۶۲۳۷۲۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بایی: لوکاکو به روند گلزنی بازمی‌گردد

مدافع ساحل عاجی منچستریونایتد به حمایت از گلزن شماره یک این تیم پرداخت و عنوان کرد این بازیکن به زودی به روند گلزنی خود باز خواهد گشت.

ایسنا: ‌به نقل از ساکرنت، روملو لوکاکو، شروع خوبی در منچستریونایتد داشت و موفق شد در ۱۰ بازی برای این تیم ۱۱ گل به ثمر برساند ولی در چند بازی اخیر نتوانسته برای تیمش گلزنی کند و همین باعث شده تا خیلی‌ها به انتقاد از این مهاجم گران‌قیمت بپردازند.

اریک بایی، مدافع ساحل عاجی منچستریونایتد با حمایت از این بازیکن، گفت‌: من خودم از کسانی هستم که برابر لوکاکو بازی کرده‌ام و این را می‌دانم که او چه مهاجم توانمندی است. در حال‌ حاضر خیلی خوش شانسم که من با او هم تیمی هستم. مطمئن باشید که لوکاکو به روند گلزنی بازخواهد گشت. او مهاجم بسیار قابل و توانمندی است و ما از این که او را در تیممان داریم خوشحالیم.

منچستریونایتد یکی از پنج تیم انگلیسی حاضر در لیگ قهرمانان اروپا است که در صدر جدول گروه خود قرار گرفته است. در این رابطه بایی اضافه کرد: لیگ برتر، یکی از سخت‌ترین لیگ‌های دنیا است و رقابت بسیار خوبی در این لیگ وجود دارد. من فکر می‌کنم که امسال سال خوبی برای تیم‌های انگلیسی در اروپا باشد. در رابطه با خودمان هم باید این را بگویم که فقط باید بازی‌های خودمان را برنده شویم و امیدوار باشیم که در آینده جام کسب کنیم.

منچستریونایتد امشب (سه‌شنبه) باید در اولین دیدار دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در خانه به مصاف تیم بنفیکای پرتغال برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج