۶۲۵۳۲۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی عنوان کرد:

۱۳ آبان فرصتی دیگر برای فریاد مرگ بر آمریکا

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ۱۳ آبان‌ماه را فرصت دیگری برای فریاد مرگ بر شیطان بزرگ عنوان کرد.

خبرگزاری مهر: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های نماز جمعه امروز بیان کرد: فردا ۱۳ آبان‌ماه، فرصت دیگری برای فریاد مرگ بر شیطان بزرگ است و امیدواریم شاهد حضور پرشور مردم و دانش‌آموزان باشیم.

وی با اشاره به اینکه باید به هشدار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره مذاکره با آمریکا توجه می‌شد، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در همان ابتدا بدبینی خود را نسبت به مذاکره با آمریکایی‌ها اعلام کرده بودند و ما امروز شاهد تعبیر آن سخنان هستیم.

وی همچنین دیدار رهبر معظم انقلاب با دانش‌آموزان و نخبگان را سرفصل بخش دیگری از سخنان خود قرار داد و بیان کرد: مقام معظم رهبری معقتدند که کوتاه آمدن در برابر شیطان بزرگ، نه تنها کارساز نیست، بلکه آن‌ها را گستاخ‌تر می‌کند و بر استقلال ما خدشه وارد می‌کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی درباره عمق روز ۱۳ آبان تشریح کرد: این روز به مسلمانان جهان یاد یاد که می‌توان با تکیه و توکل بر خداوند متعال، تمام دشمنان مستکبر را از سر راه برداشت. فردا نیز مردم غیور آذربایجان شرقی شعار مرگ بر آمریکا را با دل و جان سر خواهند داد.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم همچنین خاطرنشان کرد: استکبار پدیده‌ خاص این روزها نیست بلکه همیشه بوده و مبارزه با آن همیشگی، باور دینی و اعتقادی است و هر فرد مسلمان در هر جای جهان یک استکبارستیز خواهد بود.

امام جمعه تبریز همچنین در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد: مردم آذربایجان شرقی از شورای عالی امنیت ملی خواستار صدور بیانیه درمورد یاوه‌گویی‌های اخیر ترامپ به صورت صریح هستند.

خطیب نماز جمعه تبریز در بخش پایانی سخنان خود بر ضرورت زندگی به سبک اسلامی و به شیوه پیامبر اسلام (ص) تاکید کرد و گفت: صداقت، جلب اعتماد، سلامتی روحی و جسمی از ویژگی‌های یک خانواده موفق است و باید فرهنگ عدالت، اعتماد، امانت‌داری و صداقت بین زن و شوهر و فرزندان حاکم باشد.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم در پایان به روز فرهنگ عمومی که پیش روست اشاره کرد و افزود: این روز تنها به مسائل فرهنگی مربوط نیست و باید در تمام موضوعات و مسائل بر فرهنگ‌سازی توجه داشته باشیم.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج