جاباما
۶۲۵۱۹۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تدابیر شدید امنیتی در توکیو برای ورود ترامپ

ژاپن از اتخاذ تدابیر بسیار شدید امنیتی در شهر توکیو در آستانه سفر دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا به این کشور خبر داده است.

خبرگزاری ایرنا: ژاپن از اتخاذ تدابیر بسیار شدید امنیتی در شهر توکیو در آستانه سفر دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا به این کشور خبر داده است.

پلیس در مبادی ورودی و خروجی شهر، مناطق مهم، فرودگاه ها و ایستگاه های راه آهن حضور ملموسی دارد.
در حالی که ترامپ قرار است از پنجم تا هفتم نوامبر برای سه روز از ژاپن دیدار کند ، تجهیزات بازرسی و گشت در ایستگاه های مسافربری کشور ایجاد شده است و پلیس از هم اکنون مسافران، شهروندان و بسته های مشکوک را با دقت بازرسی می کند.
این گزارش حاکی است که آژانس پلیس ژاپن نزدیک به 21 هزار نیرو را مامور برقراری امنیت در پایتخت کرده است که بیشترین رقم نیروهای امنیتی برای سفر یک رییس جمهوری از آمریکا تاکنون محسوب می شود.
ترامپ قبل از ظهر روز یکشنبه سفرش به ژاپن را با حضور در باشگاه کاواگو در منطقه سایتاما با بازی گلف با شینزو آبه نخست وزیر ژاپن آغاز می کند.
او روز دوشنبه رسما با آبه دیدار و گفت و گو می کند و سپس ملاقاتی با اعضای خانواده های ربوده شده ژاپنی در دهه 70 توسط کره شمالی خواهد داشت و بعد از آن با امپراتور آکهیتو ملاقات خواهد کرد و روز سه شنبه نیز این کشور را ترک خواهد کرد.

ایوانکا ترامپ، دختر و مشاور دونالد ترامپ، رییس جمهور ایالات متحده آمریکا هم پیشاپیش دیدار روز یکشنبه ترامپ از ژاپن وارد این کشور شد و قرار است در برخی برنامه های رسمی شرکت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج