جاباما
۶۲۴۵۲۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ایجاد ۲۰۰ ایست بازرسی در مسیر منتهی به مرزها

رئیس پلیس پیشگیری ناجا اقدامات این پلیس را در راستای برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی در نظم و امنیت تشریح کرد.

خبرگزاری میزان: رئیس پلیس پیشگیری ناجا اقدامات این پلیس را در راستای برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی در نظم و امنیت تشریح کرد.

سردار محمد شرفی در بازدید از واحد‌های کشف و خنثی‌سازی پلیس پیشگیری ناجا و اعزام آن‌ها به مناطق مرزی غرب کشور برای انجام ماموریت اربعین با اشاره به اینکه عاشقان اباعبدالله‌الحسین (ع) از سراسر جهان در راهپیمایی اربعین شرکت می‌کنند، اظهار کرد: این اقدام باشکوه نشانی از تجدید بیعت با آرمان‌های شهدای کربلاست و پلیس نیز به سهم خود از هیچ اقدامی برای تسهیل حرکت زوار امام حسین (ع) فروگذاری نخواهد کرد.

وی افزود: پلیس پیشگیری ناجا به عنوان یکی از گسترده‌ترین و راهبردی‌ترین پلیس‌های تخصصی برنامه دقیقی برای ارائه خدمت به زائران حرم حسینی (ع) دارد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در تشریح اقدامات و برنامه‌های این پلیس در راهپیمایی اربعین گفت: با توجه به رسالت اصلی این پلیس که همانا پیشگیری است، یکی از گام‌های اساسی برگزاری جلسات آموزشی در نزدیک به ۴۰۰ پایانه مسافری با هدف یادآوری نکات ایمنی و پیشگیرانه، بود.

وی ادامه داد: راه اندازی ۲۰۰ ایستگاه بازرسی در مسیر‌های مواصلاتی منتهی به مرز به منظور مدیریت لایه به لایه و پیشگیری از ازدحام جمعیت در پایانه‌ها، فعالیت نزدیک به ۱۰۰ گشت خودرویی و موتوری برای تامین امنیت طول مسیر در تمام نقاط و راه‌های اصلی و فرعی و پیش‌بینی توقفگاه‌های با امکانات و ایمنی قابل قبول برای پذیرایی از زوار در شرایط ویژه نیز از جمله اقداماتی است که در جریان این گردهمایی باشکوه برای رفاه حال زائران در نظر گرفته شده است.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: تمامی پارکینگ‌های تدارک دیده شده برای زائران در استان کرمانشاه، ایلام و خوزستان به وسیله نگهبانان محله و موسسات حفاظتی مراقبتی که زیر نظر پلیس پیشگیری و به عنوان نماد امنیت مردم‌پایه هستند، حراست خواهد شد.

سردار شرفی در بخش دیگری از سخنان خود زائران حرم حسینی (ع) را خطاب قرار داد و اظهار کرد: از هموطنان خویش خواهش می‌کنیم که در طول مسیر نهایت همکاری را با خادمان خود داشته باشند، حتما در قالب کاروان و به صورت گروهی حرکت کنند و از سفر انفرادی تا جایی که امکان دارد پرهیز کنند، به توصیه و هشدار‌های پلیس توجه کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را کاملا رعایت کنند و همچنین از مدارک هویتی و کنسولی کاملی برخوردار باشند تا خدای‌ناکرده پلیس مجبور به بازگرداندن آن‌ها نشود.

وی اضافه کرد: از زوار عزیز انتظار می‌رود که پیش از آغاز سفر از تندرستی کامل خود اطمینان حاصل کرده و تجهیزات و لوازم کامل سفر را به همراه داشته باشند تا با رعایت نکات ایمنی و توجه به توصیه‌های پلیس، سفری روحانی و پربار را در ایام اربعین تجربه کنند.

سردار شرفی همچنین با اشاره به اینکه اعزام تیم‌های کشف و خنثی سازی به مرز‌های غربی نیز از جمله اقدامات پیشگیرانه است، از مسافران خواست تا با هوشیاری کامل سفر خود را آغاز کرده و اگر در طول مسیر به بسته‌های مشکوک یا وسایل بدون صاحب برخورد کردند، ضمن رعایت فاصله از آن با نزدیک‌ترین ایستگاه یا ماموران پلیس مستقر در مسیر و یا با پلیس ۱۱۰ تماس برقرار کنند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در پایان با تاکید بر اینکه تمام امکانات پلیس در خدمت زائران قرار دارد اظهار امیدواری کرد تا با انجام شایسته ماموریت، پلیس نیز بتواند سهمی در دفتر خادمان اباعبدالله‌الحسین داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج