۶۲۵۳۳۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عابدزاده: دوست دارم همیشه در ماریتیمو بمانم

امیر عابدزاده، گلر جوان ایرانی شاید حتی فکرش را هم نمی‌کرد که در آینده برای تیم ماریتیمو به میدان برود.

ورزش سه: امیر عابدزاده، گلر جوان ایرانی شاید حتی فکرش را هم نمی‌کرد که در آینده برای تیم ماریتیمو به میدان برود.

در مهم ترین روز تاریخ فوتبال ایران، تیم ملی توانست با عبور از استرالیا به جام جهانی 1998 صعود کند. پس از تساوی 1-1 در تهران، استرالیا در ملبورن 2-0 از ایران پیش افتاد و تقریبا حضورش در فرانسه را قطعی کرد. ولی دو گل از ایران باعث شد تا تیم ملی برای دومین بار در تاریخ راهی جام جهانی شود.

امیر در این رابطه گفت:" من ۵ ساله بودم. خیلی چیزی به خاطر ندارم. ایران ۲-۰ عقب بود، مادرم ناراحت بود و در بین دو نیمه ما را بیرون برد. ناگهان در خیابان دیدیم که مردم در خیابان فریاد خوشحالی می‌زنند و می‌رقصند. ایران به جام جهانی صعود کرده بود."

آن شب در ملبورن، احمدرضا عابدزاده، گلر تاریخ ساز ایران و پدر امیر در درون دروازه ایستاده بود. 19 سال بعد، امیر به دنبال آرزویش که همان پا بر جا پای پدر گذاشتن است در حرکت است. او به نظر بسیار حرفه ای می‌آید. همچنین توسط کی روش در فهرست تیم ملی ایران برای دیدار دوستانه با پاناما و ونزوئلا قرار گرفته است.
عابدزاده: دوست دارم همیشه در ماریتیمو بمانم

حضور او در دیدار مقابل استوریل اسپورتینگ (جام لیگ کاپ) و تورکاتنسه (جام حذفی پرتغال)در میدان، باعث شده تا توجه کی روش به او جلب شود و حضور در جام جهانی و بازی کردن برای ایران، رویای امیر عابدزاده است. او در این رابطه گفت:" من می‌خواهم خانواده ام را خوشحال کنم و همیشه هدفی در ذهنم دارم. فعلا می‌خواهم تمرکزم را بر روی باشگاهم قرار دهم، مطمئنم که اگر خوب کار کنم، اتفاقات خوبی در آینده برایم رخ خواهد داد."

اگر او بتواند به دنبال رویای کودکی اش برود و در جام جهانی حضور بیابد، اولین بازیکن تاریخ باشگاه ماریتمو خواهد بود که در جام جهانی حضور یافته است. البته کندی برای جام جهانی سال ۲۰۰۲ دعوت شده بود ولی به خاطر مثبت بودن تست دوپینگ در رقابت ها شرکت نکرد.

امیر ادامه داد:" این اتفاق مثل زدن دو نشان با یک تیر است. من عاشق ماریتمو هستم، باشگاهی با تاریخ کهن. دوست دارم همیشه اینجا بمانم."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج