۶۲۳۸۶
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

دایی: کریمی در حرف‌هایش ثبات داشته باشد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر مس کرمان به انتقاد از مصاحبه علی کریمی کاپیتان پیشین سرخپوشان اشاره کرد و گفت: بهتر است ایشان اول در صحبت ها و حرف هایش ثبات داشته باشد بعد این حرف ها را بزند. ایشان یک روز از فوتبال خداحافظی می کند و یک روز دوباره برمی گردد.

خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر مس کرمان به انتقاد از مصاحبه علی کریمی کاپیتان پیشین سرخپوشان اشاره کرد و گفت: بهتر است ایشان اول در صحبت ها و حرف هایش ثبات داشته باشد بعد این حرف ها را بزند. ایشان یک روز از فوتبال خداحافظی می کند و یک روز دوباره برمی گردد.

علی دایی پس از دیدار چهارشنبه شب تیمش برابر مس کرمان در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی ضمن بیان این مطلب افزود: ابتدا روز خبرنگار را به همه شما تبریک می‌گویم و عید سعید فطر را هم به مردم ایران تبریک می گویم. ما در نیمه اول بازی متعادلی را داشتیم اما باز هم ما بهتر از مس کرمان بودیم. در نیمه دوم شرایط فرق کرد و با فشاری که آوردیم توانستیم به دو گل برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: من مدیون بچه ها هستم که خیلی زحمت کشیدند. از هواداران هم تشکر می کنم که از دقیقه یک تا نود تیم شان را تشویق کردند و در کنار ما بودند. مطمئنا هرچقدر که کنار ما باشند می توانند به ما کمک کنند تا به موفقیت برسیم.

وی در مورد اینکه یاوری گفته بود به خاطر رعایت نکردن بازی جوانمردانه دیگر به دایی سلام نظامی نمی دهم گفت: آقای یاوری بزرگ من هست و احترامش واجب است. همیشه به ایشان احترام می گذارم چه سلامی نظامی بدهند و چه ندهند. حق روی گردن فوتبال ما دارند. ما زمین فوتبال را با چیز دیگری اشتباه گرفته ایم. در فوتبال دنیا این صحنه های عادی اتفاق می افتد. در این صحنه بازیکنان حریف توپ را زدند اما در اختیار ما قرار گرفت. اگر اینطور باشد تیمی که می خواهد حمله کند حریف خودش را می اندازد زمین و باید توپ را بزنیم بیرون. فوتبال یک بازی مردانه است. بازی تنیس که نمی کنیم یکی آن طرف بایستد، یکی اینطرف. با اینکه احترام خاصی برای یاوری قائلم اما نظر ایشان را قبول ندارم . ما فوتبال بازی می کنیم و باید مردانه بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازیکنانی که در اختیار دارد گفت: ما تلفیقی از بازیکنان جدید و قدیم را در اختیار داریم که این امر باعث شده تا حدودی نسبت به سال قبل بهتر بازی کنیم. اگر کمک و همدلی بازیکنان نباشد نمی توانیم گل بزنیم. همه تیم دفاع می کنند و همه کمک می کنند که گل بزنیم. من در فصل نقل و انتقالات آمدم براساس کمبودها و نقاط ضعف یار گرفتم. هنوز زمان می برد تا تیم درست شود. این پرسپولیسی نیست که من دوست دارم. ما در آینده می توانیم بهتر باشیم. برای همه احترام قائلم اما اجازه بدهند من کارم را بکنم. ما ضعف های زیادی داریم که باید بیشتر کار کنیم تا این ضعف ها برطرف شود. ما بهتر از مس کرمان بازی کردیم و شایسته این پیروزی بودیم.

علی دایی در مورد دریافت نکردن گل در سه بازی اخیر و ضعف گلزنی در خط حمله سرخپوشان که مورد سوال یکی از خبرنگاران بود گفت: به ما باید فرصت بدهید. با دو ماه سه ماه تمرین که نمی شود این تیم را تغییر بدهیم. ما اگر در بازی های قبلی موقعیت هایمان را گل می کردیم الان باید ۹ امتیازی می شدیم. دو سال بد را این تیم داشته است. تا الان تیم دارد به هماهنگی لازم می رسد و ان شالله دردیدارهای آینده توپ هایمان را به گل تبدیل می کنیم تا این نقص هم برطرف شود.

دایی در پاسخ به این پرسش خبرنگاری که در مورد حرف های علی کریمی سوال کرده بود گفت: من احترام خاصی برای آقای کریمی قائل هستم. ایشان هم می تواند نظر خودش را بدهد. من اگر در برنامه ۹۰ صحبت کردم از حق پرسپولیس دفاع کردم. اگر کسی ادعای پرسپولیسی بودن داشته باشد نباید از این صحبت ها ناراحت شود چرا که من از حق پرسپولیس دفاع کردم.

وی در ادامه انتقادات غیرمستقیمش از علی کریمی گفت: اگر روز قبل از بازی یک نفر مصاحبه می کند به چه علتی مصاحبه می کند. می گذاشتند بازی تمام شود بعد مصاحبه کنند. من دوست نداشتم این مسئله را باز کنم اما به خاطر اینکه ایشان در حرف هایش ثبات ندارد جوابش را نمی دهم. کسی اگر ثبات داشته باشد، یک روز خداحافطی نمی کرد و یک روز هم برنمی گشت. نباید خیلی حرف هایش را جدی گرفت. من تا روزی که باشم از حق تیمم دفاع می کنم. من متاسفم برای کسانی که خودشان را اسطوره پرسپولیس می‌دانند اما یک روز قبل از بازی مصاحبه می کنند. ایشان اول بیایند این ثبات را پیدا کنند و یک روز خداحافظی نکند و یک روز برنگردد. اول بیاید ثبات در حرف زدن پیدا کند بعد.

علی دایی در مورد جذب محمدرضا خلعتبری نیز گفت: با خلعتبری دیشب صحبت کردم. باید عزمی باشد که ما بتوانیم ایشان را بگیریم. وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال باید کمک کنند که خلعتبری به ایران برگردد. باید به پرسپولیس کمک شود که بیاید در لیگ خودمان بازی کند و در آن لیگ با آن اسم کذایی بازی نکند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: وظیفه ماست که هواداران را خوشحال کنیم. ما سه هفته را پشت سرگذاشته ایم و کار خاصی نکرده ایم. مطمئنا روزهای سخت می رسد. ما تلاش می کنیم امتیاز از دست ندهیم. الان رسیدن به صدر مهم نیست. امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم و در پایان فصل مقام شایسته ای برای هوادارانمان به دست بیاوریم.

علی دایی در مورد داوری دیدار با مس کرمان گفت: ما اگر در مورد داوری صحبت کنیم از هزار جا حمله می کنند و حرف می زنند اگر راجع به این مسئله صحبت نکنم بهتر است. دوست دارم در مورد داوری صحبت نکنم اما برخی اوقات طوری رفتار می کنند که آدم مجبور می شود در مورد داوری هم صحبت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش یک خبرنگار که شما هم قبل از این با رویانیان مشکل داشتید اما بعد آمدید و با هم کار کردید، پس چرا در مورد علی کریمی اینطور صحبت می کنید گفت: پرسپولیس آنقدر بزرگ است که علی دایی و سردار نمی توانند جلوی آن بایستند. هم سردار به خاطر خیلی مسائل از منافع پرسپولیس گذشته و هم علی دایی. این چیزهای مثبتی را نشان می دهد. من زمانی که آن صحبت ها را کردم با سردار مشکل داشتم و الان هم روی حرف هایم ایستاده ام. به خاطر پرسپولیس باید از خیلی چیزها باید بگذریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جناب آقای دایی اونی که توی حرفاش ثبات نداره شمایی. مگه شما نبودی که ریش سردار کارت سوخت رو به سخره گرفتی و گفتی که همه چیز به ریش نیست. مگه شما با رویانیان رو نمیخواستن چندین جابا هم آشتی بدن و شما به بهانه های مختلف کنار میکشیدی. حالا چی شده که این سردار شده پدر خوانده. البته زحمات شما بر کسی پوشیده نیست. این مشکل فرهنگی جامعه است که هر چقدر افراد مشهورتر میشن تحمل انتقاد پذیریشون کمتر میشه. افراد به خاطر کارهای نیکشون شایسته تقدیرند و به خاطر کارهای اشتباهشون مستحق انتقاد. این جور رفتارها رو از این فوتبالیستا که میبینم بی اختیار یاد زنده یاد ناصر حجازی میفتم. با افکار آزاد زندگی کردن کار هر انسان کوچکی نیست.

      پاسخ ها

      • نادر

        زنده یاد ناصر حجازی همونی نبود که سال 65 پول بازیکنان استقلال رو بالا کشید و باعث شد شاهرخ بیانی قهر کنه بره پرسپولیس و رضا احدی بره المان و مراغه چیان بره دارایی؟

    • همراه آبی

      علی کریمی هر چی گفته حق گفته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو موضوعی که بهت ربطی نداره دخالت نکن

    • ایدین

      خود علی دایی هم پارسال قبل بازی راه اهن با پرسپولیس مصاحبه کرد و طلبش رو خواست حالا میگه چرا کریمی قبل بازی مصاحبه کرده!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج