گروهك كه در واقع مدافع منافع خود هستند، تنها كساني هستند كه از گروهك نامبرده طرفداري مي‌كنند و به غلط آن را دستاورد مهم دوره رياست رئيس اشتباهي پيشین سازمان مذكور مي‌دانند.
در حالي كه توليد روزافزون فيلمك‌هاي بد و ضعيف و سرگرداني و رويگرداني سينماگران جوان اغواشده از گروهك يادشده، نشانگر شوم و غلط‌بودن اين ميراث كجروي در سينما است؛ چراكه آنها قرباني بيراهي اين گروهك شده‌اند و راه ورود به سينماي حرفه‌اي كشور را به روي خود بسته مي‌بينند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج