۶۲۳۸۳۰
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

قفسه‌های دیواری مختلف برای اتاق نشیمن

قفسه های کاربردی در اتاق نشیمن می توانند تمام وسایل مورد نیاز شما را در خود جای دهند، به مرتب بودن محیط کمک کنند، و در عین حال امکانی ایده آل برای چیدمان و تزئین دکوراسیون خانه شما فراهم کنند.

برترین ها - ترجمه از پلاد ناصری: اتاق نشیمن بخشی از خانه شماست که در آن با تمام وجود احساس راحتی می کنید. در نتیجه برای کسب این راحتی و آرامش نیاز به محیطی دارید که علاوه بر دکوراسیون مورد علاقه تان، دربردارنده تمام چیزهایی باشد که به صورت روزانه مورد استفاده قرار می دهید.
قفسه‌های دیواری مختلف برای اتاق نشیمن
به این ترتیب قفسه های دیواری نقش مهمی را برای ساماندهی وسایل و تزئین و دکوراسیون اتاق نشیمن شما بازی می کنند. قفسه های کاربردی در اتاق نشیمن می توانند تمام وسایل مورد نیاز شما را در خود جای دهند، به مرتب بودن محیط کمک کنند، و در عین حال امکانی ایده آل برای چیدمان و تزئین دکوراسیون خانه شما فراهم کنند.
میز تلویزیون

یک میز مناسب با پهنا و عمق کافی می تواند به عنوان میز تلویزیون مورد استفاده قرار گیرد. کافی است چنین میزی تحمل وزن تلویزیون را داشته باشد و در عین حال دارای یک یا چند طبقه برای قرار دادن سایر وسایل الکترونیکی که به تلویزیون متصل می شوند، باشد. اگر فضای اتاقتان محدود است می توانید از گوشه های اتاق برای قرار دادن میز تلویزیون استاده نمایید.
بهتر است میزهایی را برای قرار دادن تلویزیون و وسایل الکترونیکی تهیه کنید که در قسمت پشت آنها سوراخ هایی برای عبور سیم ها و کابل های پرتعداد تعبیه شده باشد. معمولا میزهای چوبی برای هر دکوراسیونی مناسب هستند اما انواع فلزی، شیشه ای، و طرح های شفاف نیز برای دکوراسیون مدرن و امروزی اتاق ها ایده آل خواهند بود. اگر همیشه ریموت تلویزیون را گم می کنید و مجبورید به دنبال آن بگردید، از میزهای تلویزیون دارای کشو استفاده کنید. با این کار می توانید وسایل متعدد مرتبط با تلویزیون را هم به شکلی کاملا مرتب در کشوها جای دهید.
قفسه‌های دیواری مختلف برای اتاق نشیمن

طاقچه دیواری

استفاده از طاقچه ها وقفسه های کوچک دیواری معمولا ایده بسیار هوشمندانه و خوبی برای تزئین اتاق نشیمن هستند. می توانید تصاویر قاب شده خانوادگی، سی دی ها و دی وی دی ها و هر وسیله کوچک دیگری را روی این طاقچه ها قرار دهید. استفاده از گوشه های اتاق برای نصب طاقچه ها شکل سنتی تری به دکوراسیون اتاق نشیمن می دهد. هر چیز زیبا و خاطره انگیزی که به نمایش آن علاقه دارید می تواند روی طاقچه های دیواری اتاقتان قرار گیرد. معمولا طرح های خلاقانه و زیبایی برای این طاقچه ها و قفسه های کوچک وجود دارد و از این بابت نیازی به کلیشه های رایج نخواهید داشت.
قفسه‌های دیواری مختلف برای اتاق نشیمن

قفسه کتاب ها

ابتدا در مورد وسایل و کتاب هایی که می خواهید در قفسه ها قرار دهید خوب فکر کنید و تخمین بزنید که به چه تعدادی از طبقات و قفسه های مختلف نیاز دارید. به این ترتیب دید بهتری نسبت به کتابخانه ای که به دنبال آن هستید خواهید داشت. پس از این تخمین اولیه، در مورد شکل کتابخانه مورد علاقه تان فکر کنید و انتخاب خودتان را انجام دهید. آیا به کتابخانه های دردار علاقه دارید یا کتابخانه های باز؟ ترجیح می دهید کتاب هایتان را در قفسه ای به شکل کابینت های دردار بگذارید یا قفسه ای بزرگ با ترکیبی از تمام این موارد؟ معمولا کتابخانه بزرگی که شامل تمام این امکانات باشد گزینه بهتری خواهد بود. اما همه چیز به سلیقه خودتان و فضایی که برای قرار دادن کتابخانه اختصاص می دهید بستگی دارد.

اگر قصد دارید قفسه کتاب هایتان را پشت به دیوار قرار دهید، حتما کتابخانه را به دیوار پیچ کنید تا محل قرارگیری آن کاملا ایمن و محکم باشد. این کار از سقوط ناگهانی قفسه کتاب ها به خصوص زمانی که با قرار دادن کتاب ها سنگین می شود جلوگیری خواهد کرد. البته در صورتی که در انجام این کار تخصص ندارید، سعی کنید حتما با یک استاد کار نجار و فردی که در دکوراسیون منزل تخصص دارد مشورت کنید و از نظراتشان کمک بگیرید.

کتابخانه های باز و بدون درب می توانند برای جدا کردن بخش های اتاق بسیار ایده آل باشند و به عنوان یک جدا کننده مناسب مورد استفاده قرار گیرند. چنین ایده ای برای اتاق های نشیمن با نقشه باز مناسب هستند. زیرا با این کار می توانید محل قرار گرفتن مبلها و بخش نشیمن اتاق را از قسمت ناهارخوری و صرف غذا جدا کنید. به این ترتیب گزینه ای عالی برای دکوراسیون خواهید داشت و می توانید به هر نحوی که بخواهید قفسه های کتابخانه را پر کنید.
قفسه‌های دیواری مختلف برای اتاق نشیمن
به عنوان مثال می توانید کتاب های آشپزی را در سمتی که میز ناهارخوری و آشپزخانه قرار گرفته است بچینید. همچنین وسایل تزئینی کوچک و جذاب را در طبقات مختلف کتابخانه قرار دهید. اگر تصمیم دارید که بین بخش های جدا شده اتاق ارتباط بیشتری برقرار باشد، سعی کنید قفسه ها را بیش از اندازه پر نکنید. این کار برای فضاهای کوچک بسیار مناسب خواهد بود.

برای اینکه انتخاب گسترده تری داشته باشید، می توانید کتابخانه ای تهیه کنید که طبقات و قفسه های آن قابل تغییر و جابجایی باشند. به این ترتیب می توانید در صورت نیاز مطابق با سلیقه خودتان و وسایلی که دارید، قفسه ها را جابجا نمایید.
کتابخانه های از پیش ساخته گاهی اوقات دارای چنین امکانی هستند اما ممکن است از نظر فضای اتاق و ابعادی که دارند، پس از خرید دچار مشکل شوید. به همین دلیل بهتر است حتما با یک طراح دکوراسیون در این زمینه مشورت نمایید.

در انتها باید خاطر نشان کرد که لازمه هر اقدامی برای مرتب کردن، نظم دادن و چیدمان دکوراسیون اتاق، پیش از هر چیز بررسی وسایل و اثاثیه ریز و درشت خانه و تصمیم گیری در مورد نگهداری یا کنار گذاشتن آنها است. پس سعی کنید هر از گاهی وسایلی که به آنها نیاز ندارید را کنار بگذارید و با جسارت تمام آنها را از چرخه استفاده یا انبار کردن در خانه خارج نمایید.
این مسئله علاوه بر آنکه کار شما را در مرتب کردن خانه تسهیل می نماید، موجب خواهد شد که تصور بهتری از اثاثیه و وسایل جدید و موردنیازتان داشته باشید. البته برای کنار گذاشتن وسایلتان نیاز به دور انداختن آنها ندارید. اگر از این بابت ناراحت هستید و فکر می کنید شانسی برای فروش وسایل دست دوم خانه ندارید، گزینه بهتری پیش رویتان قرار دارد. بعضی چیزها را به دیگران ببخشید!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج