۶۲۵۳۷۰
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

ترامپ: داعش تاوان بزرگی پرداخت خواهد کرد

رئیس جمهور آمریکا بعد از اینکه داعش مسئولیت حمله تروریستی اخیر در شهر نیویورک را بر عهده گرفت، هشدار داد که این گروه تروریستی بابت هر حمله‌ای که علیه آمریکا انجام می‌دهد، تاوان بزرگی خواهد پرداخت.

خبرگزاری ایسنا: رئیس جمهور آمریکا بعد از اینکه داعش مسئولیت حمله تروریستی اخیر در شهر نیویورک را بر عهده گرفت، هشدار داد که این گروه تروریستی بابت هر حمله‌ای که علیه آمریکا انجام می‌دهد، تاوان بزرگی خواهد پرداخت.

به نقل از شبکه اسکای نیوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در توییتی که امروز(جمعه) منتشر کرد، نوشت: داعش ادعا کرده «حیوان منحطی» که مردم فوق‌العاده ما در ناحیه غربی را کشته و زخمی کرد، سرباز آنها بوده است. بر این اساس ارتش ما در دو روز گذشته خیلی شدیدتر یا خیلی سخت‌تر به داعش ضربه زده است. آنها از بابت هر حمله‌ای علیه ما تاوان بزرگی پرداخت خواهند کرد.

یک مهاجر اهل ازبکستان روز سه شنبه عده‌ای دوچرخه سوار را در نیویورک با وانت زیر گرفت و هشت نفر را کشت. داعش روز گذشته عامل این حمله را سرباز خلافت خواند و مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.

همچنین رئیس جمهور آمریکا در توییت‌های دیگری نوشت: مردم آمریکا «شایسته» یک تحقیقات فدرال از هیلاری کلینتون و کمیته ملی حزب دموکرات آمریکا بابت یک توافق مشترک جذب کمک مالی که در اوت ۲۰۱۵ امضا کرده‌اند، هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حتما داره اذهان رو آماده میکنه تا یه دسته گل جدید تو سوریه بکاره

    • امین

      بسوزه پدر سیاست.. الان که شاهد حذف داعش از کره ی زمینیم. و سیاست های امریکا تو منطقه جواب نداده . آمریکا. کشوری که خودش به گفته ی خودش داعش رو بوجود اوورد وازش حمایت کرد,. الان که باید در برابر دنیا بخاطر این کشتار میلیونییش بوسیله ی داعش جواب بده . داعش به پدرش . همون امریکا حمله میکنه.خخخخخ. ..الانم همه چی مشخصه . امریکا هم بعد از تلاش بی وقفه ایران وروسیه میاد داعشی که خودش بوجود اوورده بود رو حذف میکنه از کره ی جغرافیایی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج