۶۲۴۹۹۷
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

۵ سوداگر مرگ در اردبیل دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری پنج قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۲۲ کیلوگرم هروئین در این استان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: سردار حسین عبدی، فرمانده انتظامی استان اردبیل ظهر امروز در دیداری با مسئولان صدا و سیمای استان اردبیل اظهار داشت: با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و پیگیری‌های بی‌شائبه این نیروها ۵ سوداگر مرگ در اردبیل همراه با ۲۲ کیلوگرم هروئین دستگیر شدند و مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی افزود: این سوداگران با برنامه‌ریزی قبلی به طور خانوادگی این مقدار مواد را حمل کرده و دو دستگاه پژو نیز به همین منظور استفاده کرده بودند که سه نفر از این قاچاقچیان زن و دو نفر مرد بودند که قصد انتقال این مواد را از مرکز کشور به استان داشتند که خوشبختانه طی عملیات جست‌وجو سرانجام دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل بیان کرد: کشف مواد مخدر روز به روز افزایش است که این نشان از ورود بی‌رویه این مواد به داخل استان است که به همین منظور نیاز است در این زمینه اقدامات منسبی مبنای کار قرار گیرد و متاسفانه در طی هفته گذشته نیز ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر هروئین در استان اردبیل کشف شده بود.

عبدی با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی مناسب با استفاده از ابزار رسانه‌ها نیز بیان کرد: باید برای کاهش آسیب‌های اجتماعی که مهم‌ترین معضل جامعه است برنامه‌ریزی‌های لازم مبنای کار قرار گیرد که در این زمینه اصحاب قلم و رسانه و صدا و سیما نقش بی‌بدیل و حساسی دارد.

وی اظهار کرد: مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان برای افزایش آگاهی جامعه امری لازم و ضروری است که به طور حتم نقش رسانه‌ها در بالا بردن آگاهی‌های اجتماعی بسیار مهم و موثر است و باید مورد توجه واقع شود و رویکرد توسعه محورانه در اقدامات و برنامه‌های فرهنگی نیز مبنای کار قرار گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر راست میگید اعدامشون کنید مگر نمیگید سودا گران مرگند خوب چرا اینها رنده باشند وجوانان مردم را بکشند خوب این بی شرفها را بکشید این زنهای کثیف بی شرف بی وجدان را بکشید اینها نه همسر خوبی هستن ونه مادر خوبی خواهند بود پس مرگ بهترین است برایشان خواست تمام ملت این است مرگ اینها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج