جاباما
۶۲۴۵۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کارگزاران با رئیس اصلاحات همکاری کامل دارد

یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی درباره همکاری این حزب با شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: حزب کارگزاران با شورای عالی سیاست همکاری کامل دارد و هرجا که لازم باشد از مواضع خود برای جلوگیری از اختلاف میان جبهه اصلاحات کوتاه می‌آید.

خبرگزاری ایلنا: یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی درباره همکاری این حزب با شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: حزب کارگزاران با شورای عالی سیاست همکاری کامل دارد و هرجا که لازم باشد از مواضع خود برای جلوگیری از اختلاف میان جبهه اصلاحات کوتاه می‌آید.

علی محمد نمازی درباره آخرین جلسه حزب کارگزاران سازندگی گفت: نشست دبیران اول استان‌ها با حضور محسن هاشمی برگزار شد و آقایان هاشمی و کرباسچی در این نشست به سوالات مطرح شده پاسخ دادند و سپس معاونان حزب گزارشاتی از کارهای خود ارائه کردند.

نمازی با بیان این که معاون تشکیلات یک کار مهم انجام داد، عنوان کرد: آئین‌نامه کمیته انظباطی به تصویب و تائید شورای مرکزی رسید و همین روزها ابلاغ خواهد شد. خلأ آئین نامه انظباطی در حزب به چشم می‌آمد.

این عضو حزب کارگزاران با اشاره به اینکه تا سال گذشته حزب کارگزاران سازندگی بعد از بیست سال کنگره‌ای برگزار نکرده بود و به صورت هیات مؤسس اداره می‌شد، افزود: امسال هم از روز پنجشنبه یازدهم آبان ماه برای دومین سال کنگره‌های استانی خود را برگزار خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در کنگره‌ها دبیران استانی و بازرسان گزارشات خود را ارائه می‌کنند و سپس انتخابات انجام می‌شود.

این عضو حزب کارگزاران سازندگی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی کارگزاران این است که هر سال نیمی از اعضای شورا که از مدت فعالیت‌شان دوسال گذشته باشد کنار گذاشته می‌شوند و برای تعیین اعضای جدید انتخابات برگزار می‌شود. این باعث شد حزب همیشه پویا و فعال بماند و همچنین همه افراد تجربه عضویت در شورای مرکزی را پیدا خواهند کرد.

نمازی ادامه داد: حوالی سالگرد فوت آیت الله هاشمی کنگره سراسری حزب کارگزاران و سازندگی مانند سال گذشته برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به حواشی به وجود آمده مبنی بر این که حزب کارگزاران سازندگی در انتخابات ریاست جمهوری آینده در کنار علی لاریجانی قرار خواهد گرفت، گفت: در جلسه این سوال از آقای مرعشی پرسیده شد ایشان تکذیب کرد و گفت حزب کارگزاران سازندگی با آقای لاریجانی هیچ‌گونه صحبت و گفت‌وگویی نداشته‌اند و چنین زمینه‌ای هم وجود ندارد.

نمازی خاطر نشان کرد: روحانی رئیس‌جمهور است و برای انجام امور باید مجلس با در ارتباط باشد. حزب کارگزاران به هیچ عنوان وارد مباحث انتخابات ریاست‌جمهوری نشده و قرار است بعد از کنگره به بررسی شرایط انتخابات مجلس بپردازد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا امکان دارد حزب کارگزاران سازندگی برای انتخابات ریاست جمهوری آینده با علی لاریجانی تعامل داشته باشد، گفت: همکاری که در حال حاضر حزب کارگزاران با شورای عالی سیاست‌گذاری دارد در نوع خود بی سابقه است و آقایان مرعشی و کرباسچی کاملا با آقای خاتمی همکاری می‌کنند.

این عضو حزب کارگزاران و سازندگی تاکید کرد: سیاست حزب در این است هر جا قرار است اتفاقی به وجود بیاید ما کوتاه خواهیم آمد و نمی‌گذاریم اختلافی در درون جبهه اصلاحات به وجود بیاید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج