۶۲۴۲۶۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مورینیو: بگذارید متخصصان درباره تیم من نظر بدهند

مورینیو از پیروزی تیمش مقابل بنفیکا بسیار خوشحال است.

وبسایت نود: منچستریونایتد در چهارمین دیدار خود در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، مقابل بنفیکا به پیروزی ۲-۰ رسید تا با این برد، ۱۲ امتیازی شود و در یک قدمی صعود و صدرنشینی در گروه اول مسابقات قرار گیرد. مورینیو سرمربی شیاطین سرخ در پایان بازی درباره پیروزی تیمش گفت:

از بابت این برد بسیار خوشحالم، بازیکنان زیادی را در ترکیب اصلی تغییر دادیم، یک جوان از آکادمی در ترکیب اصلی تیم حضور داشت. دو گل زدیم، گلی نخوردیم، سه امتیاز دیگر گرفتیم و ۱۲ امتیازی شدیم. ضمن این که باشگاه هم از لحاظ مالی سود کرد چرا که هر برد در لیگ قهرمانان، سودآور است. هیچ مصدومی هم نداشتیم و مشکل لینگارد هم جدی نیست. بنابراین کاملاً راضی و خوشحالم. البته هنوز صعودمان قطعی نشده است و باید یک امتیاز دیگر از دو بازی آینده بگیریم.

فکر می کنم درباره بازی بهتر است متخصصان نظر بدهند تا من! من حقوق میگیرم که کارم را انجام دهم و برای این مهم تمام تلاشم را می کنم. متخصصان هم برای نظر دادن درباره کار من، حقوق می گیرند، پس بگذارید کارشان را بکنند.

پنالتی اول را مارسیال گرفت و خودش آن را زد، پنالتی دوم را رشفورد گرفت و با نظر من بلیند، پشت ضربه پنالتی ایستاد. فکر می کنم حتی امکان اعلام سه پنالتی هم از سوی داور وجود داشت. مارسیال در تمرینات حتی یک پنالتی را هم از دست نداده بود ولی به هر حال انتخاب ها بعضی مواقع غلط از آب در می آید. در مورد پنالتی دوم، لوکاکو و هررا می خواستند ضربه پنالتی را بزنند ولی من تصمیم گرفتم بلیند این پنالتی را بزند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج