جاباما
۶۲۵۴۷۸
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۸/۱۳


فال روزانه 1396/08/13

فال روزانه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۱۳ آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امروز یکی از بزرگ ترین روزهای زندگی تان است، بنابراین هر چه نگرانی در سر دارید را به دور بریزید و فقط خوش بگذرانید. اگر به دنبال موفقیت و بهبود وضع مالی خود هستید، از همین حال برای آینده خود برنامه ریزی کنید. لازم است که امسال به زندگی تان تغییراتی اساسی دهید. اگر راهتان روشن و واضح نباشد ممکن است گیچ و سردرگم شوید. کارهای عقب مانده خود را به اتمام رسانید و فضا را برای شروع پروژه های جدید باز کنید. در اواخر سال زندگی شما دچار تغییر و تحول خواهد شد و بالاخره تلاش های اخیر شما به نتیجه خواهد رسید. ماه دی زمان خوبی برای عشق و عاشقی است، از لحظه لحظه زندگی خود نهایت لذت را ببرید.

فال روزانه 1396/08/13

اگر چه هنوز در مورد برخی از مشکلات زندگی تان نگران هستید اما روابط عاطفی تان امروز به بهترین شکل ممکن پیش خواهد رفت و شما آرامش لازم را به دست خواهید آورد. اگر کمی بیشتر به اوضاع مالی خود توجه کنید، باقی مشکلاتی که دارید نیز برطرف خواهد شد. شریک زندگی شما نیز می تواند در این شرایط کمک حال تان باشد. مدت هاست که می خواهید برای صحبت با فردی پا پیش بگذارید اما جسارت لازم را ندارید. امروز بهترین زمان است تا با او تماس بگیرید وقت یک قرار ملاقات بگذارید.

فال روزانه 1396/08/13

کارهای روی سرتان ریخته اما سردرگم هستید و نمی دانید از کجا آغاز کنید. فرد دیگری نیز نمی توانند کمکی به شما بکنند اما ناامید نشوید و آنها را رها نکنید. بهتر است با آرامش کافی اول به تمام آنها نگاهی بیاندازید و ببینید که کدامیک ضروری ترند، سپس از آن شروع کنید و پس از تمام شدن به سراغ بعدی بروید. لازم نیست خودتان را خسته کنید، هیچ کس از شما انتظار ندارد. حال که از معشوق تان دور هستید، زمان مناسبی است تا در مورد خود و احساسات تان فکر کنید. خودتان را نادیده نگیرید زیرا احتیاجات شما از مهمترین عوامل در یک رابطه است.

فال روزانه 1396/08/13

آنچه این روزها ذهن شما را درگیر کرده، رابطه با شریک زندگی تان است. اگر نمی توانید درست تصمیم بگیرید، بد نیست کمی از این رابطه بیرون بیایید و آن را از زاویه دید دیگری نگاه کنید. انتظار یک معجزه ناگهانی نداشته باشید، کمی صبر کنید تا همه چیز به تدریج پیش روند. هنوز چیزهای زیادی برای کشف کردن وجود دارند کافی است کمی به هر دویتان زمان دهید. به زودی تغییری در زندگی تان رخ می دهد که شما را به آنجا که انتظارش را نداشته اید، خواهد برد. خودتان را برای اتفاقات خوب آماده کنید.

فال روزانه 1396/08/13

علاقه و وفاداری شما به یک دوست شما را در شرایط بدی قرار داده است. او از شما خواسته تا کار سختی را انجام دهید. بهتر است خودتان را در دردسر نیاندازید و تنها اگر راهی برای کمک کردن پیدا کردید، به او پیشنهاد دهید. اگر به هیچ نتیجه ای نیز نرسیده اید، این کار را به زمان دیگری موکول کنید. گاهی این تنها و بهترین کاری است که از شما بر می آید. قبل از هر تصمیم و قول و قراری با فردی، کمی در تنهایی تان فکر کنید و به مشکلاتی که ممکن است پیش پایتان قرار گیرد، بیشتر بیاندیشید. شما شریک خیلی خوبی هستید اما عجولانه تصمیم نگیرید.

فال روزانه 1396/08/13

شما مجبور نیستید کاری که دوست ندارید را انجام دهید. گاهی لازم است به جای منطق از احساسات خود کمک بگیرید زیرا بهترین راهنما هستند. اگر احساس می کنید که اطرافیان تان رفتارهای غیرعادی از خود نشان می دهند، آن را به خودتان نسبت ندهید. شما کار خود را ادامه دهید، آنها فردا دوباره به حالت طبیعی خود باز خواهند گشت. فردی ذهن شما را به درگیر کرده است طوری که شب و روز به او می اندیشید، اما قبل از هر اقدامی خوب شرایط را بسنجید. شاید به زمان بیشتری برای دیدن واقعیات احتیاج داشته باشید.

فال روزانه 1396/08/13

امروز فکرهای عجیب و غریبی به سراغتان می آید که شاید نتیجه اتفاق هایی است که در گذشته تجربه یا اطلاعاتی است که اخیرا دریافت کرده اید. بهتر است آنها را نادیده نگیرید و راه خودتان را بروید. تا گذشته را رها نکنید اتفاقات خوب در زندگی تان رخ نخواهد داد. شما به سختی از عادات خود رها می شوید به همین دلیل ایجاد تغییرات برایتان سخت و طاقت فرسا است اما اگر می خواهید در زندگی پیشرفت کنید باید ایده های جدید را بپذیرید و راههای مختلف را امتحان کنید.

فال روزانه 1396/08/13

خبری از دوستان تان می شنوید که شما را نسبت به اوضاع مالی تان نگران کرده است. شما هدفی را برای خود برگزیده اید که اگر صحت این خبر ثابت شود، به آن نخواهید رسید. اما قبل از هر گونه نگرانی و تصمیم عجولانه، بهتر است در مورد آن خوب تحقیق کنید. به زودی می فهمید که هیچ چیزی برای نگرانی وجود ندارد. امروز توانایی این را دارید تا روی دیگران تاثیرات مثبتی بگذارید بنابراین اگر فردی قلب تان را تسخیر کرده است، با او قرار ملاقاتی بگذارید و با کلامتان او را جادو کنید. او نیز از این کار شما در آینده ای نزدیک خوشنود و شکرگزار خواهد بود.

فال روزانه 1396/08/13

شما فرد اجتماعی هستید اما امروز احساس می کنید که همه چیز دگرگون شده است طوری که از حرف ها و رفتارهای آنها برداشت منفی می کنید و دچار سوتفاهم می شوید. اما نگران نباشید زیرا این شرایط به زودی از بین می رود و شما دوباره به شرایط عادی خود باز خواهید گشت. سعی کنید در کلامی که به زبان می آورید احتیاط کنید زیرا کلمات قدرت فوق العاده ای دارند. بالاخره زمان آن رسیده تا با عشق زندگی تان روزهای خوبی را بگذرانید. این فرصت را از دست ندهید و از آن برای بهبود روابط تان استفاده کنید.

فال روزانه 1396/08/13

مدت هاست به دور خود تار تنیده اید اما به زودی این حصار کنار می رود و شما با واقعیت جدیدی رو به رو می شوید. ممکن است حتی برایتان کمی ناامیدی به همراه داشته باشد اما اجازه ندهید این احساس مانع حرکت شما شود. تا جایی که می توانید خوش بین باشید و به روزهای خوب پیش رو بیاندیشید. پس از رد کردن این شرایط روزهای خوشی در انتظارتان خواهد بود بنابراین قدرت تحمل خود را بالا ببرید. دوستی از راه دور به دیدن تان می آید. بهتر است که اتفاقات تلخی که در گذشته بین تان افتاده را رها کنید و بار دیگر به خودتان فرصت دهید.

فال روزانه 1396/08/13

امروز ایده های زیاد و خلاقانه ای در سر دارید. حال بهترین زمان است تا آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید و از ایده های آنها نیز برای پیشرفت خود کمک بگیرید. مطمئن باشید که اگر این روند را ادامه دهید در محیط کار پیشرفت های چشمگیری خواهید داشت. شما در دام یک رابطه عاطفی افتاده اید که خلاص شدن از آن تقریبا برایتان غیر ممکن است. اما نگران نباشید، اگر چند روز دیگر نیز قدرت خود را بالا ببرید و تحمل کنید، همه چیز بر وفق مراد شما پیش خواهد رفت. به آینده خوش بین باشید.

فال روزانه 1396/08/13

پس از شنیدن حرف هایی، به این فکر می کنید که ارتباط خود را با یکی از دوستان نزدیک تان قطع کنید. حتی برای اثبات حرفایی که دیگران زده اند، به دنبال یک منبع موثق می گردی اما به شما پیشنهاد می کنیم که از بحث های طولانی مدت در مورد این موضوع بپرهیزید. بهتر است این بار عقب نشینی کنید تا سرنوشت خود بهترین اش را برای شما رقم بزند. به زودی مسیر زندگی تان آنجا که انتظارش را ندارید، تغییر خواهد کرد. این تغییر بر شرایط مالی تان نیز موثر خواهد بود.

فال روزانه 1396/08/13

این روزها آنقدر غرق افکارتان هستید که به اطراف تان بی توجه اید و حرف های دیگران را نمی شنوید، اگر چه جسم تان پیش آنها است. اما نگران نباشید زیرا این وضعیت موقتی است و به زودی فکرتان آزاد می شود. از بابت دیگران نیز مطمئن باشید، آنها هیچ گاه شما را بی ادب خطاب نخواهند کرد. برای رهایی از این وضعیت یک کار خلاقانه انجام دهید و انرژی خود را تخلیه کنید. در مورد موضع مهمی با شریک زندگی تان گفتگو خواهید کرد، کافی است آنچه در قلبتان است را صادقانه بیان کنید، مطمئنا زندگی بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج