۶۲۵۰۶۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مورینیو: تیمی را بردیم که به رئال سه گل زد

مورینیو که این هفته ها به دلیل سبک بازی یونایتد مورد انتقاد کارشناسان و هواداران قرار دارد، شکست شب گذشته رئال برابر تاتنهام را دلیلی برای اعتبار بخشیدن به شیاطین سرخ عنوان کرد.

ورزش سه: مورینیو که این هفته ها به دلیل سبک بازی یونایتد مورد انتقاد کارشناسان و هواداران قرار دارد، شکست شب گذشته رئال برابر تاتنهام را دلیلی برای اعتبار بخشیدن به شیاطین سرخ عنوان کرد.

یونایتد، تیم دوم لیگ جزیره، شنبه گذشته موفق شد تاتنهام را با یک گل شکست دهد ولی همین تاتنهام شب گذشته سه گل به رئال مادرید که عنوان قهرمانی اروپا را یدک می کشد، زد.

نشست های خبری مورینیو معمولا روز جمعه برگزار می شد ولی به دلیل سفر مورینیو به مادرید برای حضور در دادگاه مالیاتی، این نشست امروز برگزار شد. مورینیو اما دادگاه خود را دلیلی برای بر هم خوردن تمرکز خودش و تیمش در آستانه بازی با چلسی نمی داند.

مورینیو: تیمی را بردیم که به رئال سه گل زد

مورینیو در نشست خبری بازی با چلسی گفت: « اگر بخواهم در این باره حرف بزنم، کاری را کرده ام که وظیفه ام نیست. بعضی اوقات فکر می کنم باید این کار را انجام دهم یا می توانستم انجام دهم ولی در نهایت فکر می کنم کار من نیست و باید با خونسردی روی کار خودم تمرکز کنم.

ولی فکر می کنم تحلیل های متفاوتی برای تیم ها صورت می گیرد، بعضی نمایش ها برای برخی تیم ها، فوق العاده و هیجان انگیز است ولی همان نمایش برای تیم های دیگر، منفی گرا و منفعل به تصویر کشیده می شود. به طور مثال می گویم، تاتنهام مقابل لیورپول ۴-۱ و مقابل رئال مادرید ۳-۱ پیروز شد ولی در بازی با ما، موفق به گلزنی نشد و شکست خورد، بنابراین بازیکنانم شایسته اندکی اعتبار و احترام هستند.»
آقای خاص در مورد بازگشت به استمفوردبریج گفت: « اتفاق بزرگی نیست، این چیزی است که در فوتبال رقم می خورد، یک مسئله حرفه ای در زندگی. یک روز در این باشگاه هستید و روز دیگر در باشگاه دیگری. از نظر حسی، این هم یک بازی مانند دیگر بازی هاست ولی از جنبه خود مسابقه، بله بازی بزرگی است، رقابت دو تیم بزرگ در یک کشور در یک لیگ. رقابت منچستریونایتد با مدافع عنوان قهرمانی.

مثل همیشه می خواهم پیروز شوم، با اینتر و منچستریونایتد مقابل چلسی در استمفوردبریج بازی کرده ام، با اینتر پیروز شدم ولی فصل قبل شکست خوردم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج