جاباما
۶۲۴۹۰۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

درخشش «آوانتاژ» در فستیوال لایپزیک

فیلم مستند سینمایی «آوانتاژ» به کارگردانی محمد کارت طی نخستین نمایش بین‌المللی خود در شصتمین دوره فستیوال لایپزیک آلمان با استقبال تماشاگران روبه رو شد و به سانس فوق‌ العاده رسید.

خبرگزاری مهر: فیلم مستند سینمایی «آوانتاژ» به کارگردانی محمد کارت طی نخستین نمایش بین‌المللی خود در شصتمین دوره فستیوال لایپزیک آلمان با استقبال تماشاگران روبه رو شد و به سانس فوق‌ العاده رسید.

فیلم مستند سینمایی «آوانتاژ» در شصتمین دوره فستیوال لایپزیک آلمان به نمایش درآمد. نمایش و نقدو بررسی این فیلم در سالن وینترگارتن شهر لایپزیک با حضور محمدکارت کارگردان، آبان عسکری تهیه‌کننده، اسماعیل علیزاده تدوینگر و حمیدرضا فطوره‌چیان کالریست انجام شد و مورد توجه و استقبال مخاطبان قرارگرفت.

در برآیند جلسه پرسش و پاسخ می‌توان به توجه و تحسین مخاطبان از نگاه متفاوت، جهان شمول و امیدبخش فیلم به مسأله بی خانمانی و اعتیاد اشاره کرد.

شصتمین دوره فستیوال لایپزیک آلمان ‌که از معتبرترین فستیوال های مستند و انیمیشن دنیا با درجه کیفی الف محسوب می‌شود و از ۳۰ اکتبر تا ۵ نوامبر ادامه خواهد داشت و «آوانتاژ» با اتمام ۲ نمایش خود به سانس فوق العاده در ۳ نوامبر رسید.

این فیلم محصول شبکه مستند سیماست و پخش بین المللی آن توسط علیرضا شاهرخی در امور بین‌الملل صداوسیما انجام می‌شود.

از دیگر عوامل این فیلم که در جشنواره های داخلی ایران نیز مورد توجه قرار گرفت می‌توان به جواد رزاقی زاده فیلمبردار، صدابردار مهدی کارت، صداگذار آرش قاسمی، آهنگساز صبا ندایی، طراح گرافیک احسان رضازاده، دستیاران کارگردان امین مختاری و مهرداد خانی اشاره کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج