۶۲۴۷۹۸
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

تنهاترین اکبریان تاریخ!

ستاره سابق سرخابی‌های پایتخت بعد از تحمل چند‌ سال زندان، یک مشکل بزرگتر برایش ایجاد شده است.

شهروند: ستاره سابق سرخابی‌های پایتخت بعد از تحمل چند‌ سال زندان، یک مشکل بزرگتر برایش ایجاد شده است. او به دلیل تکرار اشتباه خود در دوران کوتاه مرخصی از زندان حالا با حبس ابد روبه‌رو شده؛ آن هم در شرایطی که دیگر هیچ‌کس را کنارش احساس نمی‌کند.

تکرار یک اشتباه

علیرضا اکبریان، ‌بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس چندین‌سال است که به دلیل حمل ماده‌مخدر در زندان به سر می‌برد. در تمام این سال‌ها بسیاری از ریش‌سفیدان و بزرگان فوتبال ایران برای نجات این بازیکن اسبق تلاش کردند که البته نتایج مثبتی هم در پی داشت. او نخستین‌بار به جرم حمل مواد به حبس ابد محکوم شد اما تلاش اهالی فوتبال و رفقای سرشناسش باعث شد تا او چندباری با اجازه مرخصی از زندان آزاد شود؛ اما آخرین آزادی او تبدیل به چاله‌ای بزرگتر برایش شد که بیرون‌آمدن از آن را بسیار بسیار دشوارتر کرد. یکی از مسئولان زندان قزل‌حصار در این‌باره عنوان کرد: «ایشان آخرین‌بار که به مرخصی رفته، با ٢٨,٥گرم شیشه دوباره دستگیر می‌شود و به زندان می‌آید. دادگاه او را به ٢٠‌سال دیگر محکوم کرد و با توجه به این‌که حکم قبلی‌اش حبس ابد بوده، باید بگویم کار او بسیار سخت شده و باید تا آخر عمر در زندان بماند. همچنین به دلیل این‌که او در دوران مرخصی باز هم دستگیر شده، دیگر امکان مرخصی ندارد و حتی دیگر بعید است به او تخفیف هم داده شود.»

رفقا جا زدند

ستاره سابق استقلال و پرسپولیس در آخرین مرخصی‌اش با حدود ٢٨گرم ماده‌مخدر شیشه دستگیر شده و در دادگاه به ٢٠‌سال دیگر تحمل حبس محکوم می‌شود. در واقع حبس ابد او امروز ٢٠‌سال دیگر افزایش یافته و این می‌تواند به معنای از دست‌رفتن شانس‌های بزرگی مثل عفو یا کم‌شدن حبس باشد. حالا دیگر خبری از رفقای قدیمی و ریش‌سفیدهایی هم که دنبال انجام کارهای او بودند، نیست و بازیکن اسبق سرخابی تنهاتر از همیشه پشت میله‌ها روزها را سپری می‌کند. حکم سنگینی که برای او بریده شده، تمام امیدهایی را که نسبت به بخشش یا عفو یا کم‌شدن میزان حبسش وجود داشت، از بین برده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میلاد

      هر کی خربزه میخوره پای لرزشم میشینه

    • حسین

      به درک کسی که ورزشکار بوده وبرود دنبال مواد مخدر همان بهتر که در زندان بپوسد

    • بدون نام

      رفقاچه قدر ریش گرو بزارن?اگر ادم بود که سو استفاده نمی کرد.

    • بدون نام

      بجهنم اگه باراول بود میگفتیم اشتبا ولی این یاروکارشه اگه نمیگرفتنش تاحالا هزاران جوان ازبین رفته بود همین ازبین بره بهتره بایداعدامش کنن چون ننیخواد ترک عادت کنه حیف حیف

    • افشین

      در اینکه این جور مشکلات ریشه اش اجتماعیه و درجای خود بحث کارشناسی بسیار می طلبه و مجازاتهای قوانین جزائی صرفا حکم ویترین قابل لمس و امکان البصر موضوع هست،اما باید قبول کرد قانون حاکم بر مملکت ما اینه و جامعه لاجرم ملزم به تبعیت بی چون و چرا از اون. ضرب المثلی در بین علمای حقوق هست که میگه: پیروی از قانون بد، بهتر از بی قانونی و هرج و مرجه.

      در مورد مشکل آقای اکبریان هم متاسفانه ایشون حداقل در خصوص مساله ی مبتلابه از هر وکیل و حقوقدانی اشراف بیشتری به قوانین و مقررات دارند و هیچ گونه توجیه و اضطراری از مشارالیه پذیرفته نیست.

      مسلما این اتفاق باعث تاسفه و هیچ کس از عارض شدن تلاطم و مشکلات در زندگی هم نوع و هم وطنی خوشحال نمیشه اما شوربختانه باید گفت: ((خود کرده را تدبیر نیست))

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا این کاره!!
        معلومه حقوقدانیا!
        اما اینجا به کار نمیاد.
        اینجا همه به هم بدوبیراه میگن
        در کل دمت گرم

    • بدون نام

      پس جواب اون جوونای مردم و خانواده هایی رو که نابود کرده کدوم ریش سفید باید بده!!!!دلم نمیومد بگم ولی چه فرقی بین ایشون و موادفروشای دیگه هست!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج