جاباما
۶۲۵۶۰۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ماجرای عجیب و غریب کانال تلگرامی پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد کانال تلگرامی‌اش از بعد دربی هک شده و البته بعد یک هفته روابط عمومی این باشگاه به ماجرا پی برده است!

خبرانلاین: حرف و حدیث درباره کانال تلگرامی رسمی باشگاه پرسپولیس زیاد است. اینکه پندار خمارلو گفته از روز بعد بازی دربی هک شده تا اینکه گفته شده اصلا ماجرا چیز دیگری است. یک روایت این است که باشگاه گفته درباره هک شدن کانال. روایت دیگر را خبرنگاران پرسپولیسی می گویند و حتی اسامی ادمین های کانال هم به راحتی مطرح می شود. اینکه ابتدا یک هوادار این کانال را راه انداخته بوده و باشگاه با او بر سر این کانال به توافق رسیده بودند و این هوادار کارهایش را می کرده است اما وقتی تیم به تعهداتش عمل نکرده، ادمین کانال هم این کانال را برای خودش برداشته. این اتفاق در دوره افشارزاده هم در استقلال رخ داد و ادمین کانال باشگاه که از مجموعه جدا شده بود چون با مدیران تیم به توافق نرسید، کانال را برای خودش برداشت و باشگاه کانال جدیدی زد که خود روابط عمومی مالکش بود. الان آبی ها هم کانال رسمی شان را دارند و هم آن کانال قبلی فعال است. کانالی که هواداران زیادی دارد و گفته شده چند ده میلیون تومانی برای فروشش هزینه شده است!

البته درباره ماجرای پرسپولیس یک روایت دیگر هم هست، اینکه اخیرا مصوبه ای زده شده که فعالیت رسمی هر نهاد وابسته در تلگرام ممنوع شده و باید این کانال های رسمی ممنوع شوند. البته این درحالی است که خود تلویزیون در برنامه هایش، به تعداد هر برنامه، چند کانال تلگرامی را تبلیغ می کند و حتی درآمدهای زیادی دارد، فقط اسم تلگرام را نمی آورند و گاه جواد خیابانی که می ماند کانال تلگرامی را چه باید بگوید آدرس را می خواند و فکر می کند این سایت برنامه فوتبال برتر است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج