جاباما
۶۲۴۴۶۰
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

سردار شریف: سپاه همواره از آمریکا جلوتر بوده

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران همواره چندین قدم از آمریکا جلوتر بوده و آمریکا از این موضوع عصبانی است.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران همواره چندین قدم از آمریکا جلوتر بوده و آمریکا از این موضوع عصبانی است.

سردار رمضان شریف در پاسخ به این پرسش که رویکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل تحریم‌های آمریکا علیه این نهاد چیست؟ گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بطور کلی بخش دفاعی و نظامی کشور ما در ۳۹ سال گذشته از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران همواره مورد تحریم آمریکایی‌ها بوده است و به اعتقاد من موضوع جدیدی در حوزه دفاعی - نظامی کشور ما اتفاق نیفتاده است.

وی یادآور شد: علی رغم اینکه محدودیت ها وجود دارد و همواره هم تحریم‌ها به شدیدترین نحو اعمال می‌شده است، سپاه در مجموعه کشور توانسته است بنیه دفاعی کشور را حفظ کند تا علاوه بر حفظ امنیت کشور بتواند به کشورهایی که نیازمند کمک جمهوری اسلامی به صورت مستشاری بودند هم کمک کند. از طرفی هم بتواند مقابل کشورهایی که دشمن کشورهای اسلامی هستند بایستد و آنها را ناکام بگذارد.

وی افزود: احساس خود ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این است که آمریکا برای جبران ناکامی‌ها و شکست‌هایی که از توطئه هایی که در کشورهای ما در طی ۳۹ سال گذشته و در منطقه در سالهای اخیر داشته دست به این نوع رفتارها می‌زند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: آن‌ها هزینه بسیار سنگینی برای خلق داعش در منطقه ما انجام دادند. خیلی هم تلاش کردند تا از طریق آن به اهداف خود برسند و خواستگاه انقلاب اسلامی ایران که کشور عزیز ما ایران است را مورد هدف قرار دهند اما به لطف خداوند و به برکت مردم ما و هوشمندی مسئولین ما و همچنین درایت رهبر معظم انقلاب و در ادامه ایمان، انگیزه، اعتقاد، دانایی و تدبیر، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بخش عمده‌ای از تهدیداتشان علیه کشور را خنثی کرده است.

وی با بیان اینکه آمریکا نتوانسته است به کشور ما راه باز کند گفت: شاهد بودیم که رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل مردم ما را و کشور ما را یک کشور تروریستی نامید نه یک بخش یا مجموعه ای از کشور ما را. این عناد آمریکا با کشور و مردم ما کاملا مشخص است. حالا یک روز موضوع هسته ای،‌ یک روز موضوع موشکی و یک روز موضوع حقوق بشر را طرح می‌کند؛ ‌همه این موضوعات دستاویزی برای فشار به مردم ماست وگرنه تحریم‌ها هیچ تاثیری در روند توسعه و پیشرفت سپاه نداشته است و از این به بعد هم نخواهد داشت چه بسا که اراده ما را مصمم تر خواهد کرد.

رمضان شریف تاکید کرد: ما برای دفاع از انقلاب، مردم و کشورمان و همینطور پیشرفت کشورمان بسیار بسیار با حوصله، با تدبیر و با شناخت دقیقی از ترفندهای دشمن عمل خواهیم کرد. مهمترین چالش آمریکایی‌ها با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این است که سپاه چند گام جلوتر از آن‌ها دست آنها را می‌خواند و اجازه نمی‌دهد که آنها عملیات اجرایی‌شان را محقق کنند چون وقتی در حوزه نظامی و دفاعی طرح حریف را حدس بزنیم، برآورد کنیم و اشراف اطلاعاتی داشته باشیم طرف نمی‌تواند به هدف خودش برسد. خدا را شاکر هستیم که این مجموعه با ایمان، عاقل و هوشمند که فرزندان این ملت هستند، فعالیت دارند.

وی یادآور شد: سپاه چیزی جز مردم کشور نیست و همواره در دوران دفاع مقدس،‌ دوران سازندگی کشور و دوران تقویت بنیه دفاعی کشور فعالیت داشته است. ما هر چه داریم از مردممان داریم. برای سپاه سه مولفه قدرت قائل هستیم. یک اعتقاداتمان است که سخت به آن پایبند هستیم و این موضوعی است که دشمن ندارد و هرگز به آن دست پیدا نخواهد کرد، موضوع بعدی ارادت و علاقه قلبی ما به رهبری جامعه چه در دوران امام خمینی (ره) و چه در زمان مقام معظم رهبری است و ما خودمان را به معنای واقعی کلمه فدایی تدابیر رهبری می‌دانیم و برای اجرایی کردن آن سر از پا نمی‌شناسیم . سومین مولفه قدرت ما که آمریکایی‌ها فکر می‌کنند این مولفه را زودتر بتوانند از دست ما در بیاورند پیوند وسیع، عمیق و مستحکم ما با مردم است. مردم ما دفاع مقدس را پیروز کردند. مردم ما روبروی آمریکایی‌ها ایستادند، بنابراین این مولفه قدرت مولفه ای است که سپاه آن را برای خود یک سرمایه بزرگ می داند و دشمن همواره می‌خواهد از این سرمایه برای ایجاد شکاف بین سپاه با مردم، با دولت، مردم و نظام استفاده کند. امیدوارم هستیم دشمن در این ترفندش هم ناکام باشد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلابل اسلامی گفت: امیدواریم مسئولین بخصوص دولت محترم تلاش کنند تا این امنیت مثال زدنی که داریم پابرجا بماند. رضایت مردم ما بالاترین سرمایه انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران است.

سردار شریف در جریان حضورش در غرفه ایسنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها گفت: بحمدالله ایسنا جزء خبرگزاری‌های خوب کشور است و خصوصا با توجه به اینکه ما با خبرگزاری‌های بزرگ دنیا در رقابت هستیم، باید تلاش کنیم که در ترویج گفتمان انقلاب اسلامی آنطور که شایسته است، فعالیت کنیم و بتوانیم خدمات ارزشمند جمهوری اسلامی ایران را به خوبی مخابره کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج