۶۲۵۳۳۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

ما طلسم خونه به خونه را باطل کردیم!

مسئول آبیاری چمن ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان ادعا کرد که برای دفع طلسم تیم خونه‌به‌خونه، اقدام به ریختن ادرار درون دروازه این تیم کرده است.

خبرگزاری تسنیم: در حاشیه بازی گل‌گهر سیرجان و خونه‌به‌خونه بابل در چارچوب هفته یازدهم لیگ دسته اول که با تساوی بدون گل به اتمام رسید، صحبت‌هایی مبنی بر ریخته شدن مایعی مجهول در دروازه‌های ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان به گوش رسید و حتی عکس‌هایی در این خصوص منتشر شد.

علی گوینی، مسئول ورزشگاه امام علی (ع) در این باره اظهار داشت: ابتدا به من گفتند یک نفر که خودش را عکاس تیم خونه‌به‌خونه معرفی کرده، پودر سفیدی را روی خط دروازه تیم‌شان ریخته است. من با توجه به گفته آنها، این موضوع را بررسی کردم که صحت داشت. مجبور شدم آن فرد را به پشت نرده‌های ورزشگاه راهنمایی کنم.

وی افزود: بعد از آن تیم گل‌گهر سیرجان دو بار توپ را به تیر دروازه خونه‌به‌خونه زد و تیم سیرجانی دو تک به تک با دروازه‌بان را هم از دست داد. من مطمئن شدم که توپ‌جمع‌کن‌ها درست گفته‌اند. پس از آن یکی از توپ جمع‌کن‌ها پیشنهاد داد که با ریختن ادرار، طلسم آنها را باطل کنم. آن چند توپ‌جمع‌کن شاهد این اتفاقات هستند که کسی که خودش را عکاس معرفی کرده بود، پودر سفید را ریخت.

مسئول ورزشگاه امام علی (ع) با بیان اینکه ارتباطی با باشگاه گل‌گهر ندارد، خاطرنشان کرد: من فقط مسئول آبیاری چمن و درهای ورودی و خروجی ورزشگاه هستم. آنها یک دعا هم در دروازه تیم خود گذاشتند که آن را بیرون آوردیم!

وی همچنین در بخشی از گفت‌وگوی خود در مورد درگیری با خبرنگار سیرجانی توضیح داد: حضور خبرنگاران در کنفرانس مطبوعاتی طبق قانون در صورتی مجاز است که کارت خبرنگاری به همراه داشته باشند و همچنین در صورت عدم ارائه کارت خبرنگاری، من وظیفه خودم را انجام دادم و مانع ورود خبرنگار بدون کارت خبرنگاری شدم. پس از آن نیز یک خبرنگار ابتدا به صورتم سیلی زد و من هم برای دفاع از خودم با وی درگیر شدم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا باید تمام مسئولان فوتبال ایران برن بمیرن با این اتفاقاتی که تو فوتبال رخ می ده، آخه اگه این مطالب در بیرون از کشور انعکاس پیدا کنه فوتبال ما مضحکه خاص و عام میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج