۶۲۵۶۱۴
۵۰۷۴
۵۰۷۴
پ

علت خواب آلودگی در طول روز چیست؟

تا حالا برایتان پیش آمده که هر احساس کنید بیش از اندازه خوابتان می آید یا در طول روز در اتوبوس یا تاکسی کسی را ببینید که خوابیده است؟ آیا می دانید علت خواب آلودگی در روز چیست و چرا چنین اتفاقی می افتد؟

وب سایت زوم تک - رجبی: تا حالا برایتان پیش آمده که هر احساس کنید بیش از اندازه خوابتان می آید یا در طول روز در اتوبوس یا تاکسی کسی را ببینید که خوابیده است؟ آیا می دانید علت خواب آلودگی در روز چیست و چرا چنین اتفاقی می افتد؟ اول از هر چیزی باید بدانید خوب نخوابیدن سبب می شود مشکلات جدی مانند اضافه وزن،بیماری های قلبی ، فشار خون بالا و … را برای افراد پدید آید.
علت خواب آلودگی در طول روز چیست؟

علت های خواب آلودگی در روز چیست؟

اگر فکر کنید بیش از اندازه می خوابید باید مشکل را ریشه یابی کنید و آن رابرطرف کنید.

۱) آیا از افرادی هستید که در خواب خروپف می کنید: یکی از دلایل رایجی که ممکن است موجب شود که فرد در طول روز احساس خواب آلودگی داشته باشد ، خواب ناکافی در شب گذشته است.البته باید بدانید علاوه بر میزان ساعت خواب ، کیفیت خواب نیز بسیار مهم است.برخی خروپف را جدی نمی گیرند ولی نوعی اختلال در خواب به شمار می آید. اگر خروپف می کنید حتما باید درمان را در این خصوص انجام بدهید.

۲) میزان رفتن به دستشویی در خواب: افرادی هستند که در شب بیش از اندازه به دستشویی می روند و مجبورند چند بار از خواب بیدار شوند ولی این موضوع می تواند به دلیل مشکلی در دستگاه ادراری شما باشد که حتما باید به پزشک مراجعه کنید و درمان آن را انجام بدهید. سعی کنید یکی دو ساعت قبل از اینکه بخوابید از میوه های پر آب و مایعات استفاده نکنید تا مجبور نشوید نیمه های شب چندین بار خوابتان را بهم بزنید و به دستشویی بروید.

۳) میزان تعادل هوا را در اتاق خفظ کنید: گاهی به دلیل سرد و گرم شدن هوا در محیط شما مجبور می شوید چندین بار از خواب بیدار شوید . اتاقی را برای خودتان آماده کنید که نه زیاد از حد گرم باشد و نه زیاد از حد سرد.

علت خواب آلودگی در طول روز چیست؟

۴) آیا دارو مصرف می کنید: افرادی هستند که به دلیل مصرف دارو در طول روز با احساس خواب آلودگی روبرو می شوند.سعی کنید اگر چنین اتفاقی برای شما پیش می آید حتما به پزشک مراجعه نمایید و از او بخواهید اگر امکان دارد ساعت مصرف دارو را برایتان تغییر دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج