۶۲۳۸۵۸
۷۳ نظر
۵۰۵۲
۷۳ نظر
۵۰۵۲
پ

۳ نکته درباره مرگ گربه خانم بازیگر

دانشمندان و مخترعین و عرفای ما گمنامند، آن وقت اسم این افراد سر زبان‌هاست تا حدی که مرگ گربه‌شان اخبار می‌شود. ناراحتی از مرگ یک حیوان خانگی را درک می‌کنم ولی این دیگر از حد گذشته است. به کجا می‌رویم؟

خبرگزاری فارس: دانشمندان و مخترعین و عرفای ما گمنامند، آن وقت اسم این افراد سر زبان‌هاست تا حدی که مرگ گربه‌شان اخبار می‌شود. ناراحتی از مرگ یک حیوان خانگی را درک می‌کنم ولی این دیگر از حد گذشته است. به کجا می‌رویم؟

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، هانیه توسلی بازیگر کشورمان در پی مرگ گربه‌اش متن عجیبی را در صفحه مجازی خود منتشر کرد و نوشت: «بخواب مامان جان. بخواب تنها دلخوشیم. بخواب شیرین عسلم. منو ببخش. دیگه آرزویى ندارم. دیگه هیچى نمى خوام از خدا. دیگه بى‌حس شدم. دیگه تموم شدم. فقط منتظرم که زودتر بیام پیشت. همین.» این ابراز احساسات توسلی با واکنش‌های گسترده‌ای در فضای مجازی همراه شد.
در همین رابطه، علیرضا بازارگان عضو هیئت علمی دانشگاه خواجه نصیر یادداشتی منتشر کرده که متن آن بدین شرح است:

شاید در خبرها دیده باشید که حیوان خانگی خانم توسلی مرده است و ایشان در عزای گربه گفته است: «بخواب تنها دلخوشیم. دیگه هیچی نمیخوام از خدا. دیگه تموم شدم. فقط منتظرم که زودتر بیام پیشت.» ضمن تسلیت به خانم توسلی برای این حادثه، در این نوشتار توضیح خواهم داد که چرا این اتفاق من را نیز ناراحت کرده است، به ویژه در سه سطح: برای خانم توسلی، برای اصحاب سینما و برای جامعه ایران.

۱ـ برای خانم توسلی:

بعد از انتشار این خبر، بسیاری از هموطنان خانم توسلی را مسخره کرده‌اند. به نظر من این کار خیلی زشت است. یادمان باشد، کسی که آن قدر بی‌هویت است که این طور در مرگ یک گربه ناله می‌کند و خبر آن را با تمام دنیا به اشتراک می‌گذارد یک بیمار است، و هرگز نباید یک بیمار را مسخره کرد.

۲ـ برای اصحاب سینما:

بسیاری از متفکرین و دانشمندان نسبت به هنرپیشه‌ها حس خوبی ندارند و آنها را به پوچ و سطحی بودن متهم می‌کنند. با انتشار این نوع خبرها و روشن شدن آنچه در دل و مغز هنرپیشه‌ها می‌گذرد، این بدبینی فقط تشدید می‌شود و آبروی آن‌ها بیشتر از بین می‌رود.

۳ـ برای جامعه ایران:

نباید برای جامعه‌ای که چنین افرادی را الگوی خودش قرار داده ناراحت بود؟ دانشمندان و مخترعین و عرفای ما گمنامند، آن وقت اسم این افراد سر زبان‌هاست تا حدی که مرگ گربه‌شان اخبار می‌شود. چرا جامعه ما در حال از دست دادن مزیت نسبی خودش (آرمان‌ها) در مقایسه با جوامع دیگر دنیاست، و روز‌به‌روز بیشتر شبیه آن‌ها می‌شویم؟

من ناراحتی از مرگ یک حیوان خانگی را درک می‌کنم، و رقیق بودن قلب به نظرم چیزِ خوبی است، ولی این دیگر از حد گذشته است. به کجا می‌رویم؟
3 نکته درباره مرگ گربه خانم بازیگر
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای استاد دانشگاه ! چقدر شما بی ادب هستید. آقای استاد! دلخوش بودن به گربه بهتر از چشم داشتن به بیت الماله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی یک متخصص حرفی میزنه بهتر گوش کنی

      • بدون نام

        به نظرم این به اصطلاح اساتید و جامعه شناسانی که منتظرند مردم به مساله ای توجه نشان بدهند و بعد اینها بیایند وسط و اینطور سطحی و بازاری مساله رو (مثلا)تحلیل کنند از همه بی سواد تر و جاهل تر هستند ! مرگ گربه هانیه توسلی وقتی تبدیل به خبر شد که مردم "بیش فعال" و "لوده" و "علاف" ایران حساسیت عجیبی بهش نشون دادند و انگار همگی بی حوصله در انتظار نشسته بودند که چنین سوژه ای دستشون بیاد و هجوم بیاورند و انرژی شَریرانه خودشون رو خالی کنند! اگر این "اساتید" سواد درست و حسابی داشتند در مورد اینکه چرا مردم ایران این همه حساسیت به مسائل ساده نشون میدهند یا چرا این همه انباشته از عقده هستند تحلیل می نوشتند...

      • سمیرا

        نمیشه بیشتر از این از مردمی که یه بیمارو الگوی خودشون کردن انتظار داشت، واقعا معنای حرفشو همینجا درک کردم

      • بدون نام

        چه بی ادبه این اقا ...اگه مشاهیر ما به اندازه گربه هانیه توسلی سر و صدا ندارن به خانم توسلی چه ربطی داره ؟ برو به اون مشاهیر بگو در فضای مجازی کاراشونو معرفی کنن.

      • بدون نام

        جواب سوالی که در تحلیل پرسیده شده را کسی نمیده؟
        چرا جامعه ما در حال از دست دادن مزیت نسبی خودش (آرمان‌ها) در مقایسه با جوامع دیگر دنیاست، و روز‌به‌روز بیشتر شبیه آن‌ها می‌شویم؟

      • محسن کریمیان

        این آقای استاد دانشگاه خیلی بی ادب نیست. یک واقعت خیلی تلخ را در سبک زندگی و جامعه شناسی خودمانی ایرانی ها بازگو کرده که تا این حد واکنش های مختلفی را در پی داشته است. وقتی میلیون ها کودک گرسنه و بیسواد در ایران داریم، ایا سوگواری برای این بدبختی ها بهتر است یا برای یک بچه گربه؟ هانیه توسلی حتی میتونه برای سوسک ها هم ناراحت باشه. اما در جامعه ای که این همه مساله برای ناراحتی هست، سوسک و گربه خانگی!! چه جایگاهی داره؟ راست میگه که مردم بدبین میشن به نوع نگاه و نگرش جماعت سلبریتی که اینقدر سطحی با مسایل برخورد میکنند.

    • 13

      کی گفته همه مردم هنرپیشه ها را الگوی خود می کنند؟ چه چیزشان را باید الگو کرد؟ آنها زندگی خودشان را دارند ما هم زندگی خودمان را

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینکه آدمیزاد به موجودات دیگه هم اهمیت بده نه تنها باعث تاسف نیست که اتفاقا نشانگر رشد بالایی هست که یک انسان بهش رسیده .این البته برای کسانی که فکر می کنند همه موجودات زنده باید در خدمتشون باشند و همه جهان رو با این دیدگاه منفعت طلبانه و مادی گراشون غارت کردند عجیب به نظر می رسه . اینکه در این نوشته از عارفین هم نام برده شده نشون میده این آقا اصلا در مورد عرفان چیزی نمی دونه!فقط خواسته یه جور تسویه حساب سیاسی کرده باشه این وسط .اسمش هم میشه استاد وتحلیل گر!!!

    • z.s

      وات د فاز؟؟

    • بدون نام

      داریم به کجا میریم......

    • فدرر

      حالا بنده خدا میخواست بگه ناراحته, شما به چه دلیل بی هویت خطابش میکنی!!!!!!! با اون حرف زدنت....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کسانی هستند که کلا دلبستگی زیادی در این دنیا ندارند و حتی مرگ اندیش اند .آدمهای مادّی که دو دستی به دنیا چسبیدند و هر مساله ای رو بهانه ای می کنند برای عقده گشایی های سیاسی شان، قطعا این آدمها رو درک نمی کنند .خیلی از این به اصطلاح باورمندان و معتقدان که از موضع بالا به بقیه نگاه می کنند رو اگه خوب بهشون دقت کنی می بینی اتفاقا به شدت قدرت طلب و مادّی هستند و تمام مساله شون اینه که چرا نتوانستند قلمروشون رو گسترش دهند! نه اینکه مشکلشون انسان و خدا باشه.گول نخورید!

    • بدون نام

      د خنه ما یک عالمگه گربیه هر کدومه مخی بیا وردار خدا شفات د

    • امیرعلی

      میگ دیگ هیچی از خدا نمیخوام .کسی ک نه دردی داشته باشه ن مریضی ن غصه ن گرفتاری ن مشکلات .این حرفا از شکم سیر و زندگی بی درده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کسی که تمام مشکلاتش در شکمش خلاصه میشه باید هم از رشد فکری و فرهنگی دیگران عصبانی باشه. من خودم وسواسی هستم و حیوان نگه نمی دارم ولی تو پیاده رو ها که میرم دلم برای اون گربه های لاغری که پشت غذا فروشیها کشیک می دهند و هیچی هم بهشون نمی رسه می سوزه.ولی هیچ حس دلسوزی ای برای اون آدمهای شکم گنده ای که آروغ زنان از غذافروشی خارج میشن و ماشینشون رو که راه بقیه رو بند آورده(که نکنه مجبور باشند دو قدم بیشتر راه بروند!) سوار میشن و میروند خونه کپه شان رو بگذارند، ندارم .

      • ارش

        دقیقا و مسئله صرفا مرگ یک گربه نیس که میتونه برا صاحبش که بهش دلبستگی داره غم‌انگیز باشه .. مسئله اینه که این خانوم میگه دیگه حس و‌کاری ندارم !!! این نشون میده که این زن چقدر نگاه بی‌روح و سطحی داره و در واقع اعتراف به پوچی و بیهودگی در این این زن باید مارو‌ متوجه عمق غاجعه‌ای که در اون غوطه‌وریم بکنه !!!

      • بدون نام

        وای درست بنویس خواهش می کنم

    • بدون نام

      انشاءالله خدا زوتر حاجت خانم توسلی را براورده کند.

      پاسخ ها

      • سمیرا

        بسیار کامنت زیرکانه ای بود :)

    • داش علی

      بعد میگن هنرپیشه ها الگوی جوانان هستند
      هانیه جان واقعا برات متاسفم.شورشو دراوردید
      بیشتر خانم های بازیگر .....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینکه جوونها یاد بگیرند بجز خود مزخرفشون موجودات دیگری هم در جهان هستند که جان و زندگی اونها اهمیت داره بده؟ اینکه فکر نکنند مثل پدرهاشون باید هر چی درخت و جنگله نابود کنند و هر چی حیوانه بکشند بده؟

    • محسن

      بسیار باعث تاسف است که متاسفانه امروز مرگ گربه ای سوژه شما شده خوب اگه اون به اصطلاح بازیگر میخواهد خودش را مطرح کند چرا شما به جان هم افتادید؟ ؟،؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به کجا میرویم چنین شتابان!

    • انسانیتم آرزوست

      حالا باز یکی حرف حق زد همه جبهه گرفتید؟ دراینکه همه آفریده های خداوند حق حیات دارند ونگاه ما به طبیعت وحیات وحش باید مهربانانه باشد شکی نیست وکسی هم منکرش نیست اما آیا درجامعه ما که خیلی از انسانها از نیازهای اولیه زندگی محروم هستند این همه کودک فقیر ویتیم وکارتن خواب وزباله گرد هست ،این همه مریض که پول دارو ودکتر ندارند آیا این همه وابستگی به حیوانات کار درستیه ؟ لطفا فکرکنید این همه تقلید وجو گرفتگی تاکی؟ به چه قیمت؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کسانی که این همه در این مورد سخنرانی می کنند خودشون چه کاری برای کارتن خوابها و بچه های کار کردند ؟ من خودم حاضرم بروم در بین مردم فقیر و راههای جلوگیری از بارداری بهشون یاد بدهم و وسایل جلوگیری از بارداری بینشون قسمت کنم.میشه؟

      • بدون نام

        در ضمن آیا انتقاد از سیاستهای نادرستی که منجر به فقیر شدن مردم در میان مدت و دراز مدت میشه هم یک جور مبازه با فقر نیست؟ حتما باید برویم توی خیابان و بین مردم بی خانمان غذا قسمت کنیم تا معلوم بشه به فقرا فکر می کنیم؟! آیا شما خودت این کار رو می کنی؟

    • بدون نام

      حتما توسلی خودش یه گربه است که خطاب به گربه اش میگه مامان جان درضمن ایشون فرزند از دست داده است لطفا درکش کنید خدا بهش شفای عاجل عنایت بفرماید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گربه بودن و سگ بودن و درخت بودن از آدم بودن خیلی بهتره .من که از آدم بودن هیچ خیری ندیدم .فقط رنج کشیدم

      • بدون نام

        خانوم بدون نامی که درحمایت حیوانات میای کامنت میزاری.
        چرا فکر میکنی ما ضد حیواناتیم؟این مسیله که وابسته حیوانات نشیم انقدر غیرقابل هضمه که جبهه میگیری؟
        من شک ندارم تو هم وضعت خوبه هم سگ و گربه داری واسه همین حمایت میکنی مثل همه صنفا که چشم بسته حرف میزنن.
        کی گفته به حیوونات بدی کنیم؟اصلا تو مفهوم حرف مردمو میفهمی؟
        اینکه دغدغه یه آدم بشه گربه و سگ معنیش فقط و فقط اینه که شما ناراحتی از همسر و بچه و خانواده و مالی و کاری نداری که اگه داشتی صددرصد مشکلت همچی چیزی نبود.و مردم میخان بگن بازیگرا چجور آدمایین و وضعشون چقدر فرق داره درست مثل پزشکا.
        وگرنه انقدر برید به جیوونات بچسبید که حد نداشته باشه کی به شما کار داره؟

    • بدون نام

      منم دیگه هیچی از خدا نمی خوام بعد مرگ جگر سوز اهورا ،چرا به دادش نرسید ،کاشکی منم برم پیشش ببینم اونجا راحته دیگه اذیتش نمی کنن !

    • بدون نام

      از همین تراوشات ذهنیت تو دانشگاه یاد مردم میدی?!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بعضی وابستگی های شدید سلامت روان رو به هم میزنه و نوعی مریضی است . این یک حرف علمی است ،چرا دلخور میشی .

    • reza

      خانم توسلی ناراحتیش رو با فالووراش مطرح کرده وشاید اون گربه براش عزیزترین موجود بوده.اما یه عده مثل این آقا از دانشگاه خواجه نصیر؟! به خودشون اجازه توهین به مردم و این هنرمند رو میدند تا عقده گشایی کنند.به نظرتون کدوم حرکت زشت تره؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه دکتر بری و بگه فلان مشکل رو داری شما توهین برداشت میکنی ؟ واقعش این که بعضی در مسایل روانی به رشد کافی نرسیده اند

    • بدون نام

      مراسم چهلمش خبرمون کن بریم واسه عرض تسلیت،بچش مرده درک کنین بچش بوده،

    • جوون ایرونی

      من کاملا با نظر آقای دکتر بازرگان موافقم. زیرا:
      ۱- هیچ انسان کاملی نیست در سوگ گربه یا سگش آرزوی مرگ کنه.
      ۲- دیدگاه دکتر بازرگان یک دیدگاه جامعه شناختی و منتقدانه به سبک های زندگی مقلدانه و سطحی بسیاری از آدم های معروفی است که سبک زندگی شخصی شون رو به جامعه صادر می کنند.
      ظرفیت مون رو بالا ببریم.
      ۳- اونقدر درد و مصیبت توی همین شهر داریم که می تونیم با نگاه به اونها آرزوی مرگ کنیم. مثال می زنم؛ تعداد جوون های مجرد محترم تهرونی چه دختر و چه پسر چقدر زیاد شده؟ کی برای زندگی و آرزو های اونا تلاشی کرده که گره از مشکلات اونا برای ازدواج باز بشه؟ چرا خواهر و برادر ای من از فقر و مشکلات توی سن ۲۵ سالگی به اندازه یک آدم ۵۰ ساله افسرده و خسته از زنده موندن هستند؟
      ۴- از کی تا حالا مرگ یه گربه به اندازه مرگ اشرف مخلوقات ( انسان) که روزانه هزاران نفر که برای خونواده هاشون تمام دنیاشون بودند متاثر می کنه؟!
      ۵ - فکر می کنم خیلی از انسان های سطحی که از کوچکترین سرد و گرم زندگی از دنیا می بُرند دائما یا در حال افراط هستند یا در حال تفریط.
      ۶ - اگه ما نتونیم با خونواده مون ارتباط موثر و خوب برقرار کنیم این میشه که شاید برای مرگ خونوادمون به اندازه مرگ یه جونور اینقدر سوگوار نشیم!!!!

      پاسخ ها

      • دکتر محبوب

        موافقم بدون هیچ سخن جدیدی که بخواهم اضافه کنم.
        کامل بود.
        سپاس.

    • نیلوفر

      ما همه یه جورجوگیرمیشیم وهزاران سخن نادرست که تماما نمیتونه ازروی دلسوزی باشه بلکه ازروی حسادت وعقده هس یک زمانی آدمهااینقدر ازانسانها ضربه وبدی میبیندکه ترجیح میدهد به سوی حیوانات یاگیاهات روبیاورن بنابراین قضاوت بیموردنکنیم انسانیم وانسانیتم آرزوست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این درسته اما نه اینقدر

      • یه جوون ایرونی دیگه

        بیخود کردی که جوون ایرونی عقده ایه.
        ما با اون موافقیم.
        هنرمندا الگوی ما نیستن.
        جوون ایرونی دلش برای تو بدبخت سوخت و راهنماییت کرد. واقعا ما برای همدیگه باید دلمون بسوزه و بمیریم که سی سال داره از عمرمون گذشت و نه زندگی تشکیل دادیم و نه سروسامون گرفتیم و داریم تباه میشیم.
        یکی باید بیاد برای بدبختی های تو بمیره!!!

    • مریم

      آخه واقعا نرگ فرزند سخته . اما الگوی ما مردم هنرپیشه ها نیستن . ۹۹ درصدشون زندگیهای بیپایه و بی بنیادی دارن . پس الگوی ما نیستن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مریم : مگر کسی ترا اجبار کرد که از آنان اسطوره بسازی و الگو بگیری؟

    • دیدبان

      سخنگوی گربه های صاحب منصب از افاضه کلام هنرمند تشکر ویژه دارد .واظهار داشت ژن خوب تنها مربوط به انسانها نیست .واین ژن درتمام حیواناتی که صاحبا نشان چهره های شناخته شده هستند وجود .لذا هرگونه افاضه کلام واعتراض به چنین اعمالی خلاف کنوانسیون حمایت از حیوانات خاص می باشد .وقابل پی گیری است .

    • بدون نام

      ضررگربه به کسی نمیرسد وفیدم هست ولی برعکس افغانیا که ضررش بمب وطن وهم وطنان بیشتراز۱۰۰سال به ایران هزینه داربودنشون

    • فریبا

      الگو چیه؟؟!!

    • بدون نام

      من عاشقمو گنهکار - آیا همی شما بیگناهید - آیا همی شما سربراهید،؟ بسوزد آنکه هستو حاشا دارد !!!

    • مسعود

      هیچ گاه کسی را قضاوت نکنید بزرگترین قاضی خداست که ناظر اعمال ماست...

    • بدون نام

      وقتی با عشق بیگانه باشی باورت نمیشود که میشود عاشق یک حیوان هم شد .احساس خانم توسلی را انانی درک میکنند که با حیوانی انس داشته باشند.
      خانم توسلی من حیوان دارم و میفهمم تو چه میگویی باهات همدردی میکنم.

    • دوستیار‌هانیه

      خوب‌دختره‌دیگه‌زیاد‌طولش‌ندید‌حتما‌تنها‌دلخوشیش‌بود‌ما‌از،کجا‌بدانیم

    • بدون نام

      دختر‌است‌دیگه‌احساساتی‌لطفا‌همدرد‌باشید

    • یاس

      چرا حالا راجع به این موضوع ناچیز این قدر صحبت میشه ؟!!!!¡چرا اصلا عنوان میشه ؟!!!!

    • بدون نام

      حالا اونایی که از نظر این آقای دکتر سالم هستن دارن چکار میکنن؟ اتم میشکافن؟ غیر از اینکه صبح تا شب بفکر کلاه گذاشتن سر همدیگه باشن یا سرشون توی زندگی مردم باشه مگه کاری دارن؟ بازم این خانم سرش به کار خودش و گربه ش گرمه..

    • بدون نام

      من جزو کسایی هستم که هیچ وقت بازیگران چه ایرانی چه خارجی برام مهم نیستن چه رسه به الگو برداری از این جماعت ولی در مورد کار این خانم هم نظرم که موافق ایشون نبود رو دادم ولی صحبت های این به اصطلاح استاد بسیار خارج از ادب و بسیار گستاخانه اس شاید تمسخر و فحاشی یه عده مردم عام رو بشه توجیح کرد ولی ایشون احتمالاً خودشون رو روشن فکر هم میدونن!؟

    • بدون نام

      واقعا داریم کجا میرویم؟ بهتر نیست برگردیم بریم شمال؟ هوا خوب و طبیعت زیبا

    • بدون نام

      به شما چه که گربه اش مرده و اون واسش ناراحته

    • دنیا

      افرین دکتر این خانم اگر گربه دوست داره بگه تا براش ی تریلی گربه ی تریلیم سگ تو شهرستان ما پره تا براش بار کنم ببریم ملت نون شب ندارن بخورن بعضی افرادم با سگ و گربه و خر حال میکنن کره زمین والا خوب تا حالا هستش

    • فاطی جون

      شفای همه ی مریضها بفرست صلوات رو
      خدایا به حق اربعین حسینی هانیه توسلی رو به آرزوش بروسون تا با گربه اش محشور بشه

    • ملیسا

      دوست داشتن ی موجود خوبه اما نه دیگه آنقدر که آرزوی مرگ بکنه این خانم اگه به وقت ازدواج کرده بود الان نوه اش را دوست داشت یکی مرد ز درد بی نوایی یکی گفت خانم زردک میخواهی خوب برو ی بچه بیار از پرورشگاه هم ثواب هم از گربه نکبتت بهتره خجالت نمیکشن والا اگه هم عجله داری بری پیش گربه ات خودتو بنداز جلوی بچه نفیسه روشن اخه آون شیر داره تو اینستا دیدم ... مردم از بدبختی دارن میگرین و اینها ادای با کلاسا رو اونم از نوع خارجیش در میارن بدبخت های متقلب خدایی سانسورچی محترم مدیونی اگه نزاری نظر منو حالا خودت فکر کن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ملیسا : حالا چرا التماس میکنی برای گذاشتن نظرت مردم از خنده خخخخخخخ

      • بدون نام

        همه مردم دخترهاشون رو زود شوهر نمیدن که زود بچه دار بشه و قبل از چهل سالگی نوه دار بشه!!! در این مملکت فرهنگهایی متفاوت با فرهنگ شما هم وجود داره و الان در قرن بیست و یک هستیم و توصیه می کنم شما هم از شوهر دادن دختربچه ها خودداری کنید و بگذارید مثل یک انسان زندگی کنند و در سی و هشت سالگی همچنان جوان باشند نه"ننه بزرگ"

    • ساسان

      هیچ وقت قضاوت بدون استماع دفاع طرفین نکنید .
      از ریختن آبروی دیگران بترسید .

    • بدون نام

      این هم سبکی یود برای نشان دادن خود در فضای مجازی . جواب داد ....

    • بدون نام

      خیلی باید احمق باشیم که بازیگرا و خواننده ها بشن الگوی ما

    • بدون نام

      کسی که فوتبالیست و خواننده وبازیگر الگوش باشه یا قلیونی میشه یا روسریشو باد میبره یا میشه الهام چرخنده یا میشه تتلو;خیلی از طرفدارای خواننده ها وبازیگرا به خاطر تعصب پوچی که دارن کارای ضعیف هنرمند مورد علاقشون رو میپرستن.

    • قزوینی

      اگر از بی کسی و تنهاییشه که ناراحت است من خودم گربه ات میشوم میو میو...

    • بدون نام

      شنیده ها حاکی است که گارفیل و پنگول در مراسم تشیع شرکت خواهند کرد.

    • ملیسا

      بدون نام عزیز اولا التماس نیست چون من حرفم رک هست سانسورچی محترم نمیزاره مثل خیلی جاها دیگه ومن اسمم مینویسم مثل شماها نا محسوس حرکت نمیکنم دوما توصیه ات را برای خودت نگه دار من آنقدر بی سواد نیستم که دخترم و تو سن پایین شوهر بدم اگه خودم احساس پیری میکنم این ی نوع مبالغه است اگر سوادش داری بفهمی سوم شما نمیخواد پشتیبانی هانیه توسلی رو بکنین حالا اگه باز سانسورچی بزاره و شما جوابت بخونی خوبه

    • مهدی

      بیشتر از هانیه توسلی باید برای کسانی تاسف خورد که پستش رو لایک کردند

    • reza

      این بازیگرا از همه طلبکارند یادمه یکبار تو اینستاگرام یکیشون کامنت گذاشتم "بازیت تو سریال .... ضعیف بود"بعدش سریع منو بلاک کرد،اینا فقط فکر جمع کردن فالوور وتبلیغات هستن جدیدا هم تعدادی از بازیگرا کامنت ها رو میبندن چون کلاسشون به مردم نمیخوره،مردم فقط اون عدد قبل ‏k‏ هستند..

    • ایرانی

      خودت بیماری روحی داره که بدون اینکه احساسات دیگران رو درک کنی،برچسب بیماری روحی میزنی،آدم میتونه به یه تیکه چوب خشک هم وابسته بشه بی احساس،کی گفته اصلن تو نظر بدی

    • آرش

      خب شاعر گفته بنی ادم اعضای یکدیگرند ...که درافرینش زیک گوهرن...چوعضوی بدرد اورد روزگار...دگرعضوهارا نماند قرار...
      الان مشکل فقط مرگ یک گربه هستش تو مملکت و گرنه مردن هزاران نفر کارتن خواب تو شبای سرد زمستون و بیماران سرطانی و کشته های رانندگی باخودروهای وطنی تو جاده های مدرن و شهادت مدافعان حرم و مرزبانان غیور و پلیس مبارز باشرور و قاچاقچی و ....دردرجه بعدی اهمیت برای بعضی ها قرار داره.طوری میگن گربه مرده انگاردورازجون بچش مرده...باو یه گربه مرده !مسئولین داره نسل یوزپلنگ ایرانی توجاده ها منقرض میشه ککشون نمیگزه ول کن داری اشتباه میزنی ابجی...

    • سارا

      خطاب به کسایی که میگن چرا این خانوم ازدواج نکرده و فلان، خوب با خوندن کامنتها میشه فهمید اطراف ما پر از آدمهای سنگدله و این خانوم مهربون نتونسته همسر مناسب پیدا کنه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج