جاباما
۶۲۳۹۴۸
۴۵ نظر
۸۹۶۳
۴۵ نظر
۸۹۶۳
پ

متولدین ماه‌های مختلف چه زمانی عاشق می‌شوند؟

برخی از آدم‌ها خیلی زود عاشق می‌شوند و برخی دیگر دیر. برخی به عشق در نگاه اول اعتقاد دارند و برخی دیگر تا طرف مقابل شان را نشناسند، نمی‌توانند حسی نسبت به او داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید بدانید که متولدین ماه‌های مختلف در چه شرایطی و عاشق چه تیپ شخصیتی می‌شوند، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

برترین ها: برخی از آدم‌ها خیلی زود عاشق می‌شوند و برخی دیگر دیر. برخی به عشق در نگاه اول اعتقاد دارند و برخی دیگر تا طرف مقابل شان را نشناسند، نمی‌توانند حسی نسبت به او داشته باشند. به طور خلاصه هر فردی به شیوه‌ای خاص عاشق می‌شود. اگر شما هم دوست دارید بدانید که متولدین ماه‌های مختلف در چه شرایطی و عاشق چه تیپ شخصیتی می‌شوند، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

فروردین: زمانی که با فردی قدرتمند روبه‌رو شوند

متولدین ماه فروردین به هیچ وجه عاشق افراد ضعیف نمی‌شوند، بلکه برعکس، قدرت است که آن‌ها را جذب می‌کند. آن‌ها افرادی مستقل هستند که می‌توانند به راحتی برای انجام هر کاری روی پای خودشان بایستند. آن‌ها بلندپروازند و برای رسیدن به هدف هایشان اراده بالایی دارند، از این رو به دنبال فردی می‌گردند که مانند خودشان یا حتی قوی‌تر از خودشان باشد.

آن‌ها دوست ندارد که شریک زندگی شان از مدیر بودن یا دیگر چالش‌های زندگی هراس داشته باشد. معلوم نیست که آن‌ها کی عاشق می‌شوند، اما این اتفاق چندان هم دور نیست، زیرا آن‌ها دوست دارند که هر چه سریع‌تر اطراف شان را با افرادی با انگیزه و قوی پر کنند.

متولدین ماه‌های مختلف چه زمانی عاشق می‌شوند؟

اردیبهشت: زمانی که با شخصی احساس راحتی کنند

اگر چه اردیبهشتی‌ها گاهی لجباز و یک دنده می‌شوند، اما در کل دیگران دوست دارند که با آن‌ها در ارتباط باشند، زیرا در کنار آن‌ها احساس راحتی می‌کنند. متولدین این ماه، اگر از شرایط اطراف شان راضی نباشند غر نمی‌زنند، از کنار مشکلات به سادگی می‌گذرند و زندگی شان را بر وفق مرادشان پیش می‌برند. به همین دلیل است که دوستان زیادی دارند و همیشه دورشان شلوغ است.

آن‌ها افراد راحتی هستند، از این رو به دنبال فردی مثل خودشان می‌گردند که با او احساس راحتی کنند. از آنجا که دوست ندارند آخرین مجرد‌های روی زمین باشند، هر چی سریع‌تر نیمه گمشده شان را پیدا می‌کنند و مسیر زندگی شان را در کنار او می‌گذرانند.

خرداد: زمانی که فردی را بیابند که همراهشان باشد

خردادی‌ها سرشار از انرژی هستند. آن‌ها از ماجراجویی لذت می‌برند و زمانی که در پی هدف شان هستند، خوشحال‌ترین افراد روی زمین اند. آن‌ها از تکرار و روزمرگی‌های زندگی بیزارند و در عوض تنوع می‌خواهند. به همین دلیل مدام خودشان را در چالش‌های مختلف قرار می‌دهند. نیمه گمشده شان آن‌ها نیز باید فردی پرانرژی باشد که او را در تمام مراحل زندگی همراهی می‌کند. اگر چه ممکن است که آن‌ها با افراد زیادی آشنا شوند، اما عشق زندگی شان را به سادگی به دست نمی‌آورند. آنچه آن‌ها را جذب می‌کند نه زیبایی بلکه همراهی در قدم به قدم زندگی است.

تیر: زمانی که شریک زندگی ایده‌آلشان را بیابند

متولدین ماه تیر افرادی به شدت احساساتی هستند. آن‌ها عاشق خانواده اند و تشکیل زندگی و بچه دار شدن از آرزو‌های آنهاست. از آنجا که همدلی، صبوری، از خود گذشتگی و عشق ورزی از خصوصیات بارز اخلاقی آنهاست، می‌توانند یک شریک زندگی ایده آل و مادر یا پدری نمونه باشند؛ بنابراین زمانی عاشق می‌شوند که بتوانند زندگی مشترک خود را با عشق شان آغاز کنند.

متولدین ماه‌های مختلف چه زمانی عاشق می‌شوند؟

برای بسیاری از افراد این اتفاق در ۲۵ یا ۲۶ سالگی و در برخی مواقع دیگر در ۳۰ سالگی رخ می‌دهد. عاشق شدن متولدین تیزر بستگی به فرهنگ و وضع خانوادگی آن‌ها دارد. در هر صورت هر زمان که شرایط ازدواج را داشته باشند، دست به کار می‌شوند.

مرداد: وقتی که از خوشگذرانی خسته شوند

مردادی‌ها افرادی اجتماعی هستند که مدام وقت خود را در میهمانی به سر می‌برند، افراد جدید را ملاقات می‌کنند و همیشه مرکز توجه اند. آن‌ها قلب بزرگی دارند، اما به این سادگی‌ها عاشق نمی‌شوند. عاشقی برای آن‌ها تنها در زمانی رخ می‌دهد که از خوشگذرانی‌های دوران جوانی خسته شوند و به دنبال یک زندگی باثبات‌تر باشند. آن‌ها دوست ندارند که استقلال و آزادی خود را از دست بدهند، به همین دلیل در سن بالا عاشق می‌شوند.

شهریور: اگر فردی با استاندارد‌های آن‌ها همخوانی داشته باشد

زمانی که صحبت از عشق و عاشقی می‌شوند، متولدین ماه شهریور استاندار‌های سختی برای طرف مقابل شان قائل می‌شوند. آن‌ها به دنبال فردی کامل و هم چیز تمام می‌گردند. به همین دلیل به سادگی در دام عاشقی نمی‌افتند. آن‌ها ترجیح می‌دهند تنها باشند تا این که با فردی که با استاندارد‌های آن‌ها شباهت ندارد، وارد رابطه شوند. صبر آن‌ها در این زمینه زیاد است، اما مطمئن هستند زمانی که وارد رابطه شوند، از هر نظر از انتخاب شان راضی و خشنودند.

متولدین ماه‌های مختلف چه زمانی عاشق می‌شوند؟

مهر: زمانی که محبت ببینند

زمان زیادی طول نمی‌کشد که متولدین ماه مهر عاشق شوند، زیرا آن‌ها عشق را بخش مهمی از زندگی شان می‌دانند که بدون آن زندگی شان مفهومی ندارد. آن‌ها عشق را ساده می‌گیرند، به همین دلیل تنها کمی محبت از سوی طرف مقابل شان کافی است تا دل خود را ببازند. آنچه آن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد، محبت و رمانتیک بودن است که آن‌ها را در رابطه عاطفی به زانو در می‌آورد؛ بنابراین مهم نیست که هدیه‌ای که برای او می‌خرید ارزان باشد یا گران، در هر صورت آنچه برای آن‌ها اهمیت دارد رمانتیک بودن است.

آبان: زمانی که کسی آن‌ها را درک کند

متولدین آبان دوست دارند که حرف هایشان شنیده و به همان نسبت درک شود. به همین دلیل به محض اینکه احساس کنند طرف مقابل شان آن‌ها را درک نمی‌کند، مکالمه یا ارتباط شان را با طرف مقابل، تمام می‌کنند. زمان برای آن‌ها اهمیت زیادی دارد، به همین دلیل دوست ندارند که لحظه‌ای آن را تلف کنند. آبانی‌ها زمانی عاشق می‌شوند که احساس کنند طرف مقابل شان به خوبی آن‌ها را درک می‌کند. اگرچه این کار از هر کسی ساخته نیست، اما در نهایت فرد ایده آل در مقابل راهشان قرار می‌گیرد. در واقع آن‌ها تنها به فردی که به حرف هایشان احترام می‌گذارند، چراغ سبز نشان می‌دهند.

متولدین ماه‌های مختلف چه زمانی عاشق می‌شوند؟

آذر: زمانی که خودشان را بشناسند

متولدین آذر دوست دارند که مستقل باشند. آن‌ها از تکیه کردن به دیگران بیزارند، به همین دلیل تن به رابطه‌هایی که آن‌ها را محدود کند، نمی‌دهند. آن‌ها عاشق کشف و اکتشاف اند و دوست دارند که از محیط اطرافشان چیز‌های بیشتری بیاموزند.

به بیان دیگر، اعتقاد دارند که تا خودشان را نشناسند، نمی‌توانند فرد دیگری را خوشبخت کنند. به همین دلیل تنها زمانی که به خودشناسی کامل برسند، به سراغ فرد دیگری در زندگی شان نمی‌گردند. تا ارزش‌های زندگی شان را نشناسند، تا راه‌های شاد بودن را نیابند یا از برنامه‌های آینده شان آگاه نباشند، دل نمی‌بندند. البته این بدان معنی نیست که آذری‌ها دیر عاشق می‌شوند، اتفاقا از آنجا که آن‌ها به خوبی از خواسته‌های دلشان آگاهند، خیلی زود عشق زندگی شان را پیدا خواهند کرد.

دی: زمانی که به اهداف شان رسیده باشند

دی ماهی‌ها می‌دانند که از زندگی چه می‌خواهند، به همین دلیل برای رسیدن به آن‌ها تمام تلاش شان را می‌کنند. آن‌ها عاشق کار کردن و پول درآوردن هستند به طوری که می‌توانند سال‌های سال روی یک پروژه کار کنند تا نتیجه آن را ببینند. موفقیت در راهی که در پیش گرفته اند برای آن‌ها اهمیت زیادی دارد از این رو از انجام کار‌هایی که مانع از پیشرفت شان شود، خودداری می‌کنند. اما پس از آنکه به اهداف خود دست یافتند و در کارشان به ثبات رسیدند، به دنبال دیگر هدف‌های زندگی از جمله پیدا کردن عشق زندگی شان می‌گردند.

بهمن: زمانی که هیچکس انتظارش را ندارد

برای متولدین ماه بهمن مهم نیست که دیگران در مورد آن‌ها چه فکری می‌کنند. آن‌ها هر کاری که از نظر خودشان درست است را انجام می‌دهند. عشق و عاشقی برای آن‌ها نیز چنین است. آنجا که همه نگاه‌ها روی متولدین بهمن است تا قلب شان را به روی فردی بگشایند، آن‌ها هیج کاری نمی‌کنند، اما درست آنجایی که هیچکس انتظارش را ندارد، دلشان می‌لرزد و عاشق می‌شوند. به بیان دیگر، بهمنی‌ها دوست دارند دیگران را سورپرایز کنند.

اگر می‌خواهید این افراد را عاشق کنید، نباید به آن‌ها فشار آورید، زیرا آن‌ها زیر بار حرف زور نمی‌روند. در واقع آن‌ها تنها در شرایطی که هیچ فشار و اصراری رویشان نباشد، عاشق می‌شوند.

متولدین ماه‌های مختلف چه زمانی عاشق می‌شوند؟

اسفند: زمانی که احساس آزادی کنند

فردی که اسفندی‌ها عاشق اش می‌شوند باید آزادی کامل را در اختیارشان قرار دهد. زمانی که اسفندی‌ها در محدودیت قرار می‌گیرند، نمی‌توانند به خوبی عمل کنند به همین دلیل از این وضعیت گریزانند. این آزادی نه تنها فیزیکی، بلکه روحی و احساسی نیز است. آن‌ها باید بتوانند آنچه در ذهن و دلشان می‌گذرد را به راحتی به زبان آورند. از آنجا که متولدین این ماه افرادی خیال پرداز هستند، باید فضای کافی برای رویاپردازی شان داشته باشند.

منبع: thetalko

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت تویی خیلیم درسته

      • سوگل

        موافقم

    • بدون نام

      آبان درسته درسته

    • بدون نام

      درمورد من چند نکتش اشتباهه مرداد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیزمحیط خانواده هم هست

      • بدون نام

        دقيقا ، مرداد كه اصصصلا قابل استناد نيست.

    • بدون نام

      مرداد اشتباهه البته خودم آذرم

    • بدون نام

      درمورد من درست بود.در مورد ابانم درست بود.خخخخخخخ

      پاسخ ها

      • miss

        خخخخ ابان کیه کلک

    • بدون نام

      هرچی در مورد مردادیا گفتید کاملا اشتباهه. من خودم یه مردادیم و اصلا آدم اجتماعی ای نیستم و بیشتر وقتمو تو خونه میگذرونم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بزن قدش
        :) عين خودمي كه مردادي هستم

    • ل

      درمورد من برعکس بود متولد آذرم

    • ذ

      اینا که تقریبا همش مشابه بود

    • بدون نام

      مزخرف

    • بدون نام

      من فرودینی هستم و همسرم اردیبهشتیه کاملن درسته عالیه

      پاسخ ها

      • ضحا

        آره جون عمت..اگه فروردین به دنیا اومدی زن اردیبهشت داری که الان انقدقرزده که یا رو
        منقلی یا داری الکل میخوری یا قرص اعصاب(کلا
        اردیبهشتیا استاد اینجورچیزان )وبدشم استاد
        جویدن لمبودن انواع موادغذایی(ولی خوب به هم میاین اون زیر علامت گاوبه دنیا اومده توزیرعلامت گوسفندازنظرعقلی شبیه همین).

      • ضحا

        کلا مزخرف وچرندبود...من همه ماهای سال و دورم دیدم جیک وپیکشونم شکافتم هیچ اینجوریام نبود...

      • ضحا

        مردای فروردین اصلا عادت دارن پشت زن جماعت قایم بشن....درکل ازمردای فروردین متنفرم.موجودات چندش آورین!

      • ضحا

        راستی.چه کسی عاشق یک متولدفروردین مردم
        آزارمی شود؟
        گزینه1 اردیبهشت-خرداد
        گزینه2 شهریور-مرداد
        گزینه3دی-فروردین
        طبق کالبدشکافی من ازهمه ماها هرشش مورد!
        چراچون ازمتولدین فروردینماه مردم آزارترن!

      • ضحا

        آذرماهیاخوبن..ولی مردادماهیانه..
        ظاهر وبا طنشون خیلی فرق داره...پول دوست.سواستفاده گر.سودجو.علاقمندبه جنس مخالف فقط برای عیاشی..عاشق جشن وکیک وبزم ورقص .خوشگذران نوشته کاملا درسته دورواطرافم زیادهستن!باهاشون بزرگ شدم...

    • بدون نام

      همش اشتباه بود

    • پرنیا حاجیان زاده

      از نظر من همشون عالین

    • بدون نام

      من بیشتر از اینکه شبیه یک اردیبهشتی باشم شبیه شهریوری ها هستند

    • بدون نام

      شهریور واقعا درسته.

    • بدون نام

      شهریور کاملا درسته

    • بدون نام

      مهر که کاملا درسته واسه من

      پاسخ ها

      • بینام

        من اسفندم کاملا درست بود

    • بدون نام

      آخه این چرندیات با کدوم علم و منطقی جوره
      خرافات محض و متاسفانه مردمی داریم خرافه پرست و هر چیزی رو به راحتی بدون دلیل منطقی و علمی صرفا چون خوشایند باشه براشون می پذیرن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سرگرميه ديگه جدي نگير :)

    • نوشدارو

      مهر درسته

    • حانیه

      بهمن کاملا درسته

      پاسخ ها

      • معصومه ام

        آرع منم بهمنیان کاملا درسته کلا تو الع بینی هر چی در مورد بهمنیان درسته البته از نظر من

    • miss

      دی درسته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ازنظرمن دی کاملا اشتباست من خودم دی ماهی هستم

    • kaveh

      مرداد درسته ،،، من خودم ۳۱ سالگی ازدواج کردم،،، از خیلی چیزها دیگه خسته شده بودم

    • مهسا

      در مورد من که مهر ماهی هستم درست بود ..

    • آيلين

      من خودم فروردينى هستم و درمورد من همشون درست بود و آبان هم همين طور اومنم درست بود خلاصه بگم كه آبان و فروردين درست بود

    • آوا

      خیلی خوب و منطقی من دوستام همه متولد هر ماه هستن این ویژگی ها منحصر بفرد خودشونه

    • بدون نام

      درست بود

    • بدون نام

      مهر درسته

    • BTS &Black pink

      مهر رو خوب گفتی

    • بدون نام

      آبان و آذر درست بود

    • sofia

      در مورد مرداد کاملا درست بود

    • بدون نام

      بدددد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج