۶۲۳۹۰۸
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

بازیکنان سایپا زیر ذره‌بین برانکو

سرپرست تیم فوتبال سایپا درخواست عجیبی از مسئولان ورزشگاه داشت.

خبرگزاری تسنیم: دیدار تیم‌های سایپا و پرسپولیس در حالی از ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی آغاز می‌شود که در فاصله ۴۵ دقیقه تا آغاز این مسابقه حدود ۳ هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند.

* بیرون ورزشگاه بازار فروش پرچم و غذای گرم، داغ بود.

* ساعت ۱۴:۱۰ بازیکنان سایپا برای گرم کردن بدن‌های خود وارد زمین شدند و در این بین محمد دایی آنها را همراهی می‌کرد و خوش و بش گرمی با اعضای تدارکات پرسپولیس داشت.

* بازیکنان پرسپولیس ۵ دقیقه بعد از نارنجی‌پوشان برای گرم کردن بدن‌های خود به زمین آمدند و شدیدا مورد استقبال تماشاگران قرار گرفتند.

* برانکو ایوانکوویچ همراه تیمش به کنار زمین آمد و جالب اینکه بیشتر از اینکه حواسش به بازیکنان تیم خود باشد بازیکنان سایپا را زیر نظر داشت. او همچنین آنالیزور خود را صدا زد تا ترکیب تیم نارنجی‌پوشان مورد آنالیز قرار دهد.

* تماشاگران محمد عباس‌زاده را تشویق کردند.

* علی حاتم سرپرست تیم سایپا به محض اینکه به زمین آمد از مسئولان ورزشگاه خواست تحت هیچ شرایطی اجازه ندهند هواداران پرسپولیس پشت نیمکت سایپا بنشینند، او تاکید کرد پشت نیمکت تیمش فقط باید تماشاگران این تیم بنشیند حتی اگر تیمش تماشاگری نداشت باید خالی بماند.

* محمد انصاری به دلیل مصدومیت جزیی نمی‌تواند در بازی پرسپولیس به میدان برود قبل از آغاز بازی در کنار زمین حاضر شده و با حاضران در آنجا به خوش و بش پرداخت.
بازیکنان سایپا زیر ذره‌بین برانکو
بازیکنان سایپا زیر ذره‌بین برانکو
بازیکنان سایپا زیر ذره‌بین برانکو
بازیکنان سایپا زیر ذره‌بین برانکو
بازیکنان سایپا زیر ذره‌بین برانکو
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کارشناس فوتبال تهمتن خوزستان

      درست مثل زیر ذره بین رفتن دوسال پیش کل بازیکنان نفت از قبیل سید جلال حسینی وکامیابی نیا توحید امیری وبیرانوند و.... که با درایت منصوریان برانکو را طوری این بازیکنان و داش علی کیش ومات کردند که حتی قهرمانی صددرصد پرسپولیس هم از بین رفت وبا شکست از نفت وداش علی برانکو در یک جلسه خصوصی جهت اضافه کردن بازیکن جدید برای تیم .. اعلام میکنه هفتاد تا هشتاد درصد بازیکنان نفت را میخواهم که البته موفق هم شد ونیم نفت توسط شخص برانکو تار و مار. ونابود شد وحالا همان بازیکنان به اضافه منصوریان که در مقطعی از زمان برانکو را بد جور مات کردند با سیاست باشگاه پرسپولیس وشخص برانکو که باعث از هم پاشیده شدن تیم نفت شدند بازیکنان درجه اول برانکو به حساب میآیند ودر محافل ورزشی مدام از تفکرات و تاکتیک برانکو یاد میشود. در صورتی که کدام تاکتیک کدام کشک ... آقای برانکو این آقایان تفکرات و تاکتیک منصوریان را هنوز که هنوز است به یدک میکشند که شخص شما برای به دست آوردن آن دستور گرفتن کل بازیکنان تیم نفت را دادی حتی دلت میخواست خود منصوریان را هم با کل تیم نفت به تیم خودت بیاوری که میدانستی شدنی نیست به هر حال بدان که قدرت تیم فعلی پرسپولیس از قربانی شدن یک تیم دیگر توسط شما بوجود آمده . که نشان به آن نشانی که همین تفکرات که باعث خوشبختی تو شده ومال کس دیگری است پارسال با چند تا بچه محصل ودربی اولی به تو وهوادارانت درس فوتبال داده هر وقت در ایران از پس ایده های منصوریان حتی در هر تیمی که باشد بر آمدی آن وقت میگوییم که تاکتیکهای شما مال خودت است واز منصوریان به سرقت نبردی

      پاسخ ها

      • پسر سرخ

        همین منصوریان به فناتون داده بود با این نوشته طولانی کاملا مشخصه که از طرف اون و با هماهنگی و واسه دلربایی از شیشعلی نوشتی .برانکو از منصوریان یاد بگیره؟؟؟واقعا خودتو به دکتره مغز و اعصاب نشون بده چون غدد توهم مغزیت خیلی پر کار شده.خوشحالم پرسپولیس و برانکو با نتیجه هاش بد داغی به دل کیسه و کیسه کش گذاشته.دروود بر پرسپولیس کبیر❤❤

      • م ع

        برو بابا اون بازی هم شانسی بود ای شرو ورا بدرد خودت میخوره آقای کارشناس فوتبال

    • بدون نام

      تو هنوز داری میسوزی که در مورد پروفسور چنین نظری داری؟شیشعلی که ...

    • حسین کرمی از دبی

      چرا واقعیت براتون تلخه آقایون لنگی مگر غیر از فرمایشات استاد کارشناس چیز دیگری است مگر این موهبت برای پرسپولیس چیزی غیر از نابودی نفت بوده که همه بازیکنانش را که تربیت شده درست وحسابی منصوریان بودند با سیاست کراوات معابانه برانکو وارد چرخه قرمزها شدند مگر این چند سالی که برانکو ایران بوده آیا توانسته برای یکبار هم که شده از پس تاکتیکهای داش علی بر بیاد . برانکو پارسال از باخت به استقلال ناراحت نبود بلکه از اینکه به قول استاد به چند تا بچه محصل باخته تا یک ماه گیج ومنگ بود همین داربی جمعه چرا برانکو جلوی تیم استقلالی که واقعا بیمار است واحتیاج به استراحت دارد اینقدر ترسو وبزدلانه بازی کرد برانکویی که جمعه حسابی ترسیده بود وسیستم اتوبوسی را هفتاد دقیقه پیاده کرد میگفت هنوز اثر داش علی تنها گربه سیاه من تو ایران در این تیم مشهود است شانس آوردیم نتیجه این شد اگر غیر از این انجام میدادیم. یعنی دفاعی بازی نمیکردم نتیجه چیز دیگری بود .....قابل توجه آقایون پرسپولیسی واقع بین باشید منطق میگوید هیچی نیستید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج