۶۲۵۱۳۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تلاش سفارت ایران برای بازگشایی مرز خسروی

رئیس کمیته سیاسی و کنسولی ستاد اربعین با اشاره به پیگیری سفارت ایران برای بازگشایی مرز خسروی، گفت: وضعیت تشنگی، گرسنگی و خستگی زائران پاکستانی در مرز پاکستان غیرقابل‌قبول است.

خبرگزاری مهر: حسن قشقاوی در سخنانی با اشاره به اینکه به لحاظ زمانی به نسبت سال گذشته ۴۰ درصد رشد صدور ویزا داشته ایم، افزود: این درحالی است که در سال گذشته در این زمان ۹۰۰ هزار روادید صادر شده بود.

از نظر مدیریت زمان جلو هستیم

رئیس کمیته سیاسی و کنسولی ستاد مرکزی اربعین خاطرنشان کرد: در اکثر دفاتر قسمت اعظمی در کار صدور روادید انجام شده است به دنبال این هستیم که هر دفتری که کار صدور روادید آن تمام شده به دفاتر دیگر کمک کند.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر از نظر مدیریت زمان پیش هستیم، تصریح کرد: خوشبختانه هیچ دغدغه و نگرانی از نظر صدور ویزا نداریم.

قشقاوی با اشاره به اینکه تنها یک بخش فعالیت وزارت امور خارجه مربوط به ویزا است، یادآورشد: به صورت مستمر در تماس هستیم و با توجه به زیرساخت هایی که در مرز خسروی وجود دارد در تلاش هستیم با کمک دولت عراق بتوانیم این مرز را باز کنیم.

وی با بیان اینکه این موضوع کاملا دست طرف عراقی است، افزود: طرف عراقی ملاحظات امنیتی دارند و با توجه به اینکه تأمین امنیت در آن سوی مرز برعهده عراق است بنابراین به آنها حق می دهیم که مقدمات بیشتری در نظر بگیرند.

رایزنی برای رسیدگی به وضعیت زائران پاکستانی

رئیس کمیته سیاسی و کنسولی ستاد اربعین در ادامه تأکید کرد: امیدورایم افتتاح مرز خسروی در همین چند روزباقی مانده را داشته باشیم، ولی تلاش مستمر ما ادامه دارد و ساعتی پیش با همکاران سفارت ایران در عراق درباره همین موضوع تماس گرفته شد.

قشقاوی به موضوع زائران پاکستانی به ویژه در آن سوی مرز در سمت پاکستان، اشاره کرد و گفت: حدود پنج هزار نفر از این زائران از وضعیت خوبی برخوردار نبوده و به همین دلیل با سفیر ایرانی صحبت شده و در تلاش هستیم با سفیر پاکستان نیز صحبت شود تا مأموران مرزبانی همکاری بهتری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: گرسنگی، تشنگی، وخستگی زائران اربعین پاکستانی در سمت مرز پاکستان غیرقابل قبول است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج