۶۲۵۰۷۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فتح‌آبادی: آقای نکونام! به خانه برو و استراحت کن

مدیر اجرایی تیم گل‌گهر سیرجان به شایعاتی مبنی بر استفاده تیمش از جادوگری واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: روز گذشته (چهارشنبه) تیم‌های گل‌گهر سیرجان و خونه‌به‌خونه در چارچوب هفته یازدهم لیگ دسته اول در ورزشگاه اختصاصى گل‌گهر به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. پس از آن خبر و تصویری از ریختن مایعی مجهول روی خط دروازه زمین مسابقه منتشر شد و انگشت اتهام استفاده از جادوگری به سمت باشگاه سیرجانی نشانه رفت.

رضا فتح‌آبادی مدیر اجرایی تیم گل‌گهر در این باره اظهار داشت: تیم‌هایی که خودشان این کارها را می‌کنند از این حرف‌ها می‌زنند. آن بنده خدا به چمن ورزشگاه آب می‌دهد و اینکاره نیست. شنیدم نکونام (سرمربی خونه‌به‌خونه) گفته اگر چنین چیزی واقعیت داشته باشد، باید فاتحه‌ فوتبال ایران و سیرجان را بخوانیم. آقای نکونام! اگر شما که سال‌ها در فوتبال اروپا و تیم ملی بازی کرده‌ای به جادوگری اعتقاد داری، به خانه برو و استراحت کن. اگر ما جادوگری کرده‌ایم، پس چرا چند توپ به تیر دروازه خونه‌به‌خونه زدیم و چند تک به تک را از دست دادیم؟

وی افزود: گل حریف آفساید بود و داور مسابقه پنالتی ما را اعلام نکرد. تمام اعضای کادر فنی خونه‌به‌خونه داخل زمین رفتند و به رئیس هیئت فوتبال سیرجان توهین کردند. شهرهایی مانند سیرجان در اینگونه موارد قاطعانه برخورد نمی‌کنند و گزارش نمی‌دهند. اگر یکی از مربیان داخلی که سال‌ها در فوتبال ایران باشد حرف از جادوگری بزند، ناراحت نمی‌شویم، اما صحبت از جادوگری از کسی مانند نکونام که در اروپا بازی کرده، بعید است. سال گذشته هم در بازی ما مقابل پارس جنوبی از این حرف‌ها زدند که ما یک بر صفر شکست خوردیم و این بار هم نتوانستیم خونه‌به‌خونه را شکست دهیم.

مدیر اجرایی گل‌گهر با بیان اینکه وینگو بگوویچ سرمربی این تیم با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد، گفت: در بازی با خونه‌به‌خونه، خیلی سرتر از حریف بودیم و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. یک پنالتی هم به سود ما گرفته نشد که فیلم آن را به اصفهانیان (رئیس کمیته داوران) ارسال کردیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج