۶۲۳۷۳۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رکورد جالب سرمربی پرسپولیسی نفت

حمید درخشان سرمربی نفت تهران در هفته یازدهم در حالی به مصاف استقلال می رود که رکورد بسیار جالبی مقابل آبی پوشان دارد و از ابتدای فعالیت مربیگری در سال ۱۳۷۳ تا کنون برابر آبی پوشان تهرانی شکست نخورده است.

وبسایت نود: حمید درخشان سرمربی نفت تهران در هفته یازدهم در حالی به مصاف استقلال می رود که رکورد بسیار جالبی مقابل آبی پوشان دارد و از ابتدای فعالیت مربیگری در سال ۱۳۷۳ تا کنون برابر آبی پوشان تهرانی شکست نخورده است. درخشان امروز ششمین بار در لیگ برتر به مصاف آبی پوشان می رود که در این شش بازی هرگز مقابل استقلال شکست نخورده است. سرمربی سابق پرسپولیس دو بار با تیم پیکان مقابل استقلال در لیگ نهم بازی کرد که یک برد و یک مساوی به دست آورد. در لیگ دهم با شهرداری تبریز برابر شاگردان پرویز مظلومی به تساوی بدون گل رسید. در لیگ دوازدهم درخشان هدایت داماش را بر عهده داشت که در مصاف با تیمی که در پایان آن فصل قهرمان شد، به برتری یک بر صفر رسید. اما آخرین مصاف لیگ برتری درخشان با استقلال، آخرین بازی دور رفت از لیگ چهاردهم بود که این مربی با پرسپولیس توانست استقلال قلعه نویی را دو بر یک مغلوب کند.


رکورد جالب سرمربی پرسپولیسی نفت

اما حمید درخشان پیش از شروع رقابت های لیگ برتر هم چند بازی برابر استقلال به عنوان مربی حضور داشت؛ دو دربی سال ۱۳۷۳ که بازی رفت در حالیکه دو بر دو در دقایق پایانی در جریان بود، درگیری بازیکنان و هجوم تماشاگران به داخل زمین نیمه تمام ماند و از سوی کمیته انضباطی سه بر صفر به سود استقلال اعلام شد. این برد را می توان تنها پیروزی استقلال در تاریخ فعالیتش برابر تیم های حمید درخشان دانست که در جریان بازی رقم نخورد. دیدار برگشت هم با تساوی بدون گل پایان یافت. و در دیدار برگشت دربی جام آزادگان در سال ۱۳۷۶ هم درخشان باز روی نیمکت پرسپولیس نشسته بود و به یک برد خاطره انگیز دست یافت؛ این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود پرسپولیس تمام شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج