۶۲۵۲۱۶
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

شرایط بازگشت زائران از مرز خسروی فراهم نیست

فرماندار قصر شیرین گفت: با وجود حاشیه‌های مطرح شده مبنی بر اینکه کشور عراق تنها اجازه بازگشت زائران از مرز خسروی به داخل ایران را داده است، اما باید عنوان شود که مسئولان عراق با این مسئله نیز هنوز موافقت نکرده اند.

خبرگزاری میزان فرماندار قصر شیرین گفت: با وجود حاشیه‌های مطرح شده مبنی بر اینکه کشور عراق تنها اجازه بازگشت زائران از مرز خسروی به داخل ایران را داده است، اما باید عنوان شود که مسئولان عراق با این مسئله نیز هنوز موافقت نکرده اند.

فرامز اکبری گفت: مسئولان کشور عراق پیش از این و طی مذاکراتی که با مسئولان ایران داشتند، وعده داده بودند که در ایام اربعین حسینی مرز خسروی نیز بازگشایی شود.

وی افزود: تاکنون مقدمات بازگشایی مرز خسروی فراهم نشده و مسئولان کشور عراق به صورت کتبی اعلام نکرده اند که مرز باز خواهد شد.

فرماندار قصر شیرین با اشاره به آمادگی کامل استان کرمانشاه برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی تصریح کرد: به این خاطر که وعده بازگشایی مرز خسروی داده شده بود، تمام نهاد‌ها در سطح استان کرمانشاه آماده پذیرایی از زائران اربعین حسینی بودند.

اکبری ادامه داد: تمهیدات لازم اندیشیده شده و تمام شرایط نیز فراهم است تا در صورت اعلام کشور عراق، مرز به روی زائران ایرانی باز شود.

وی با تاکید بر اینکه کشور عراق وعده‌ای مبنی بر بازگشایی مرز خسروی در زمان بازگشت زائران نداده است خاطرنشان کرد: با وجود موضوعات مطرح شده مبنی بر اینکه مرز خسروی به صورت یک طرفه و از سوی کشور عراق به سمت ایران بازگشایی خواهد شد، اما باید اعلام شود که کشور عراق هنوز با این موضوع نیز موافقت نکرده است.

فرماندار قصرشیرین اذعان کرد: برای اضافه شدن مرز خسروی به سایر مرز‌ها برای بازگشت زائران از مراسم اربعین حسینی باید کشور عراق تایید کتبی در اختیار ما قرار دهد، اما تاکنون شاهد این تایید نبوده ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج