۶۲۴۹۵۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

استفاده از تجهیزات یگان‌ ویژه در راهپیمایی اربعین

فرمانده تیپ یکم یگان های ویژه ناجا، از استفاده از تجهیزات یگان ویژه ناجا برای امنیت و تسهیل ترددزائران حسینی در مرز مهران خبر داد و گفت: زوار نهایت همکاری را با پلیس داشته باشند.

مهر نوشت: فرمانده تیپ یکم یگان های ویژه ناجا، از استفاده از تجهیزات یگان ویژه ناجا برای امنیت و تسهیل ترددزائران حسینی در مرز مهران خبر داد و گفت: زوار نهایت همکاری را با پلیس داشته باشند.

سردار یحیی حسین خانی، خدمت به عزاداران حسینی را افتخار کارکنان یگان ویژه دانست و اظهارداشت: یگان ویژه با بسیج همه امکانات و نیروهای خدوم خود به برقراری نظم و امنیت و تسهیل در امر تردد زائران ابا عبدالله الحسین(ع) در مرز حضوری شبانه روزی دارند.

وی با اشاره به اینکه از تمام ظرفیت‌ها و تجهیزات برای نظم و امنیت زائران استفاده می می شود، افزود: یگان ویژه با تمام توان و امکانات در راستای تأمین امنیت تلاش می کند تا زائران سفری امن و ایمن داشته باشند.

فرمانده تیپ یکم یگان های ویژه ناجا با اشاره به اینکه پلیس با اقدامات خود در راستای تامین نظم و امنیت، زائران امام حسین تلاش می کند،گفت: باید تلاش کنیم زائران هیچ گونه دغدغه ای در خصوص اعزام و امنیت نداشته باشند.

سردار حسین خانی خاطرنشان کرد: تجربه و اقتدار رزمی یگان های ویژه ناجا در طول سال باعث شده تا مسئولیت تأمین و برقراری نظم وامنیت این رویداد بزرگ ملی در مرزها به این مجموعه سپرده شود.

این مقام ارشد انتظامی، ایجاد امنیت طول مسیر راهپیمایی و برقراری نظم، امنیت و حفظ جان زائران را از اولویت های این ماموریت عنوان و تصریح کرد: باید با احراز آمادگی، کلیه تجهیزات، امکانات و توان عملیاتی خود را برای هر گونه تهدید احتمالی و اقدامات مشابه برای خاک مقدس ایران اسلامی آماده نگهداریم.

سردار حسین خانی در خاتمه گفت: پلیس خادم مردم است و تمام تلاش خود را به کار می گیرد که خدمتگزار لایقی برای آنان باشد؛ امیدواریم زائران قانونمدار نیز هنگام رفت و بازگشت، نهایت همکاری را با پلیس داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج