جاباما
۶۲۴۳۶۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سبقت در پیچ آخر، هنر جدید پیکان

هفتمین برد متوالی خودروسازان تهرانی در ورزشگاه نقش جهان به ثبت رسید تا تاخت و تاز آنها در لیگ برتر با ثبت رکوردی جالب توجه ادامه داشته باشد.

ورزش سه: بردن تنها هنر مجید جلالی و شاگردانش در این روزهای فوتبال ایران نیست چون آنها در دو بازی گذشته یکی دیگر از هنرهای خود را نیز به رخ کشیدند و ثابت کردند راننده های خوبی در مستطیل سبز برای سبقت در پیچ آخر و برنده شدن رالی پرپیچ و خم لیگ هستند.

پیکان قبل از رویارویی با سپاهان در نقش جهان موفق شده بود تراکتورسازی را با گل دقیقه ۹۰ امیر روستایی یکی از پدیده های جوان و ۲۰ ساله این فصل خود از پیش رو برداشته و به بردی ارزشمند برسد. چند روز بعد از این بازی خودروسازان سرحال پایتخت راهی نصف جهان شدند و این بار همان بلایی که بر سر تراکتور آوردند را بر سر سپاهان آوردند و موفق شدند با یکی دیگر از پدیده های گمنام خود با گل دقیقه نودی به هفتمین برد متوالی برسند.

این بار اما نه خبری از بازیکنان سرشناس بود نه امیر روستایی تعویض طلایی مجید جلالی؛ بلکه نوبت به فراز امامعلی یکی دیگر از چهره های ناشناس اردوی پیکان رسید که با گل زیبای خود زمینه بردی ارزشمند را برای مجیدجلالی فراهم کرد تا سبقت در پیچ آخر به هنر جدید خودروسازان تبدیل شود و آنها را در یک قدمی صدرنشینی و یکه تازی در لیگ برتر برساند.

پیکانی که فصل را با نتایج ناامید کننده آغاز کرد، این روزها با اعتماد به افکار و برنامه های مجید جلالی و اعتماد به نفس بیشتر جوانانش به تیمی تبدیل شده که یقه هر حریفی را می گیرد و تا آخرین دقیقه بازی از رسیدن به هدفش ناامید نمی شود. از همه مهم تر برای این تیم تفاوتی نمی کند در خانه بازی دارد یا خارج از خانه، حریفش تیم پایین جدولی است یا پرافتخارترین باشگاه لیگ برتر. آنها فقط برای سبقت از همه تیم ها و مدعیان چشم به برد دارند و برای رسیدن به آن عادت کردند تا آخرین دقیقه بجنگند و پاپس نکشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج