۶۲۵۵۹۱
۳۳ نظر
۵۰۰۲
۳۳ نظر
۵۰۰۲
پ

ادعای دختر جوان: منصور به من تعرض کرد

چند روز قبل دختری به نام «فتانه» سراسیمه راهی کلانتری شد وبا تسلیم شکایتی از انتشار فیلم سیاهش در فضای مجازی و آزار و اذیت شیطانی خواستگارکینه جویش خبر داد.

روزنامه ایران نوشت: چند روز قبل دختری به نام «فتانه» سراسیمه راهی کلانتری شد وبا تسلیم شکایتی از انتشار فیلم سیاهش در فضای مجازی و آزار و اذیت شیطانی خواستگارکینه جویش خبر داد.

شاکی پس ازحضوردردادسرای جنایی گفت: «چندی پیش در اینستاگرام با پسر جوانی آشنا شدم که اوخیلی سریع به من ابراز علاقه کرد و درخواست ملاقات حضوری داد تا باهم بیشتر آشنا شویم. من هم پذیرفتم و به محل قرار ملاقات رفتم. پس ازآشنایی حضوری ودرجریان تماس‌های تلفنی وتلگرامی، ابراز علاقه منصور ادامه داشت تا اینکه با من قرار دیگری گذاشت.اما آن روز منصور حال خوبی نداشت.
بعد ازفریبم مرا به خانه دوستش برد وبا تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و فیلم سیاهی هم تهیه کرد. بعد از آن تهدید کرد اگردراین باره حرفی به زبان بیاورم مرا خواهد کشت. چند روز بعد از این ماجرا منصور تماس گرفت وخواست که به محل قرار بروم.
اما درحالی که بشدت افسرده و ناراحت بودم به درخواستش جواب منفی دادم. اوهم ازشدت خشم، تصاویر و فیلم سیاه را در فضای مجازی و‌گروه‌های تلگرامی دوستانش منتشر کرد. حالاهم آبرو و حیثیت خودم وخانواده‌ام برباد رفته است.»

بدین‌ترتیب بازپرس پرونده به کارآگاهان مأموریت داد پسر جوان را دستگیرکنند. اما منصور پس ازدستگیری منکر رابطه شیطانی شد و گفت: «من و فتانه در فضای مجازی آشنا شدیم و رابطه دوستی ما ادامه یافت. حتی او با میل خودش به خانه یکی از دوستانم آمد.
اما بعد از مدتی رابطه‌اش را با من قطع کرد که متوجه شدم با پسر دیگری دوست شده و به من خیانت کرده است. من هم برای انتقام، تصاویر و فیلم‌هایی که باهم داشتیم را در فضای مجازی منتشر کردم. انتشار تصاویر را قبول دارم اما آدم ربایی و آزار و اذیت را به هیچ عنوان قبول ندارم.»

بدنبال اظهارات پسر جوان و رد اتهامات اصلی اش، بازپرس او را دراختیارکارآگاهان قرارداد تا پس ازتحقیقات تخصصی از دختر و پسر جوان و رفع ابهام‌های موجود، درباره این پرونده تصمیم بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      به نظر من دختره دروغ میگه و به میل خودش اونجا رفته و چون به پسر اولی خیانت کرده فیلم هاشو پخش کرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نظرت برای خودت خوبه ،،

      • کپی غلط گیر

        کاربر محمد جان، به شما عرض کنم که سرکار چطوری میدانی دختر دروغ می گوید؟؟ این آقا منصور با وعده و وعید های مختلف با فتانه خانم آنقدر خاک برسری کرده که فتانه خانم گرامی فوری دو نفره شده و اینکه فیلم گرفته درست است به دلیل همان وعده های شیرین و تقلید از کشورهایی که اینگونه فیلم ها برای اغفال جوانان جهان سومی نشر میدهند آموخته و این را هم بگم که آقا منصور با فتانه خانم در اینخصوص صحبت هم کرده چون نفر سوم حضور داشته که فیلمبرداری کرده است ولی چیزیه که واضح و مشخص است تعداد خاک برسری ها در یک روز یا مثلاً یک هفته تعدد بیش از حد که بوی ضخم خاک برسری در اتاق موصوف حتی تا درون حیاط خانه آمده باشد، چون بوی ضخم این کار حتی رستم پهلوان را از خاک برسری زده و بیزار مینماید، چنین است که آقا منصور خان دیوار بلند حاشا را هرچه بيشتر کرده و انکار می نماید، این شمه ای از این رمان غم انگیز بود که غیابی شرح مخنصر داده شد، تا باشد اگر در نزدیک و گفتگو با طرفین دعوی بیشتر شرح داد،

      • غلط گیر کپی غلط گیر

        ایشون سعید هستن نه محمد

    • مصطفی

      بفرض اینکه دختره خودشم مقصر بوده اون پسره خیلی نامرد بوده که ضمن تعرض از او فیلم گرفته آخه یکی نیست بهش بگه بی پدر ومادر دیگه چرا فیلم گرفتی .تو که به اون بدبخت احمق بی عفتی کردی کار گرفتن فیلمت چی بود .این بیشعور رو بدن دست من کارش دارم .

      پاسخ ها

      • به غلطی گیر

        سلام جناب غلط گیر، خسته نباشید، بنده چند وقت است که دنبال لاک غلط گیر میگشتم، به همین دلیل نوشتم کپی لاک غلط گیر، این اسم راه خداوکیلی عمداً سعید نوشتم که ببینم کسی توجه می کنه، از شما بینهایت سپاسگزارم،

    • بدون نام

      آغا مصطفی منطقی حرف زد..واقعا ، چه دوره ای شده،خدارحم کنه.

      پاسخ ها

      • کپی غلط گیر

        کاربر محترم 11/14قربونت برم، اولاً مصطفی اسم مردانه است، لطف کنید بفرمایید به چه منظور پیشوند. آغا. را که برای خانم ها بکار می رود، پیشوند آقا مصطفی کردید، لطفاً توضیح دهید، ممنون

    • حالا

      این پسر از اون آشغالهای جامعه است

    • شکسپیر

      خخخ من که شک دارم ازدواج کنم با این همه بیچ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقامصطفی بااحترام به گفته شما.ایادختره مقصرنیس که بلافاصله سرقرارحاضرشده این
        دختره که نه خانمه خیلی زود اعتماد به ناشناس کرده است.

    • مهدی گلپا

      اقای قاضی توروخدا این کفتارها رو اعدام کنید تا درس عبرتی شود برای دیگران آیا اینجور افراد مفسد فی العرض نیست

    • بدون نام

      اقا مصطفی زنده باشی... وجود مردهای باغیرتی مثل شما باعث افتخاره ک هنوز مردونگی منقرض نشده بین این همه نری ک تو جامعه ریخته و بعد از تعرض ب هرنحوی دختر رو مقصر میدونن

      پاسخ ها

      • مهدی گلپا

        بدون نام عزیز آیا بهتر نیست همه مردها به یک چشم نبینید واز صفات نر بودن استفاده نکنید شما به تمامی مردها توهین می کنید صفات نر وماده برای حیوان بکار میرود

    • بدون نام

      کاش جرم تعرض رو اعدام میذاشتن حتی ب میل دختر. اونوقت این پسرهایی که دخترها ب زور میرن خونشونو و ب زور میخوان بهشون نزدیک بشن ی کم خودشونو جمع میکردن!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جناب. مهدی گلپا. شما میفرمایین چیکار کنم؟؟ آخه من همه مردم را با یک چشم می بینم،!! چون فقط یک چشم دارم مادر زادی بوده، این هم طعنه شما جنباب مهدی خان گلپا،!! وای بحال مردم، دیگه چه انتظاری هست؟؟

    • بدون نام

      دمت گرم آقامصطفی زنده باشی

    • بدون نام

      پسره بیشتر مقصر بوده ولی دختره هم مقصره،
      نکنه دختره میخواسته بره خونه دوست پسرش باهم بشینن کارتون ببینن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هذیان نگو یید دختره مقصر اصلی است.
        دختره پررو.

    • جلنار محمدی ۱۴ساله

      دعوتش نکرده که برن باهم فوتبال نگاه کنن ... تخمه بچرتن که ... یه قصد و نیت داشته که ...

    • فری

      دختره اگه سالم بود نمیرفت خونه مجردی حتما به مرضی داشته حقش بوده هربلایی سرش اومده

    • مریم

      چه رمانتیک . !!!!!!

    • بدون نام

      آخی به عشق پاکش خدشه وارد شد،شایدهم عشق قبلیش‎:-D‎

    • ملیسا

      خدا به داد نسلها ی بعدی برسه دختری که از اینستا میخواد شوهر کنه وپسری که انقدر بی وجود که از ی بدبخت ناقص العقل فیلم میگیره وانتشار میده هر دو مستحق مجازاتن

    • بدون نام

      دختره نمیرفت خب.چطوری میگه فریبم داد مگه بچه دبستانیه دیروز آشنا شده امروز رفته خونه دوستش واقعا که

    • بدون نام

      هردوکامنت مهدی گلپا منطقی وبه جا بود.

    • جان علی

      به نظر من پسره از اولش هم فقط و فقط فکرش سوئ استفاده جنسی بود چون اگه واقعا دختره رو دوست داشت هیچ وقت از اون کار کثیفش فیلم تهیه نمیکرد و با تهدید اون فیلم میخواست دوباره چندین بار دیگر به اون دختره تعرض کنه درسته دختره کم عقلی کرده ولی بعدا که شکایت کرده کار درستی کرده و اون پسره اگه واقعا یه جو غیرت مردونگی داشت اون فیلم رو به دوستاش توی تلگرام پخش نمیکرد این پسره رو باید بدند به بند اعدامیها تا واسه اولین روز حضورش توی بند یه ماه عسل حسابی براش بگیرند

    • حدیث

      بیچاره دختر چ مظلومانه گیر این منصور افتاده. ب زور نبرده ک خودت تشریف فرماشدی، اون دخترهایی ک بیش از حد از کانالهای مجازی استفاده میکنند حقشونه،والا من برم انییستا گم میشم. نمیتونم برگردم!!

      پاسخ ها

      • گندم محمدی ۱۴ساله . قـــــزویـــن

        حالا شما نمیخواد به خودت زحمت بدی بری instagramوالـــــا

    • گندم محمدی .۱۴ساله .. قزوین

      واسه ایران متاسفم .. که اینجور چیزا توش وجود داره ... خدا نسل های بعد رو به راه راست هدایت کنه ... والــــــــا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گندم محمدی 14 ساله از قزوین مگه برگه آمار دادن دستت که کل مشخصاتتو نوشتی. شیطون میخواستی شماره تماستم بذاری روت نشد؟؟!!

      • اشکان

        گندم گل محمدی. آدرس وشمارت یادت رفته اونم بفرس:!!!!!!

    • بدون نام

      خب دختره چرا اون موقع ک پسره داشت فیلم میگرفت مانع نشد؟؟؟ نه رابطه شون و نه فیلم برداری ب زور نبوده. دختره میخاد خودشو غالب پسره کنه با این اداها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج