۶۲۵۲۱۵
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

عدم استقبال تهرانی ها از جا به جایی با دوچرخه

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: ۱۶ هزار تاکسی پایتخت عمر بالای ۱۰ سال دارند و این تاکسی‌ها در آلودگی هوای شهر تهران بی تاثیر نیستند.

خبرگزاری میزان: رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: ۱۶ هزار تاکسی پایتخت عمر بالای ۱۰ سال دارند و این تاکسی‌ها در آلودگی هوای شهر تهران بی تاثیر نیستند.

محمد علیخانی گفت: طی سال‌های اخیر ۳۱۳ کیلومتر خط کشی و فضای حفاظت شده برای دوچرخه سواری شهروندان تهرانی فراهم شده، اما این خطوط اکنون در حال از بین رفتن هستند.

وی افزود: شهروندان تهرانی آنطور که باید از جایگاه‌های ویژه دوچرخه سواری استقبال نکردند و در سایر نقاط شهر تهران و نقاطی غیر از مسیر‌های خط کشی شده، امکان تردد با دوچرخه وجود ندارد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در خصوص سهم دوچرخه در حمل و نقل شهروندان تهرانی خاطرنشان کرد: دوچرخه سهم ۶ دهم درصدی در جا به جایی شهروندان تهرانی داشته و این نوع حمل و نقل تنها در سطح معابر و محلات شهر تهران ممکن است.

علیخانی در رابطه با نقش تاکسی‌های فرسوده شهر تهران در آلودگی هوا اظهارکرد: بر اساس آمار منتشر شده، اکنون از مجموع ۷۷ هزار و ۹۴۹ تاکسی در حال تردد در سطح شهر تهران بیش از ۱۶ هزار تاکسی عمر بالای ۱۰ سال دارند و این یعنی آلایندگی این خودرو‌ها بیش از سایر تاکسی‌ها است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته به منظور نوسازی تاکسی‌های فرسوده شهر تهران تصریح کرد: تاکنون اقداماتی برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده شهر تهران انجام شده و به این خاطر که نوسازی تاکسی‌ها می‌تواند در کاهش آلودگی هوا نقش داشته باشد باید این روند جدی‌تر دنبال شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مسولین شهرداری محترم دروغ کنتر ندارد ایستگاه دوچرخه در پل گیشا وموزه فرش بود اصلا دوچرخه نمی ماند بعد جمع کردن چون رایگان بود مردم لذت می بردند حالا برای توجیه این حرفها را می زنند.

    • دریادار

      خیلی از مردم دوست دارنداستفاده از دوچرخه را برای تردد شهری انتخاب کنند، اما آلودگی هوا ، عدم رعایت خطوط دوچرخه سواران و نداشتن فرهنگ دوچرخه سواری از سوی تعدادی از مردم ، به تمسخر گرفتن راکب دوچرخه سوار، ..... خیلیها مایوس شدند والا خیلی از بانوان هم دوست دارند از این وسیله ورزشی استفاده کنند اما متاسفانه خانم ها با پوشش حجاب کامل رانندگی میکنند بعضی از آقایان نامحترم از لفظ زشت یا تحقیر کننده استفاده میکنند. من در میان اقوام می بینم که واقعا خانمها خیلی از نبود امنیت و رفتار سخیف رنج می برند باور کنیم همه افراد خانواده ها هستندکه جامعه را تشکیل میدهند به یکدیگر چه مرد و زن و فرزند خود احترام بگذاریم و حقوق شهروندی را رعایت کنیم نیاز به دستور العمل بزرگان نظام نیست باید قوائد خوب زیستن را بیاموزیم هنوز دیر نشده

    • بدون نام

      آخه عمو کجای تهران میشه با دوچرخه رفت؟...نه مسیر دوچرخه هست نه هوا مناسبه! 30 سال پیش باید به فکر میوفتادین!

    • محمد

      مسير دوچرخه هست ايستگاه دوچرخه و خود دوچرخه نيست همه جاى تهران صاف نيست كم پيش مياد كسي دوچرخه از خونه بيار

    • خاسر

      استفاده ازدوچرخه ازهرنظرخوب وکلی برای بدن منفعت دارد،امابرای تشویق مردم به استفاده از دوچرخه ضمن مهیا نمودن بستران،خودمسئولین بایدپیشقدم باشندمثل رئیس جمهور و وزرا نمایندگان مجلس.......تا این فرهنگ نهادینه بشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج