۶۲۳۸۸۸
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

وعده جدید دولت به سپرده گذاران کاسپین

بعد از توقف چند ماهه پرداختی‌ها به سپرده‌گذاران فرشتگان و توقیف اموالی که برای موسسه کاسپین اتفاق افتاده بود، تازه‌ترین اظهارنظر رئیس کل بانک مرکزی با وعده‌های جدیدی همراه بوده است. به گفته وی طی مذاکرات انجام شده توقیف‌ها حل شده و به زودی پرداخت وجوه تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان از سرگرفته می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: بعد از توقف چند ماهه پرداختی‌ها به سپرده‌گذاران فرشتگان و توقیف اموالی که برای موسسه کاسپین اتفاق افتاده بود، تازه‌ترین اظهارنظر رئیس کل بانک مرکزی با وعده‌های جدیدی همراه بوده است. به گفته وی طی مذاکرات انجام شده توقیف‌ها حل شده و به زودی پرداخت وجوه تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان از سرگرفته می‌شود.

هرچند که تعیین تکلیف سپرده‌گذاران تعاونی منحله فرشتگان به عنوان بزرگترین زیرمجمومه موسسه اعتباری کاسپین به طور مرحله‌ای در حال انجام بود و تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان هم پیش رفت اما در حدود دو ماه گذشته کاملا متوقف شد. دلیل این توقف نیز توقیف اموال و مسدود شدن حساب‌های موسسه کاسپین عنوان شده بود.

اما تازه‌ترین اعلام ولی‌الله سیف - رئیس کل بانک مرکزی - در رابطه با جریان پرداختی‌ها در موسسه کاسپین با توضیحاتی همراه شده که نشان می‌دهد به زودی پرداختی‌ها آغاز خواهد شد.

آن طور که سیف، درباره آخرین وضعیت این پرداختی اعلام کرده است پرداخت وجوه تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان در حال انجام بود ولی در میانه دوره پرداخت به دلیل برخی احکام صادره موانعی ایجاد شد که در ادامه با انجام مذاکرات و ورود مقامات ارشد قوه قضاییه این توقیف‌ها حل شده است، بنابراین ظرف روزهای آینده شاهد آن خواهیم بود که تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان قابلیت پرداخت برای تمامی سپرده‌گذاران ایجاد شود.

رئیس کل بانک مرکزی درباره افزایش سقف پرداخت نیز گفت که بعد از پرداخت سپرده‌های تا ۲۰۰ میلیون تومان اولویت‌های بعدی به شناسایی اموال و دارایی‌ها بستگی دارد هرچند که این اقدام نیز به سرعت تحت نظارت مرجع قضایی در حال پیگیری بوده و با نتایج حاصل از آن بانک مرکزی تصمیم‌گیری می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فریبا

      خدا لعنتتون کنه

      پاسخ ها

      • ناشناس

        آمین

    • بدون نام

      بازم وعده الکی دروغ اه

    • بدون نام

      سانسورچییییی از چی میترسی مگه توهین یا بی ادبی بود چاپ. نکردی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شنیدی میگن بزک نمیر بهار میاد صدق می کنه

    • بدون نام

      هه

    • بهبهان

      پس تکلیف آرمان چه شد .چرا این قدر مردم را بازی می دهید.سه ملیونی ها که تمام شد چرا اطلاییه بعدی را صادر نمی کنند.استاندار خوزستان هم که حرف نمی زند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج