جاباما
۶۲۵۳۱۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

امنیت در مسیر تردد زائران اربعین برقرار است

فرمانده قرارگاه اربعین مرز شلمچه عراق، گفت: نیروهای مسلح عراق به صورت شبانه‌روزی برای تامین امنیت تردد زائران تلاش می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده قرارگاه اربعین مرز شلمچه عراق، گفت: نیروهای مسلح عراق به صورت شبانه‌روزی برای تامین امنیت تردد زائران تلاش می‌کنند.

سرتیپ سلام جواد خیون که امروز به منظور بازدید از زیرساخت‌ها و روند تردد زائرین در مرز شلمچه حضور یافت، در جمع خبرنگاران عنوان کرد: زائران ایرانی و اتباع خارجی که قصد تردد از مرز شلمچه را دارند بدون گذرنامه و روادید وارد این گذرگاه مرزی نشوند.

وی افزود: نیروهای نظامی عراق از ورود زائرانی که بدون گذرنامه و روادید قصد ورود به خاک عراق را دارند، جلوگیری می‌کنند.

وی از عدم وجود مشکلات امنیتی در شلمچه عراق خبر داد و افزود: زائران ایرانی و اتباع خارجی که تاکنون از مرز بین‌المللی شلمچه وارد خاک عراق شده‌اند با ۷۵۰ اتوبوس و وسیله نقلیه جمعی از شلمچه عراق به نجف اشرف و کربلای معلی مشرف شده‌اند.

خیون با اشاره به اقدامات انجام شده جهت تسهیل در روند تردد زوار گفت: برای تسهیل در روند تردد زائران، اتوبوس‌های ویژه از مرز شلمچه عراق تا ایستگاه راه آهن استان بصره به صورت رایگان برای زوار در نظر گرفته شده است تا عبور آنان با سهولت هرچه بیشتر انجام شود.

وی از تامین امنیت مسیرهای تردد زوار اربعین حسینی خبر داد و افزود: نیروهای مسلح عراق به صورت شبانه روزی برای تامین امنیت تردد زائران در تلاش هستند و تاکنون هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشته است.

فرمانده قرارگاه اربعین مرز شلمچه عراق گفت: بیشترین اتباع خارجی که تاکنون از مرز شلمچه ایران وارد خاک عراق شده‌اند اتباع کشورهای روسیه، افغانستان و آذربایجان هستند که به سهولت از مرز عبور و به راهپیمایی اربعین پیوسته‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج