۶۲۳۷۶۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

افسانه پاکرو: من انسان سنتی هستم!

«من انسان سنتی هستم، سنتی نه به آن معنا که تکنولوژی را به کل طرد کنم اما گرایش زیادی به سمت سنت‌ها دارم؛ امیدوارم سنت این نمایشگاه نیز از بین نرود.»

وبسایت صبا - لی‌لاسلمانی: «من انسان سنتی هستم، سنتی نه به آن معنا که تکنولوژی را به کل طرد کنم اما گرایش زیادی به سمت سنت‌ها دارم؛ امیدوارم سنت این نمایشگاه نیز از بین نرود.»

برگزاری هر ساله نمایشگاه مطبوعات در فصل پاییز زمان مناسبی برای بازدید اهالی رسانه‌های مکتوب، با هنرمندان، مردم و دست‌اندرکاران حوزه‌های مرتبط و مختلف است. اتفاقی که به نظر می‌رسد مردم از آن استقبال می‌کنند. حضور مطبوعات وخبرگزاری‌ها در کنار یکدیگر و برنامه‌های مختلفی که پیرامون این اتفاق رقم می‌خورد، تا یک هفته‌ای تیتر یک اغلب مطبوعات و سایت‌های خبری است. هنرمندانی که حضور پررنگی در این نمایشگاه دارند بازیگران و افراد چهره‌ای هستند که مردم آن‌ها را می‌شناسند. افرادی که با گفت‌وگو‌ها و مصاحبه‌های خود در طول سال طرفداران و علاقه‌مندان خود را از چگونگی فعالیت‌هایشان با‌خبر می‌کنند. در این شماره «صبا» با بانوان جوان عرصه بازیگری گپی دوستانه داشته‌ایم که آن را ملاحظه می‌کنید.

افسانه پاکرو بازیگر جوان سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با «صبا» از برگزاری نمایشگاه مطبوعات گفت و عنوان کرد: در طی سال‌های گذشته چند باری به نمایشگاه مطبوعات سر زدم و از غرفه‌های این نمایشگاه دیدن کردم؛ اما چند سالی است که فرصت نکرده‌ام به نمایشگاه بیایم.

او دلیل دوربودن از فضای نمایشگاه و حضور در آن را درگیری‌های کاری عنوان کرد و افزود: در این چند ساله درگیری‌های کاری مانع از آن شد تا به نمایشگاه بیایم، چراکه مشغله زیادی داشتم.

بازیگر سریال «تکیه بر باد» بیان کرد: من جزو افرادی هستم که علاقه زیادی به رسانه‌های مکتوب دارند. باتوجه به وضعیت حال حاضر و پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از اخبار و اطلاعات حتی در حوزه‌های هنری، سینما و تلویزیون را در فضای مجازی می‌توان دنبال کرد، اما من همچنان پیگیر اخبار و اطلاعات هستم.

پاکرو علت کم‌رنگ شدن استقبال از رسانه‌های مکتوب و گرایش به سمت فضای مجازی را امری اجتناب‌ناپذیر دانست و از طرفی بیان کرد: هم‌اکنون بسیاری از اطلاعات از طریق صفحه‌ها و کانال‌های مجازی در اختیار ما قرار می‌گیرند اما باید توجه داشت که بازگشت به دوران گذشته و توجه خیلی زیاد به مطبوعات کمی سخت است، چرا که تکنولوژی این طور ایجاب می‌کند که ما با آن پیش برویم؛ بنابراین وقتی همه چیز اینترنتی و کامپیوتری می‌شود، هیچ چیز شبیه گذشته نیست، همه اخبار روی کاغذ نیست؛ البته من خود جزو طرفداران مطبوعات و مطالعه رسانه مکتوب هستم.

این بازیگر درخصوص پیگیری اطلاعات و اخبار در رسانه‌های مختلف گفت: باتوجه به مواردی که راجع به آن‌ها صحبت کردیم، خیلی اهل فضای مجازی و درگیری‌های آن نیستم؛ یک صفحه دارم که خیلی هم به آن سر نمی‌زنم چون حالت سنتی و لمس کردن کاغذ نشریات را بیشتر می‌پسندم اما به هرحال شرایط این گونه است. هنوز هم وقتی مطلب یا کتابی به‌صورت مکتوب به دستم می‌رسد با اشتیاق فراوان آن را می‌خوانم.

افسانه پاکرو برگزاری هرساله نمایشگاه مطبوعات را اتفاق خوبی دانست و گفت: قطع به یقین برگزاری این نمایشگاه اتفاق بسیار خوبی است و امیدوارم که همچنان همه ساله شاهد برگزاری آن باشیم، کاش این رویداد ادامه‌دار باشد و درواقع نمایشگاه مطبوعات نیز مانند سنت‌های دیگر ما به فراموشی سپرده نشود و از بین نرود، بنابراین امیدوارم این نمایشگاه همچنان پابرجا باشد و مردم از آن استقبال کنند.

او خاطرنشان کرد: من انسان سنتی هستم، سنتی نه به آن معنا که تکنولوژی را به کل طرد کنم اما گرایش زیادی به سمت سنت‌ها دارم؛ امیدوارم سنت این نمایشگاه نیز از بین نرود.

پاکرو در پایان در مورد پیشنهادات اخیر خود خاطرنشان کرد: چندین فیلمنامه به دستم رسیده است که در حال خواندن و بررسی آن‌ها هستم. در تلویزیون هم برای بازی در سریال، چند پیشنهاد مطرح شد که در هیچ یک حضور پیدا نکردم، این پیشنهادات از جانب کسانی بود که قبلا هم با آن‌ها کار کرده بودم، البته تعدادی هم این طور نبود و تجربه همکاری با هم را نداشتیم. اما این اواخر تصمیم گرفته‌ام، امسال مشغول به کار شوم. سال گذشته حتی فیلمنامه هم نمی‌خواندم اما در حال حاضر این کار را می‌کنم. اگر از تلویزیون برای بازی در سریال پیشنهاد خوبی مطرح شود، به‌طور حتم آن را می‌پذیرم و در کار بازی می‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج