۶۲۴۳۲۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سیمئونه: تقدیر به اتلتیکو روی خوش نشان نمی‌دهد

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید تداوم روند ضعیف نتیجه‌گیری تیمش با تساوی خانگی برابر قره‌باغ آذربایجان را به قضا و قدر ربط داد.

خبرگزاری تسنیم: روند نتایج ناامید کننده روخی‌بلانکو در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته (سه‌شنبه) با تساوی یک بر یک این تیم برابر قره‌باغ آذربایجان که از دقیقه ۵۹ بازی ۱۰ نفره شده بود، ادامه پیدا کرد و شانس صعود شاگردان دیه‌گو سیمئونه به مرحله یک هشتم نهایی به طور جدی به خطر افتاد.

اتلتیکومادرید اکنون با ۳ امتیاز در رده سوم قرار دارد، در حالی که رم ۸ امتیازی و چلسی ۷ امتیازی اول و دوم هستند.

سیمئونه در کنفرانس خبری پس از دیدار خانگی که تیمش از دقیقه ۴۰ تا ۵۶ آن از حریف کوچک خود عقب افتاده بود، به خبرنگاران گفت: تقدیر به ما روی خوش نشان نمی‌دهد اما ما باید بر این وضعیت غلبه کنیم. بازی‌مان بد نبود اما به اندازه کافی در زدن ضربات آخر دقت نمی‌کردیم. ما با اضطراب و استرس حمله می‌کردیم به خصوص در نزدیکی دروازه حریف.

سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید درباره احتمال ناکامی تیمش برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی هم اظهار داشت: من حتی به این موضوع فکر هم نمی‌کنم. در حال حاضر ما باید به بازی بعدی‌مان در لیگ برابر دپورتیوو لاکرونیا فکر کنیم. بعد از آن هم سعی خواهیم کرد که در خانه رم را شکست دهیم و ببینیم چه می‌شود.

در حالی که اغلب مشکلات این فصل اتلتیکو مادرید در فاز تهاجمی بوده است، این تیم برابر قره‌باغ اشتباهات تدافعی فابل توجهی داشت، موردی که سیمئونه آن را عادی نمی‌دانست.

وی تأکید کرد: حریف در شرایطی ویژه به ما ضربه می‌زد. ما در بازی برابر سلتاویگو هم با یک حصار مواجه شده بودیم اما آنجا خوب دفاع کردیم. سعی کردیم بازی را ببریم و نتوانستیم و در این ناکامی من کاملاً مسئولم. حالا چاره‌ای نداریم جز اینکه دو بازی بعدی‌مان را ببریم.

سیمئونه در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا اتلتیکو مادرید هویتش را فراموش کرده است، عنوان کرد: بازیکنان ما به شیوه همیشگی بازی کرده‌اند و ما با این شیوه بازی ۳۰ تا ۴۰ مسابقه نظیر مسابقه امشب را برده‌ایم. تفاوتش اما در این بود که در شب‌های دیگر گلی به ثمر می‌رسید که قدرت روانی تیم‌مان را افزایش می‌داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج