۶۲۴۷۹۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

یک لحظه عصبانیت جوانی را پای چوبه دار برد

پرونده نزاع مرگبار در شهرستان پاکدشت در حالی در دادگاه مطرح شد که تنها یک نفر از متهمان در زندان بسر می‌برد و اتهام قتل نیز فقط متوجه اوست.

روزنامه ایران: پرونده نزاع مرگبار در شهرستان پاکدشت در حالی در دادگاه مطرح شد که تنها یک نفر از متهمان در زندان بسر می‌برد و اتهام قتل نیز فقط متوجه اوست.
در این واقعه که روز ۱۱ تیر ۹۴ رخ داد یکی از طرفین نزاع دسته جمعی به قتل رسید. متهم به قتل پس از دستگیری و در مراحل بازجویی گفت: «با دوستم در حال بازگشت به خانه بودیم که سه نفر به علت «چشم تو چشم» شدن جلوی راه ما را گرفتند و یکدفعه درگیری پیش آمد. آنها می‌زدند و ما هم می‌زدیم تا اینکه یکی از آنها چاقویی درآورد و دوست مرا با ضرباتی زخمی کرد.»
پس از بازسازی صحنه نزاع و مشخص شدن علت اصلی قتل، دستور دستگیری متهمان صادر شد. اما فقط یکی از آنها به‌ دلیل قتل عمدی با قرار بازداشت موقت به زندان رجایی شهر انتقال یافت که دیروز صبح نخستین جلسه محاکمه متهمان برگزار شد. ابتدا متهم ردیف اول در جایگاه قرار گرفت و در حالی که با درخواست قصاص اولیای دم روبه‌رو شده بود، گفت: من در دفاع از خودم این کار را کردم و نمی‌خواستم پسر جوان کشته شود. نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد ولی از اولیای دم و دادگاه تقاضای بخشش دارم.»

در ادامه سایر متهمان در جایگاه قرار گرفتند و به دفاع از خود پرداختند. در پایان جلسه دادگاه که به ریاست قاضی قربانزاده و با حضور قاضی غفاری -مستشار دادگاه- تشکیل شده بود، قضات عامل جنایت را به قصاص محکوم کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج