۶۲۵۱۱۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نکونام: از اتفاقات سیرجان مدارک کافی داریم

سرمربی تیم خونه به خونه می گوید گل ما ابتدا درست بود، اما در کمال تعجب پس از حدود دو دقیقه و بعد از مشورت داور با کمک داور این گل مردود شد و دلیل آن هم شک کمک داور به آفساید بازیکن تیم ما بود!

ورزش سه: جواد نکونام بعد از تساوی خونه به خونه بابل مقابل گل گهر سیرجان از هفته یازدهم لیگ دسته اول اظهار داشت: در نیمه اول بازی خوبی را ارائه نکردیم که آن هم به خستگی بازیکنان به جا مانده از ۱۲۰ دقیقه تلاش دیدار جام حذفی که ۵ روز پیش برگزار کردیم، مربوط می‌شد. با این حال در نیمه دوم توپ و میدان در اختیار ما بود و اگر کمی دقت می کردیم و خوش شانسی با ما بود به طور قطع با ۳ امتیاز سیرجان را ترک می‌کردیم. در نیمه دوم گل گهر در خانه اسیر ما بود و تاکتیک تیمی خود را به خوبی به حریف قالب کردیم.
وی در رابطه با گل خونه به خونه که به نظر درست بود؛ اما داور بعد از دقایقی آن را مردود اعلام کرد گفت: گل ما ابتدا درست بود؛ اما در کمال تعجب پس از حدود دو دقیقه و بعد از مشورت داور با کمک داور این گل مردود شد و دلیل آن هم شک کمک داور به آفساید بازیکن تیم ما بود! این در حالی است که هم داور و هم کمکش در ابتدا این گل را صحیح اعلام کردند.
نکونام تاکید کرد: زرگر قضاوت خوبی داشت و معتقدم به جز صحنه گل ما در سایر دقایق به خوبی از پس این دیدار برآمد. او حتی در صحنه گل هم می توانست مقتدر تر عمل کرده و خودش درست بودن آن را تشخیص و اعلام کند. این برای دومین بار در این فصل است که اسیر اشتباهات داوری تاثیرگذار می شویم. مگر می شود کمک داور ابتدا گل اعلام کرده و پس از رسیدن به وسط زمین شک کند؟! در هر صورت امیدوارم داور اشتباه نکرده باشد، چون در این صورت نمی دانم چطور او و کمکش می توانند پاسخگوی هواداران و مردم یک شهر و زحمات یک تیم، کادر و عوامل آن باشند؟
سرمربی خونه به خونه تاکید کرد: نکته دیگر به برنامه‌ریزی سازمان لیگ برای رقابت‌ها مربوط می‌شود‌. خونه به خونه بعد از بازی ۱۲۰ دقیقه ای مقابل سیاه جامگان در جام حذفی باید ۴ روز بعد از شمال به جنوب کشور برود و سفر سختى داشتیم؛ اما میزبان بعد از ۹ روز استراحت در خانه از تیم خسته ما میزبانی کند. خداراشکر در همین شرایط هم تیم حریف در خانه خود اسیر ما بود. به بازیکنان تیمم خسته نباشید میگویم. آنها در این شرایط سخت مردانه بازى کردند.

در هر صورت معتقدم برنامه‌ریزی ها باید بهتر باشد و جالب اینکه اگر هم اعتراض کنیم، چون تیم خصوصی هستیم ما را محکوم می کنند.
نکونام در خصوص شرایط میزبانی سیرجانی ها گفت: شرایط چمن نامناسب بود و چمن به اندازه ای بلند و سنگین بود که دو تیم نمی توانستند روی آن راه بروند و مطمئنم تمام تیم ها در این ورزشگاه و روی این چمن گرفتار می‌شوند. خودشان میگویند شرایط چمنشان خوب است؛ اما اصلا چمن خوب نبود و توپ روی آن حرکت نمی‌کرد! شرایط حرفه ای ورزشگاه و به خصوص رختکن و امکانات حاشیه ای آن نیز در سطح رقابت‌های لیگ دسته اول نبود.
مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره برخی مسائل حاشیه ای در جریان این دیدار گفت: همواره در رقابت های لیگ دسته اول صحبت از یکسری مسائل غیرفوتبالی می شود که پرداختن به آنها اصلا جالب نبوده و در شان خانواده فوتبال نیست. با این حال امروز یکسری اتفاقات رخ داد که مدارک مستند آن را در اختیار داریم و حاضریم آنها را در اختیار مراجع تصمیم گیری فوتبال کشور قرار دهیم.
وی تاکید کرد: امیدوارم ما اشتباه کرده باشیم و این مسائل در شهر سیرجان صحت نداشته باشد در غیر این صورت وای به حال فوتبال سیرجان و حتی فوتبال ایران که تیمی در لیگ آن بخواهد با این ابزارها نتیجه گرفته و حریفان را شکست دهد! البته مطمئنا این شرایط از اساس باطل است، چون اگر این چنین بود امشب با شکستی پرگل سیرجان را ترک می کردیم!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج