۶۲۴۶۵۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آقاخان: دوری ام از میادین ۴ هفته است

وینگر و بهترین گلزن پیکان از بازگشت خودش پیش از اتمام نیم فصل نخست رقابت های لیگ هفدهم خبر می دهد.

ورزش سه: پیکان در حالی توانست در اصفهان به یک سه امتیاز ارزشمند با گل فراز امامعلی دست پیدا کند که یکی از بازیکنان کلیدی خود یعنی مرتضی آقاخان را در این مسابقه در اختیار نداشت. این بازیکن که در آخرین تمرین های پیکان برای این بازی دچار مصدومیت شده و در مورد بازگشت او به میادین حرف و حدیث های زیادی مطرح شد و حتی شنیده شد که گفتند تا نیم فصل بازنخواهد گشت در این خصوص به ورزش سه گفت: در تمرینات اوایل آبان ماه تقریبا در اواخر تمرین بود که روی کارهای تاکتیکی مان که فرار از پشت مهاجمان بود اقدام به فرار کردم که سوزش خیلی شدیدی روی دوقلوی من ایجاد شد که بلافاصله بعد از تمرین MRI انجام دادم که تشخیص این بود که یک مقدار پارگی در عضله دوقلوی من ایجاد شده که حداقل چهار هفته نمی توانم تمرین کنم. از همان ابتدا کار فیزیوتراپی را شروع کردم و امیدوارم هرچه زودتر به میادین برگردم و تیم را همراهی کنم.

وی ادامه داد: متاسفانه این اتفاق یک بدشانسی بزرگ بود؛ اما تمرکزم روی کارهای درمانی است تا هرچه زودتر برگردم. طبق اعلام کادر پزشکی تیم، این دوری من 4 هفته خواهد بود که با توجه به تعطیلات لیگ حداکثر یک یا دو بازی را از دست داده و قبل از پایان بازی های نیم فصل بازخواهم گشت. در این زمینه کادرفنی و آقامجید حسابی به من روحیه دادند و گفتند که بیشتر تلاشم برای بهبودی باشد تا زودتر برگشتن تا بدون مشکل بتوانم در ادامه در خدمت تیم پیکان باشم که خدا را شکر روزهای خوبی را در لیگ سپری می کند و امیدوارم همچنان تداوم داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج