۶۲۴۱۶۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

فنونی‌زاده: پرسپولیس، قهرمان لیگ هفدهم است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازی با سایپا به خاطر حضور علی دایی از حساسیت زیادی برخوردار بود.

خبرگزاری فارس: مرتضی فنونی‌زاده درباره برتری پرسپولیس مقابل سایپا اظهار داشت: با توجه اینکه پرسپولیس در دربی سربلند بیرون آمده بود برای دیدار با سایپا از روحیه خوبی برخوردار بود. از طرفی دایی سابقه حضور در پرسپولیس را داشته و همراه این تیم دو جام کسب کرده است،‌به همین دلیل بازی از حساسیت خاصی برخوردار بود. به جدول کاری ندارم که سایپا در رده ششم و یا هفتم است اما چون او سرمربیگری سایپا را برعهده داشت به همین دلیل بازی حساس بود، اما بچه‌ها در همان نیمه اول کار را تمام کردند.

وی افزود: بازی بیشتر در وسط زمین جریان داشت و خطری پرسپولیس را تهدید نمی‌کرد، بچه‌ها هم شرایط روحی خوبی داشتند. با همان گل اولی توسط بازیکن سایپا به ثمر رسید شیرازه این تیم از هم پاشید.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید بازی در نیمه دوم هم مانند نیمه اول پیگیری شد، خاطرنشان کرد: مربیان خارجی تجربه‌گرا هستند وقتی که پرسپولیس ۲ گل زد برانکو جانب احتیاط را رعایت کرد. البته اگر این بازی در آزادی برگزار می‌‌شد پرسپولیس می‌توانست گل‌های بیشتری به ثمر برساند.

فنونی‌زاده همچنین در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه در این چند وقت اخیر پرسپولیس به خاطر بدهی و احتمال حذف از لیگ قهرمانان دچار حاشیه شده بود این موضوع شما را نگران نمی‌کرد، تصریح کرد: نیمکت پرسپولیس نسبت به سال گذشته قوی‌تر شده است. دست مدیریت هم درد نکند که هرچه برانکو خواسته انجام داده‌اند. در دربی ترکیب ما کامل بود. در بازی با سایپا هم با یکی دو تغییر در زمین حاضر شد اما سایپا 3-2 بازیکن اصلی را نداشت.

وی با اشاره به اینکه پرسپولیس همچنان مدعی قهرمانی است، یادآور شد: ما با تیم دوم هم مدعی عنوان قهرمانی هستیم؛ البته شرایط مثل سال گذشته نیست که بگوییم سه بازی قبل از پایان لیگ قهرمان می‌شویم. شرایط فرق کرده است و تیم‌ها بهتر شده اند اما هواداران نگران نباشند، قهرمان لیگ هفدهم ما هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینکه مشخصه سرور کیسه همیشه قهرمانه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج