۶۲۳۷۴۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

لغو ۲ پرواز فرودگاه آبادان در پی گرد و غبار

معاون فرودگاه آبادان با اشاره به وقوع پدیده گرد و غبار، گفت: در حال حاضر دید در فرودگاه آبادان ۲۰۰ متر است و اگر شرایط به همین شکل ادامه پیدا کند، احتمال لغو سایر پروازهای ورودی و خروجی به آبادان وجود دارد.

خبرگزاری ایسنا: معاون فرودگاه آبادان با اشاره به وقوع پدیده گرد و غبار، گفت: در حال حاضر دید در فرودگاه آبادان ۲۰۰ متر است و اگر شرایط به همین شکل ادامه پیدا کند، احتمال لغو سایر پروازهای ورودی و خروجی به آبادان وجود دارد.

احسان الواری نژاد، اظهار کرد: امروز تاکنون دو پرواز ورودی و خروجی در فرودگاه آبادان به دلیل وقوع پدیده گرد و غبار کنسل شده و در خصوص سایر پروازها با توجه به آنکه زمان آن‌ها فرا نرسیده، هیچ تصمیمی گرفته نشده است.

وی افزود: تاکنون فقط پرواز شماره ۷۱۰۵ هواپیمایی کیش ایر در ساعت ۸.۲۰ دقیقه از تهران به مقصد آبادان و پرواز شماره ۷۱۰۴ از آبادان به مقصد تهران به دلیل شرایط نامناسب جوی و وجود پدیده گرد و غبار لغو شده است.

الواری نژاد با بیان این‌که در حال حاضر دید در فرودگاه آبادان ۲۰۰ متر است، تصریح کرد: برای پرواز در فرودگاه آبادان به دید حدود ۲هزار متر نیاز است و اگر شرایط به همین شکل ادامه پیدا کند، احتمال لغو سایر پروازهای ورودی و خروجی به آبادان وجود دارد.

معاون فرودگاه آبادان خاطرنشان کرد: براساس پیش بینی‌های هواشناسی وضعیت تا عصر امروز به همین شکل ادامه دارد اما شرکت‌های هواپیمایی تاکنون درباره سایر پروازها هیچ تصمیمی اتخاذ نکرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج